افشای سبت فامیلی نرگس محمدی و اکرم محمدی بعد از سالها

نسبت فامیلی نرگس محمدی و اکرم محمدی فاش شد.

افشای سبت فامیلی نرگس محمدی و اکرم محمدی بعد از سالها

به دلیل بازپخش سریال ستایش و حضور مشترک اکرم و نرگس محمدی در قسمت های حساس این مجموعه، حدس و گمان هایی را در مورد این دو بازیگر زن به راه انداختند. نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است نرگس محمدی همسر علی اوجی می باشد این زوج فرزندی ندارند. نرگس محمدی در فروردین ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. نرگس محمدی در سال ۱۳۹۶ با علی اوجی ازدواج کرد.

اکرم محمدی با نرگس محمدی نسبت فامیلی دارن؟

سریال ستایش که این روزها از شبکه آی فیلم باز پخش می شود، با وجود تکراری بودنش بینندگان زیادی را هر شب به پای تلویزیون می کشاند. در این سریال محبوب بازیگران شناخته شده و زیادی ایفای نقش نموده اند، در میان هنرمندان سریال ستایش نرگس محمدی در نقش ستایش بازیگر اصلی و اکرم محمدی در نقش خانم بزرگ ظاهر شده اند.

تشابه فامیلی دو هنرمند این شبهه را برای بسیاری از شما مخاطبان ایجاد کرده بود که آیا ستایش و خانم بزرگ با یکدیگر نسبت فامیلی دارند یا خیر و از ما خواسته بودید تا پاسخ را برایتان بیابیم.

نرگس محمدی و اکرم محمدی هیچ نسبت فامیلی با هم ندارند

برخی از نام خانوادگی ها بسیار تکراری بوده به طوری که افرادی که هیچ نسبت فامیلی ندارند، دارای نام فامیلی مشترک می باشند. محمدی یکی از فامیلی های پرتکرار در ایران است که بازیگران سرشناسی با این نام خانوادگی در دنیای هنر کشورمان وجود دارند.

نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش و همسر علی اوجی هیچ نسبتی با خانم بزرگ سریال ستایش ندارد و شایعاتی که درباره آنها وجود دارد، بی اساس است.

منبع: رکنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار