علیرضا بیرانوند| پرسپولیس| استقلال

علیرضا بیرانوند فردا سر از استقلال درمی‌آورد

محمد نادری مدافع ملی‌پوش اسبق استقلال و پرسپولیس همچنین علیرضا بیرانوند به زودی و احتمالاً ظرف امروز یا فردا سر از باشگاه استقلال در خواهند آورد.

علیرضا بیرانوند فردا سر از استقلال درمی‌آورد

خبرملت: پس از انتشار خبر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس این شائبه بیشتر شد که احتمالاً دروازه‌بان تیم ملی به استقلال می‌پیوندد.

در همین خصوص با یکی از مسئولان عالی رتبه باشگاه استقلال صحبت کردیم که وی به خبرورزشی گفت: «هواداران استقلال اصلاً نگران اوضاع نقل و انتقالاتی نباشند و اطمینان داشته باشند که ما یک تیم فوق العاده خوب را می‌بندیم».

این فرد مطلع که نخواست نامش فاش شود اضافه کرد: «ما با آرامش و طمأنینه در حال مذاکره با مهره‌های مورد نظرمان هستیم و اگر اسمی را اعلام نمی‌کنیم یا عکسی منتشر نمی‌شود به این دلیل است که نمی‌خواهیم بی دلیل بازار نقل و انتقالات را دچار آشفتگی کنیم».

به گزارش خبر ورزشی، در خبرهای دیروز و امروز عنوان شده بود که محمد نادری مدافع ملی‌پوش اسبق استقلال و پرسپولیس همچنین علیرضا بیرانوند به زودی و احتمالاً ظرف امروز یا فردا سر از باشگاه استقلال در خواهند آورد.

ناگفته نماند؛ با حضور مهرداد محمدی در تمرین استقلال و تمرین کردن سردار آزمون با بازیکنان این تیم طرفداران استقلال بسیار امیدوار شده‌اند که تیمشان در حال یارگیری و شکل گرفتن است.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار