یاسین سلمانی| یاسین سلمانی استقلال| یاسین سلمانی پرسپولیس

پرسپولیس وارد رقابت برای جذب یاسین سلمانی شد | هافبک ملی پوش به این دلیل راهی استقلال می‌شود

یکی از سوژه‌های نقل و انتقالاتی این فصل یاسین سلمانی هافبک آینده‌دار فصل قبل سپاهان است.

پرسپولیس وارد رقابت برای جذب یاسین سلمانی شد | هافبک ملی پوش به این دلیل راهی استقلال می‌شود

خبرملت: پس از اتمام مسابقات تدارکاتی تیم ملی امید، حالا همه نگاه ها به یاسین سلمانی است تا تیم فصل آینده خود را مشخص کند. از استقلال و پرسپولیس و تیم های خارجی به عنوان تیم احتمالی فصل آینده یاسین سلمانی نام برده می‌شود. در تیم پرسپولیس در پست یاسین سلمانی ترافیک بازیکن زیاد است و شاید به همین دلیل او راهی استقلال شود.

به گزارش خبر ورزشی، یکی از سوژه‌های نقل و انتقالاتی این فصل یاسین سلمانی هافبک آینده‌دار فصل قبل سپاهان است که بعد از اتمام قراردادش با این تیم از جمع زردپوشان جدا شد و هنوز تیم بعدی‌اش را مشخص نکرده است. سلمانی که کاپیتان تیم ملی امید به حساب می‌آید، بامداد امروز بعد از اتمام اردوی تیم ملی امید در ترکیه به تهران بازگشت و به‌زودی قرار است از بین پیشنهاداتش یکی را برای فصل آینده انتخاب کند.

یاسین سودای لژیونر شدن را در سر داشت ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که پیشنهادات رسیده برای او از سوی تیم‌های خارجی هنوز رضایت سلمانی را جلب نکرده و به قول معروف چنگی به دل نزده است.

جنگ اصلی برای جذب ستاره تیم ملی امید بین پرسپولیس و استقلال است. هر دو تیم مذاکراتی را با این بازیکن انجام دادند ولی توافقی بین آن‌ها صورت نگرفته است. با توجه به ترکیب پرسپولیس برای فصل آینده و حضور ستاره‌های مختلف در پست یاسین، به نظر می‌رسد شانس استقلال برای جذب این بازیکن بیشتر از رقیب سنتی باشد.

جواد نکونام به‌شدت به دنبال جذب این بازیکن است و دوست دارد سلمانی را برای فصل بعد در اختیار بگیرد. با این حال یاسین هنوز تصمیم نهایی را برای انتخاب تیم آینده خود نگرفته است. گفتنی است پرسپولیس هم برای جذب این بازیکن بدون شانس نیست و هنوز از جذب یاسین ناامید نشده است.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار