طرح‌های جدید برای ترکیب شلوار سفید با انواع مختلف لباس‌ها

روش‌هایی جدید برای ست کردن شلوار سفید با انواع لباس‌ها

طرح‌های جدید برای ترکیب شلوار سفید با انواع مختلف لباس‌ها

شلوار سفید در واقع یک لباس تابستانی محسوب می‌شود اما چنین ادعایی دلیل نمی‌شود نتوان آن را در فصل سرما هم به پا کرد.

این روزها شلوارهای سفید را می‌توان در طرح‌های کلاسیک، چروک و… در بازار پیدا کرد. اما اگر نمی‌دانید با شلوار سفید باید چه لباسی بپوشید این مطلب برای شما مفید خواهد بود ست کردن شلوار سفید راه و روش خاص خودش را دارد.

تی‌شرت تک‌رنگ عنصر مهمی است

می‌توانید شلوارهای سفید خود را با یک تی‌شرت یا بلوز تک‌رنگ ست کنید. نوع شلوار مهم نیست؛ شلوار جین، شلوار شش جیب، شلوار کوتاه یا هر مدل دیگری از شلوارهای سفید را می‌توان به‌راحتی با یک تی‌شرت تک‌رنگ ست کرد. اگر تی‌شرت طرح دار یا تی‌شرت چاپ دار را به انواع تک‌رنگ آن ترجیح می‌دهید مشکلی نیست. این نوع از تی‌شرت‌ها هم با شلوار سفید ظاهر جذابی به شما خواهند بخشید. برای اینکه با اعتمادبه‌نفس و شیک‌تر به نظر برسید از یک تی‌شرت مشکی استفاده کنید. اما اگر دوست دارید بیشتر دیده شوید از رنگ‌های شاد در کنار شلوار سفید بهره ببرید.

اگر این سؤال برایتان پیش آمده که با شلوار سفید چه کفشی بپوشم؟ باید بدانید که ست کردن شلوار سفید با یک کتانی اسپرت بسیار جذاب خواهد بود. برای خانم‌ها حتی استفاده از کفش مجلسی را هم توصیه می‌کنیم. پس در انتخاب کفش اصلاً سخت‌گیری به خرج ندهید.

ست کردن شلوار سفید با پیراهن جین

دنبال یک ظاهر معمولی و در عین حال جذاب هستید؟ به شما ست شلوار سفید و پیراهن جین را پیشنهاد می‌دهیم. اگر یک شلوار جین سفید دارید می‌توانید آن را با یک پیراهن مجلسی جین بپوشید. می‌توانید پیراهن را درون شلوار گذاشته و یا آن را روی شلوار بی اندازید. هر کدام از این تصمیم‌ها بستگی به اکسسوری‌هایی دارد که می‌خواهید استفاده کنید.

برای مثال خانم‌ها می‌توانند موهای خود را باز گذاشته و آن را موج‌دار کنند. برای تکمیل این استایل به شما یک جفت صندل نگین‌دار مایل به رنگ مسی، کمربند پاستلی و گردن‌آویز پیشنهاد می‌کنیم. اگر هم می‌خواهیم تیپ مردانه بزنید بهتر است پیراهن را درون شلوار گذاشته و یک کمربند چرمی رویش ببندید. برای آراستگی بیشتر ظاهرتان می‌توانید از یک جفت نیم بوت چوکا شتری استفاده کنید.

ست ملوانی را هم امتحان کنید

اگر دوست دارید شبیه به یک ملوان به نظر برسید، سعی کنید از یک پیراهن سرمه‌ای با راه‌راه‌های سفید استفاده کنید. ست کردن شلوار سفید با این پیراهن جذابیت خاصی به شما خواهد بخشید. شاید دوست داشته باشید زیاد در چشم نباشید! در این صورت یک پیراهن دکمه‌دار آبی، شلوار جین و صندل‌های سفید بپوشید تا ظاهری الهام گرفته از دریا و ساحل داشته باشید.

استایل تک‌رنگ سفید انتخاب جذابی خواهد بود

استفاده از بالاتنه و پایین‌تنه‌ی کاملاً سفید یک استایل تک‌رنگ جذاب ایجاد خواهد کرد. این ست می‌تواند ظاهری کاملاً شیک داشته باشد. برای تنوع از جنس پارچه‌های مختلف استفاده کنید. برای مثال می‌توانید از یک شلوار شش جیب زاپدار، یک تی‌شرت سفید ساده، ژاکت جین سفید و کتانی‌های اسپرت سفید استفاده کنید تا ظاهری خاص داشته باشید. همچنین به جای کفش و کتانی سفید می‌توانید از یک کفش با رنگ روشن و ملایم استفاده کنید.

ست کردن شلوار سفید در زمستان

پیشنهاد ما برای فصل سرما پوشیدن یک ژاکت جذب و شلوار سفید گشاد است. هیچ دلیلی ندارد با شروع زمستان پوشیدن شلوار سفید را متوقف کنیم. در فصل سرما یک سویشرت یا هودی خوب و یک شلوار دم پا گشاد سفید می‌تواند گرما و راحتی شما را فراهم کند. این پوشش با یک جفت نیم بوت با رنگ دلخواه تکمیل می‌شود. اگر دوست داشتید می‌توانید از یک ژاکت بزرگ و گشاد و شلوار جین جذب استفاده کنید.

برای پوشش زمستانی یک پیراهن گرم سفید و شلوار پشمی سفید هم می‌تواند ست زیبایی باشد. از یک شلوار پشمی سفید شروع کنید و سویشرت سفید را به آن اضافه کنید. در آخر هم از یک شال‌گردن سفید و کفش و اکسسوری استفاده کنید. برای ایجاد کردن کمی تناقض می‌توانید اکسسوری‌هایی با رنگ‌های مختلف در ست خود داشته باشید.پ

ست کردن شلوار سفید در تابستان

یک تاپ گل‌دار و شلوار جین جذب سفید ظاهری زیبا و جذاب برای شما فراهم خواهند کرد. اگر دنبال لباسی هستید که بتوانید با آن به یک قرار عاشقانه در یک روز گرم تابستانی بروید این ست را به شما پیشنهاد می‌کنیم. یک کفش با پاشنه متوسط به رنگ برنزی همان چیزی است که این ست را تکمیل می‌کند. اکسسوری‌های این ست را هم از میان اکسسوری‌های ساده انتخاب کنید؛ مثل یک دستبند زیبا و گردن‌آویزی با زنجیر نازک. به یاد داشته باشید که پارچه‌های ابریشم، کش بافت، نخی و کتاب بهترین انتخاب‌های فصل گرما هستند که می‌توانند شما را خنک نگه دارند.

در مجالس چطور شلوار سفید بپوشیم؟

خانم‌ها اگر دنبال پوششی مناسب برای شب هستید، ست پیشنهادی ما یک شلوار سفید ساده به همراه یک تاپ و لباس مجلسی است. درصورتی‌که هوا خنک است هم می‌توانید از یک جلیقه بلند استفاده کنید. ست سفید مشکی دخترانه هم دیگر گزینه‌ی پیش روی شماست. برای این ست به یک تاپ مشکی، یک کت مشکی، کفش پاشنه‌بلند مجلسی و یک شلوار سفید احتیاج خواهید داشت.

شلوار سفید در پوشش روزمره

برای تیپ روزمره از پیراهن‌های رنگارنگ و شلوار سفید استفاده کنید. برای جلب‌توجه بیشتر در یک مهمانی دوستانه به شما یک پیراهن دکمه‌دار رنگی و شلوار سفید را پیشنهاد می‌کنیم. همچنین می‌توانید از یک پیراهن گشاد که بر روی شانه می‌ایستد، شلوار جین سفید جذب و یک کیف‌دستی که خودش را در ست شما بیشتر نشان خواهد داد بهره ببرید.

نقش مهم جوراب در ست کردن شلوار سفید

اگر استایل شما به صورتی است که جوراب‌هایتان دیده می‌شوند از جوراب سفید استفاده کنید. اگر به دنبال تغییر دادن رنگ پوشش خود هستید از جوراب‌های پررنگ استفاده کنید. همچنین درصورتی‌که اعتمادبه‌نفس کافی دارید، جوراب‌های طرح دار و رنگی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. سعی کنید رنگ جوراب‌ها را با یکی از تکه‌های استایل‌تان ست کنید.

برای مثال اگر برای ست کردن شلوار سفید خود لباس‌های مشکی انتخاب کرده‌اید، بهترین انتخاب برای رنگ جوراب، رنگ‌های مشکی، خاکستری و یا صورتی با طرح‌های لوزی هستند. اما اگر از رنگ‌های آبی یا قرمز برای پیراهن خود استفاده کرده‌اید، شما باید از بین رنگ‌های قرمز یا آبی برای جوراب یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

از چه رنگ کمربندی استفاده کنیم؟

کمربند خود را با دیگر لباس‌هایتان هماهنگ کنید. کمربند سفید را برای یک ست تک‌رنگ کاملاً سفید به شما پیشنهاد می‌دهیم. در غیر این صورت کمربند خود را با کیف، کمربند یا دیگر اکسسوری‌هایتان ست کنید. برای مثال اگر یک کفش قهوه‌ای پوشیده‌اید می‌توانید از کمربندی به رنگ قهوه‌ای استفاده کنید. برای تنوع دادن در رنگ‌بندی ست خود انتخاب کمربند زرد برای پوشیدن با کفش قهوه‌ای انتخاب جذابی خواهد بود.

اهمیت لباس‌زیر در ست کردن شلوار سفید

از لباس‌زیری استفاده کنید که همرنگ پوست شما باشد. پس سعی کنید نزدیک‌ترین رنگ لباس‌زیر با رنگ پوست خود را انتخاب کنید. لباس‌زیر معمولاً در برابر پوست شما کنتراست زیادی ایجاد می‌کنند. استفاده از لباس‌زیرهای بدون درز و کوتاه نیز ایده‌ی خوبی است. چراکه باعث می‌شود لباس‌زیرتان به‌هیچ‌عنوان دیده نشود.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار