پرسپولیس| یحیی گل محمدی| استوان یووتیچ

پرسپولیس برای این ستاره خارجی چوب حراج به مالش می‌زند | تقویت خط آتش پرسپولیس با یک اروپایی گران‌قیمت

پرسپولیس و یحیی گل محمدی یک مهاجم گلزن می‌خواهند.

پرسپولیس برای این ستاره خارجی چوب حراج به مالش می‌زند | تقویت خط آتش پرسپولیس با یک اروپایی گران‌قیمت

خبرملت: تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات فعال ظاهر شده است. پرسپولیس بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی و کنعانی زادگان را خریده است. با این حال بازیکن های زیادی از پرسپولیس جدا شده‌اند و به همین خاطر این تیم هنوز به دنبال جذب بازیکنان جدید است. پرسپولیس و یحیی گل محمدی یک مهاجم گلزن می‌خواهند. البته با توجه به خریدهای احتمالی جدید همچنان ممکن است بازیکن هایی از پرسپولیس جدا شوند.

مبلغی که باشگاه پرسپولیس برای جذب استوان یووتیچ باید هزینه کند، یک و نیم میلیون دلار خواهد بود.

طبق ادعای یک خبرنگار اسپانیایی که برای رسانه UF می‌نویسد در صفحه توییتری خود نوشت: استوان یووتیچ، بازیکن سابق سویا در حال پیوستن به باشگاه پرسپولیس است. این خبرنگار مدعی شد بازیکن فصل قبل هرتابرلین با باشگاه ایرانی بر سر مسائل مالی به توافق رسید و احتمال این هفته به ایران سفر کند تا قرارداد خود را امضا کند.

گزینه جدید پرسپولیس؛ گران‌تر از لوکادیا/ ستاره سابق سیتی، اینتر و سویا سرانجام سرخ‌پوش می‌شود؟

پیگیری‌های خبرنگار ما اما نشان می‌دهد که مهاجم مورد نظر یحیی گل محمدی و سابق منچسترسیتی و اینتر هنوز از نظر مالی با باشگاه پرسپولیس به توافق نرسیده است.

مبلغی که باشگاه پرسپولیس برای یووتیچ باید هزینه کند یک میلیون و پانصد هزار دلار است، اما باشگاه ایرانی خواهان پرداخت یک میلیون دلار (مبلغی که برای یورگن لوکادیا در نظر گرفت) شده.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار