مهرداد محمدی| مهرداد محمدی استقلال| مهرداد محمدی پرسپولیسی

مهرداد محمدی به پرسپولیس می‌رود؟ | پیشنهاد جنجالی به مهاجم جدید استقلال

بازیکن تازه وارد استقلال که قراردادش با این تیم رسمی نشده و بارها گفته بود پرسپولیسی است حالا از تیم رقیب پیشنهادی دریافت کرده است.

مهرداد محمدی به پرسپولیس می‌رود؟ | پیشنهاد جنجالی به مهاجم جدید استقلال

خبرملت: مهرداد محمدی پس از جنجال های فراوان به استقلال پیوست اما این بازیکن هنوز قرارداد رسمی ندارد. سایت خبر ورزشی مدعی شده که یک باشگاه رقیب از این فرصت استفاده کرده و به مهرداد محمدی پیشنهاد داده است. این سایت ننوشته که تیم پیشنهاددهنده کدام تیم است اما جالب است بدانید که مهرداد محمدی بارها گفته که به پرسپولیس علاقه دارد. شاید مهرداد محمدی دوست داشت از سوی پرسپولیس پیشنهاد دریافت می‌کرد اما او به هر حال اکنون در خدمت استقلال است.

به گزارش خبر ورزشی، بازیکن تازه وارد استقلال در حالی چند روز در تمرین این تیم شرکت کرده که هنوز قرارداد رسمی با این باشگاه ندارد!

چند روز پیش بود که جواد نکونام مصاحبه کرد و خبرداد قرارداد خودش، آرمین سهرابیان و مهرداد محمدی ناپدید شده است!

ظاهرا چکی هم که از سوی مدیران سابق باشگاه استقلال در اختیار مهرداد محمدی گذاشته شده بود به شکلی عجیب برگشت خورد تا اعصاب این بازیکن حسابی به هم بریزد!

مهرداد محمدی که ظاهرا با مصدومیت جزئی هم روبرو شده در تمرین چهارشنبه استقلال شرکت نکرد و به باشگاه نیز پیغام داده که تکلیف قرارداد و این چک برگشتی روشن شود.

در همین ارتباط شنیدیم یک تیم بزرگ رقیب استقلال نیز به مهرداد محمدی پیشنهاد همکاری داده است و این احتمال وجود دارد این بازیکن از جمع آبی‌ها جدا شود.

موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید مهرداد محمدی درحال حاضر قرارداد رسمی با باشگاه استقلال ندارد و می‌تواند از این تیم به راحتی و بدون مشکل قانونی جدا شود!

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار