استقلال| مهدی قائدی| امیرحسین حسین زاده

جانشین مهدی قائدی در استقلال پیدا شد

جالب آن که استقلالی ها معتقدند بهترین جانشین برای مهدی قایدی، ستاره شماره ۱۰ تیم ملی است.

جانشین مهدی قائدی در استقلال پیدا شد

خبرملت: مهدی قائدی که فصل گذشته با ۱۲ گل بهترین بازیکن آبی ها در لیگ بیست و دوم بود حالا باید به تیم خودش شباب الاهلی بازگردد.

ستاره محبوب بوشهری در آخرین مصاحبه خودش در برنامه ورزشگاه گفت: با آقای کریمی سرپرست باشگاه صحبت کردم و در حال حاضر بازیکن شباب الاهلی هستم و قراردادم با استقلال به پایان رسیده است. از امروز مذاکراتمان با باشگاه شباب الاهلی آغاز شده است و باید ببینیم توافق می‌کنند یا خیر. من در اردوی تیم ملی بودم و احتمال دارد در دو، سه روز آینده به دبی بروم تا ببینم‌ شرایط چگونه است. حجت کریمی خیلی پیگیر بود. از مدیر برنامه‌هایم نیز ممنون هستم که خیلی زحمت کشید. نمی‌دانید مرا با چه وضعیتی به استقلال آورد و خودش هم از هواداران دو آتشه این تیم است. رابطه خیلی خوبی هم با کریمی دارد. امیدوارم آخر صحبت‌هایی که انجام می‌شود به سود من و استقلال باشد.

به گزارش خبر ورزشی، این درحالی است که جواد نکونام به شدت روی حفظ مهدی قائدی تأکید داشته و دوست دارد این ستاره تکنیکی و پرطرفدار را فصل آینده در استقلال داشته باشد. هرچند با توجه به درخشش مهدی قائدی در استقلال و بدقولی این باشگاه در پرداخت مطالبات تیم اماراتی، شباب الاهلی مجددا او را به تیم ایرانی قرض دهد. در نظر داشته باشید تیم اتحاد کلبا به سرمربیگری فرهاد مجیدی نیز خواستار خرید قائدی شده است.

جالب آن که استقلالی ها معتقدند بهترین جانشین برای مهدی قائدی، ستاره شماره ۱۰ تیم ملی است. امیرحسین حسین‌زاده که در تیم ملی با شماره ۱۰ فرصت بازی در تورنمنت کافا را پیدا نکرد و مورد توجه جواد نکونام نیز قرار گرفته است.

امیرحسین حسین‌زاده بازیکن کلیدی استقلال در لیگ بیست و یکم بود که نقش بسیار تأثیرگذاری در قهرمانی تیم فرهاد مجیدی بازی کرد. این جوان تکنیکی اما پس از پایان لیگ بیست و یکم راهی شارلروآ شد اما هرگز نتوانست درخشش دوران استقلال را در بلژیک تکرار کند. البته امیرحسین حسین‌زاده با باشگاه شارلروآ قرارداد دارد و برای بازگشت قرضی به استقلال باید رضایت این باشگاه جلب شود.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار