استقلال| مهرداد محمدی

مهرداد محمدی از استقلال می‌رود؟ | خطر بیخ گوش استقلال

هواداران، پیشکسوتان و مربیان استقلال به شدت نگران وضعیت بغرنج تیم خود در آستانه شروع فصل جدید هستند.

مهرداد محمدی از استقلال می‌رود؟ | خطر بیخ گوش استقلال

خبرملت: در حالی که داریم به روزهای پایانی نقل و انتقالات نزدیک می‌شویم استقلال با کمبود بازیکن مواجه شده است. استقلال در فصل نقل و انتقالات هنوز بازیکنان مد نظرش را جذب نکرده است. استقلال تاکنون قرارداد پنج بازیکن را رسمی کرده؛ آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، آریا برزگر، محمدرضا خالدآبادی و مهرداد محمدی. با این حال گفته می‌شود که یاسین سلمانی و روبرتو تورس به زودی به استقلال می‌پیوندند. استقلال همچنین به دنبال جذب چند خارجی دیگر است. 

به گزارش خبر ورزشی، کمتر از یک هفته دیگر به آغاز بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده اما مشکلات استقلال به مراتب بیشتر از گذشته شده و حالا این تیم به لحاظ فنی هم به خاطر اعتصاب بازیکنان چند جلسه عقب افتاده است.

در چنین شرایطی مسئولان استقلال بسیار نگران هستند که مبادا تا بعد از ظهر شنبه یکی از بازیکنان جدید خود را هم از دست بدهند و دامنه مشکلات از قبل وسیع‌تر نیز بشود. خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که مهرداد محمدی امروز برای نقد کردن یکی از شکل‌های خود به بانک خواهد رفت و اگر پول در حساب نباشد یا حساب باشگاه از مسدودی خارج نشده باشد این بازیکن به لحاظ قانونی، می‌تواند قراردادش را فسخ کند و اگر چنین کاری انجام بدهد باشگاه استقلال عملاً نمی‌تواند از او شکایت کند.

البته مسئولان استقلال معتقدند محمدی شرایط آنها را درک می‌کند و حتی اگر چک او در مهلت تعیین شده به پول تبدیل نشود، این تیم را رها نخواهد کرد. از طرف دیگر علی خطیر مدعی شده که تا سه شنبه قسمتی از مطالبات پرداخت می شود ولی معلوم نیست که قضیه عملی میشود یا نه؟ اگر بخواهیم با واقعیت کنار بیاییم باید به این نکته اشاره کنیم که تنها انگیزه مهرداد محمدی برای جدا نشدن از استقلال احترامی است که به جواد نکونام و هواداران می‌گذارد و اگر سرمربی تیم از او بخواهد، به احتمال فراوان از جمع آبی‌پوشان جدا نخواهد شد.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار