استقلال| ابوالفضل جلالی

بازیکن استقلال در روزهای اعتصاب رفته صفاسیتی! | این بازیکن جنجالی با روان استقلالی‌ها بازی می‌کند

ابوالفضل جلالی تصویری منتشر کرده که نشان می‌دهد در سال محمودآباد در حال خوشگذرانی است. این تصویر باعث خشم گروهی از هواداران استقلال شده است.

بازیکن استقلال در روزهای اعتصاب رفته صفاسیتی! | این بازیکن جنجالی با روان استقلالی‌ها بازی می‌کند

خبرملت: در حالی که داریم به روزهای پایانی نقل و انتقالات نزدیک می‌شویم استقلال با کمبود بازیکن مواجه شده است. استقلال در فصل نقل و انتقالات هنوز بازیکنان مد نظرش را جذب نکرده است. استقلال تاکنون قرارداد پنج بازیکن را رسمی کرده؛ آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، آریا برزگر، محمدرضا خالدآبادی و مهرداد محمدی. با این حال گفته می‌شود که یاسین سلمانی و روبرتو تورس به زودی به استقلال می‌پیوندند. استقلال همچنین به دنبال جذب چند خارجی دیگر است. 

به گزارش خبرملت، ابوالفضل جلالی که بلافاصله پس از اتمام فصل قبل، قراردادش را با استقلال فسخ کرد و شایعاتی در خصوص انتقالش به پرسپولیس شنیده می‌شد حالا با انتشار عکسی بار دیگر هواداران استقلال را عصبانی کرده است.

این روزها بازیکنان استقلال اعتصاب کرده‌اند و سر تمرین حاضر نمی‌شوند. دلیل این اعتصاب هم پرداخت نشدن مطالبات آنها عنوان شده است. این در حالی است که یک هفته دیگر لیگ برتر آغاز شده و استقلال در فصل نقل و انتقالات وضعیتی بحرانی را تجربه کرده است.

در این شرایط ابوالفضل جلالی تصویری منتشر کرده که نشان می‌دهد در سال محمودآباد در حال خوشگذرانی است. این تصویر باعث خشم گروهی از هواداران استقلال شده است. 

cf883c09-ccb6-4fa0-b6db-b41dff085ff2

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار