پرسپولیس| عیسی آل کثیر| سپاهان

بازگشت غیرمنتظره آل کثیر به پرسپولیس | اتفاق باورنکردنی برای مهاجم سابق پرسپولیس

سپاهان موفق به ثبت قرارداد عیسی آل کثیر نشد و حالا زمزمه‌های بازگشت این مهاجم به پرسپولیس شنیده می‌شود، به خصوص آنکه پرسپولیس در خرید مهاجم جدید ناموفق بوده و اکنون تنها شهاب زاهدی و مهدی عبدی را به عنوان عناصر هجومی در اختیار دارد.

بازگشت غیرمنتظره آل کثیر به پرسپولیس | اتفاق باورنکردنی برای مهاجم سابق پرسپولیس

خبرملت: تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات فعال ظاهر شده است. پرسپولیس بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی و کنعانی زادگان را خریده است. با این حال بازیکن های زیادی از پرسپولیس جدا شده‌اند و به همین خاطر این تیم هنوز به دنبال جذب بازیکنان جدید است. پرسپولیس و یحیی گل محمدی یک دروازه بان ذخیره و یک مهاجم گلزن می‌خواهند. با این وجود ممکن است به دلیل اینکه بازیکنان باکیفیتی در بازار نقل و انتقالات نمانده‌اند پرسپولیس برای خرید یک مهاجم خوب تا نیم فصل صبر کند.

عیسی آل‌کثیر و برایان دابو دو بازیکنی هستند که منصور قنبرزاده دو روز پیش از رسانه‌ای کردن نام‌هایشان خودداری کرد.

به گزارش ورزش سه، منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال، دو روز پیش در مقابل ساختمان سازمان لیگ مصاحبه‌ای انجام داد و طی آن به عدم حضور دو بازیکن سرشناس سپاهان در بازی افتتاحیه اشاره کرد.

قنبرزاده در این مصاحبه بیان کرد که قرارداد این دو بازیکن برای اینکه سپاهان از سقف بودجه عبور نکند، نیاز به اصلاح دارد.

حالا خبر می‌رسد که عیسی آل‌کثیر یکی از دو بازیکن غایب سپاهان در بازی افتتاحیه مقابل تراکتور خواهد بود؛ مهاجمی که در انتقالی غیرمنتظره به سپاهان پیوست و حالا ثبت قرارداد او در سازمان لیگ به دلیل مبلغ قراردادش میسر نیست.

رسمی؛ عیسی آل‌کثیر به سپاهان پیوست

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار