استقلال| پرسپولیس| سپاهان

پاتک استقلال و پرسپولیس به ترکیب سپاهان | یاسین سلمانی به پایتخت می‌آید | سپاهان سرخابی شد

سرخابی‌ها همواره در فصل نقل و انتقالات نگاهی ویژه به بازیکنان تیم سپاهان داشته‌اند و از طرفی تیم اصفهانی نیز دست به خریدهای مهم و جنجالی از دو تیم استقلال و پرسپولیس زده است.

پاتک استقلال و پرسپولیس به ترکیب سپاهان | یاسین سلمانی به پایتخت می‌آید | سپاهان سرخابی شد

خبرملت: ترکیب این فصل سپاهان از 11 بازیکنی تشکیل شده که سابقه بازی در استقلال یا پرسپولیس را دارند. 10 بازیکن استقلال و پرسپولیس هم پیش‌تر برای سپاهان بازی کرده بودند.

به گزارش فوتبال360، سپاهان در تعطیلات بین دو فصل، کاوه رضایی، عیسی آل‌کثیر، رضا اسدی و احسان پهلوان را خرید که همگی سابقه بازی در یکی از دو تیم پرطرفدار استقلال یا پرسپولیس را دارند. هر چند که رضا اسدی اهل استان اصفهان است و فوتبالش را در آکادمی سپاهان شروع کرد، اما قبل از اینکه در بزرگسالان برای این تیم بازی کند، لباس پرسپولیس را در لیگ برتر پوشیده بود. 

برای فصل جدید، خط حمله سپاهان را عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو، زوج درخشان پرسپولیس به همراه کاوه رضایی، استقلالیِ سابق تشکیل خواهند داد. پهلوان و احمدزاده، دو وینگر سابق پرسپولیس هم در دو سمت خط حمله قرار خواهند گرفت. محمد دانشگر و سیاوش یزدانی هم در قلب خط دفاعی، میلاد زکی‌پور و رامین رضاییان را دو سمت خود خواهند دید. امید نورافکن هم دیگر استقلالیِ حاضر در ترکیب سپاهان خواهد بود. بازیکنی که در لیگ برتر 58 مرتبه پیراهن استقلال را به تن کرد.

c8817e65-b4d4-42fe-b736-afde608d6227

البته این ماجرا یک طرفه نیست. استقلال و پرسپولیس هم بازیکنان زیادی از سپاهان در ترکیب‌شان دارند. فصل گذشته، سپاهان در ازای جذب رامین رضاییان، دفاع راست‌اش یعنی دانیال اسماعیلی‌فر را به پرسپولیس داد. پرسپولیس در این فصل هم مسعود ریگی را مستقیم از اردوگاه حریف خرید. 3 مدافع فعلی استقلال هم محصول آکادمی سپاهان هستند. گولسیانی و سرلک هم پیش از رسیدن به پیراهن قرمز، کیفیت‌شان را در اصفهان به اثبات رسانده بودند. سروش رفیعی هم در فاصله پوشیدن دوباره پیراهن پرسپولیس، یک مقطع به اصفهان سفر کرده بود و برای دو فصل، پیراهن این تیم را به تن کرد. استقلال هم برای خط پیدا کردن جایگزین‌های محمد محبی و مهدی قایدی، سراغ سپاهانی‌های سابق رفت. سجاد شهباززاده، دیگر مهاجم استقلال هم همین ۲ فصل قبل در لباس سپاهان آقای‌گل لیگ شده بود، اما احتمالا برای فصل جدید لباس آبی را از تن خواهد درآورد.

در ادامه خریدهای استقلال و پرسپولیس از سپاهان، شنیده شده یاسین سلمانی هم برای فصل آینده لباس یکی از این دو تیم را به تن خواهد کرد. بازیکنی که در آکادمی سپاهان پرورش یافت و 50 بازی در رده بزرگسالان برای این تیم انجام داد

628dd8ae-375c-4483-8667-bd5358a45831

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار