علی ضیا| علی ضیا و همسرش| ازدواج علی ضیا

علی ضیا مداح شد | سیاه و سفید علی ضیا به مناسبت محرم

علی ضیا، مجری تلویزیون که با اجرای برنامه فرمول یک شناخته می‌شود در مسجدی در کاشان روضه‌خوانی کرد.

علی ضیا مداح شد | سیاه و سفید علی ضیا به مناسبت محرم

خبرملت: علی ضیا از مجریان شناخته شده تلویزیون است. علی ضیا در سالهای اخیر برنامه فرمول یک را در شبکه یک اجرا کرده که بسیار پربیننده بوده است. گفته می شود تلویزیون در ماه های اخیر با علی ضیا قطع همکاری کرده است. علی ضیا در حال حاضر مشغول هیچ فعالیت هنری نیست. علی ضیا مجرد است و ازدواج نکرده.

علی ضیا، مجری تلویزیون که با اجرای برنامه فرمول یک شناخته می‌شود در مسجدی در کاشان روضه‌خوانی کرد.

این ویدئو مربوط به عاشورای 1397 در مسجدی در کاشان است. گفته می‌شود علی ضیا هر ساله در ایام محرم به زادگاه خود می‌رود و ایام سوگواری را در کاشان می‌گذراند.

دلنوشته علی ضیا برای امام حسین (ع)

سید علی ضیاء با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش ارادت خود را به امام حسین (ع)نشان داد .

مجری تلویزیون در صفحه شخصی خود با انتشار متنی ادبی از عشق به امام حسین(ع) گفت و از این حضرت به نام قدیمی ترین رفیقش یاد کرد:

"تمام رنگ ها را کنار می گذارم. خودم را هم سیاه و سفید می کنم. به عشق تو حضرت رفیق. قدیمی ترین رفیقم؛ چه شب های که جای لالایی از مادر نام تو را شنیدم و چه روز های پدر کنار گوشم نام تو را زمزمه کرده است. عشق جان است و عشقِ تو جان‌تر، قدیمی ترین رفیقم. من با همه ی بدی هایم. نام تو آرام جانم است و این جادوی توست که من با همه ی بدی هواخواه توام. سلام قدیمی ترین رفیقم. با تو زندگانی معنا پیدا می کند. من را سراسر خودت کن که دوستان قدیمی شبیه هم می شوند. قدیمی ترین رفیقم حسین جان.

دلنوشته سید علی ضیاء برای آغاز ماه محرم +عکس

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار