متدهایی برای بهبود ظاهر با عینک

تکنیک‌ها و نکاتی برای زیباتر شدن با عینک برای بانوان موجود است.

متدهایی برای بهبود ظاهر با عینک

عینک های طبی برای مطالعه و یا بهتر دیدن اجسام مفید هستند، اما می توانند به عنوان وسیله ای برای زیباتر به نظر رسیدن نیز در کمد شما باشند.

انتخاب عینک های منحصر به فرد که مناسب استایل شما باشد کمک می کند تا از ظاهر خود اطمینان داشته باشید و همچنین در جمع در بین افراد برجسته شوید. آرایش می تواند به شما ظاهر با نشاط و زنانه ای ببخشد و مدل موی جدید نیز می تواند چهره را بدون نقص کند

 

استفاده از فرمژه برای زیباتر شدن با عینک

مژه ها را به سمت بالا فر کنید برای کشیدن مژه ها به سمت بالا و موازی با عینک خود از یک فرمژه استفاده کنید. از ریشه مژه های خود شروع کنید و فرمژه را چند ثانیه در آنجا نگه دارید. سپس، تا نوک مژه های خود آن را بچرخانید. با این کار چشمان شما باز می شود و بزرگتر به نظر می رسد. فر دادن مژه ها از برخورد ریمل با لنز عینک و کثیف شدن آنها جلوگیری می کند.

استفاده از ریمل روی ریشه مژه

مایع ریمل را بیشتر روی ریشه مژه خود استفاده کنید و نوک مژه ها را با باقیمانده ریمل روی برس آن پوشش دهید. این کار باعث می شود که مژه ها پرتر به نظر برسند، از سنگین شدن آنها جلوگیری می شود و به تمیز بودن داخل عینک کمک می کند. با ریمل رنگی که رنگ آن با عینک شما مطابقت دارد یا با آن در تضاد است استفاده کنید تا به زیباتر شدن چهره با عینک کمک کند. برای پر کردن مژه ها، برس ریمل را به صورت افقی روی چشمان خود بکشید. برای مژه هایی که ظاهر بلندتری دارند، برس ریمل را به صورت عمودی نگه دارید و به سمت بالا روی مژه های خود بکشید.

استفاده از کانسیلر یا هایلایتر

روی لکه های تیره پوست از کانسیلر یا هایلایتر استفاده کنید. برای اینکه چشم هایتان گود رفته نباشد، از یک کرم هایلایتر برای برجسته کردن به گوشه های داخلی چشم و قسمت های زیرین چشم استفاده کنید. یک کانسیلر متناسب با رنگ پوست شما همچنین به روشن شدن قسمت زیر چشم کمک می کند و باعث می شود که توسط عینک روی آن سایه نیفتند. از انجام زیاد آرایش در قسمت پایین چشم خود اجتناب کنید زیرا این امر می تواند توجهات را به پف زیر چشم یا خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم جلب کند که ترجیح می دهید بدون جلب توجه باقی بماند.

استفاده از رژلب پررنگ برای زیباتر شدن با عینک

یک رژ لب پررنگ راهی برای ایجاد تعادل در آرایش با عینک است. رنگ قرمز روشن، صورتی یا حتی بنفش جذاب به نظر می رسد و همچنین می تواند احساس زیبایی و قدرت را در شما ایجاد کند. هر سبکی از عینک با رنگ قرمز کلاسیک به زیباتر شدن با عینک کمک کرده و حتی می توانید می توانید سایه چشمی شبیه رژ لب خودتان داشته باشید تا به زیبایی طبیعی شما کمک کند. اگر فریم های عینک شما رنگی هستند، می توانید رنگ رژ لب خود را برای برجسته سازی بیشتر با این رنگ هماهنگ کنید. رژ لب مات یا نود با عینک به خوبی ست می شوند. یک برق لب نیز می تواند گاهی اوقات با هر انعکاسی که از لنزهای شما خارج می شود رقابت کند.

استفاده از خط چشم رنگ فریم عینک

خط چشم خود را با فریم عینک مطابقت داده یا هماهنگ کنید. ابتدا با یک خط چشم سرمه ای یا قهوه ای آزمایش کنید زیرا رنگ مشکی می تواند بر چشم شما غالب شود. خط چشم قهوه ای یک گزینه بسیار خوب است و به خصوص برای چشم های سبز و قهوه ای به خوبی هماهنگ می شود. هر چقدر فریم عینک ضخیم تر باشد، خط چشم نیز باید ضخیم تر شود. این یک قانون کلی نیست، اما شما می توانید با یک خط چشم مدل گربه ای ضخیم با یک قاب ضخیم زیباتر جلوه کنید.قاب های نازک تر با خط چشم بسیار سنگین نامتعادل به نظر می رسند. برای یک کنتراست شدید تر، از یک رنگ خط چشم که در سمت مخالف دایره رنگ ها نسبت به رنگ قاب عینک است استفاده کنید.

استفاده از پودر جاذب روغن برای زیباتر شدن با عینک

پودر کنترل کننده روغن را روی بینی خود بمالید. قسمت پل بینی شما به لطف عینک برجسته می شود، اما این نباید چیز بدی باشد. از پودر ساخته شده برای کاهش روغن های صورت یا پودر فیکس استفاده کنید تا بینی براقی نداشته باشید. کاهش هرگونه رطوبت در بینی نیز به شما کمک می کند تا عینک به پایین نلغزد. کرم پودر ساخته شده با مواد معدنی همچنین می توانند به کاهش براقیت روغن کمک کنند. کمی کانسیلر نیز می تواند به کاهش لکه های قرمز باقی مانده ناشی از عینک کمک کند. برای جلوگیری از لغزیدن عینک، هرگونه پودر یا کرم پودر اضافی را با دستمال پاک کنید.

تمیز کردن روزانه عینک

هر روز عینک خود را تمیز کنید. توانایی دیدن البته مهم است، اما لنزهای کثیف نیز جذاب نیستند. مهم نیست که چقدر با آرایش و لباس مرتب سعی کردید زیباتر به نظر برسید، عینک کثیف مسئله ای است که می تواند کل ظاهر را خراب کند. به لنزهای خود یک محلول تمیز کننده عینک اسپری کنید و آنها را با یک پارچه میکروفیبر پاک کنید. تمیز کردن عینک به شما کمک می کند تا لکه های انگشتان بر روی لنز عینک باقی نماند.

حداقل یک بار در هفته، کل قاب عینک خود را تمیز کنید. چربی صورت، عرق و باکتری ها می توانند در شکاف های فریم عینک جمع شده و باعث از بین رفتن عینک شوند. برای تمیز کردن عینک خود از استفاده از مواد زبر مانند حوله کاغذی یا دستمال کاغذی خودداری کنید زیرا این امر باعث آسیب رساندن به شیشه می شود. می توانید پارچه های میکروفیبر را جایگزین دستمال کنید.

برای جلوگیری از لکه های آب، بلافاصله آب یا رطوبت را پاک کنید.قبل از تمیز کردن لنزها، هیچ گونه بقایای ذرات کوچکی روی لنزها وجود نداشته باشد، در غیر اینصورت خاک لنزهای شما را خراشیده می کند.

مدل موی دم اسبی

موهای خود را به صورت دم اسبی ببنیدد. ساده ترین راه برای شیک و زیبا جلوه دادن عینک این است که موهای خود را به این صورت ببندید. شما می توانید یک دم اسبی آشفته، بافته شده و پف کرده انجام دهید. این مدل مو برای زیباتر شدن با عینک بسیار مناسب بوده و نگاه هر بیننده ای را به سمت صورت شما می کشاند و چشم و عینک شما را بیشتر به نمایش می گذارد.

مدل موی چتری برای زیباتر شدن با عینک

چتری باعث می شود که توجهات به بالای صورت جلب شود. ابتدا سبک چتری را انتخاب کنید که با فرم صورت شما سازگار باشد. سپس، آنها را مرتب کنید تا زیر عینک و روی چشم یا روی لنزهای عینک نیفتند. چتری می تواند دقیقاً بالای فریم یا دور قاب های شما بیفتد تا چهره شما شلوغ به نظر نرسد و باعث زیباتر شدن با عینک شود. به طور کلی برای صورت گرد چتری نامتقارن و برای صورت زاویه دار یا گونه دار چتری آشفته و یا صاف مناسب است. اگر می خواهید توجهات به بالای صورت جلب شود، موهای چتری را با عینک های کائوچویی رنگی، ریمل و خط چشم بکشید و آرایش لب ها و گونه های خود را ساده انجام دهید.

موهای بلند بیشتر به کشیدگی صورت کمک می کند، که ممکن است با عینک های با فریم مربعی شکل بسیار زیبا به نظر برسد. برای بهترین نوع چتری های صورت مناسب خود با آرایشگر خود مشورت کنید. آنها ممکن است پیشنهادهایی داشته باشند که برای عینک شما نیز مناسب باشد.

پوش دادن مو برای زیباتر شدن با عینک

وز مو را با استفاده از یک فر ملایم یا پوش دادن مقداری از بین ببرید. با پوش دادن موهای خود با مقداری موس یا استفاده از اتو مو، حجم کمی به آن ببخشید. بازی با موها ظاهری زنانه به شما می بخشد و باعث می شود که با عینک نیز زیباتر به نظر برسید. استفاده از رژ لب قرمز روشن با هر سبکی از فریم عینک می تواند بسیار جالب به نظر برسد. برای پوش دادن موهای خود همچنین می توانید، مقداری ژل یا موس حالت دهنده را به موهای مرطوب بمالید و آن را خشک کنید. یا با دیپنسر سشوار این کار را انجام داده تا موها پر حجم تر به نظر برسد.

دور نگه داشتن موها از صورت

موهای خود را از صورت دور نگه دارید. هر مدل مویی که انتخاب می کنید، سعی کنید از مخفی شدن موها در پشت مو و عینک خودداری کنید. زیرا این کار توجهات را از چشم ها و صورت زیبا منحرف می کند. اگر موهایتان دائما به صورت شما برخورد می کند چند رشته مو را با سنجاق سر یا کش مو به سمت عقب ببرید. روغن و باقیمانده محصولات مو روی موها همچنین می تواند عینک را کثیف کند، بنابراین بهتر است موها را از صورت دور نگه دارید.

انتخاب فریم مناسب با توجه به فرم صورت

فریم هایی را انتخاب کنید که باعث زیباتر شدن صورت شما شود. عینک های گرد، هر چقدر هم که تلاش کنید به شما احساس زیبایی نمی دهند. مهم است که هنگام انتخاب عینک، بسیار دقت کنید زیرا احتمالاً هر روز آن را استفاده خواهید کرد. می توانید چندین جفت عینک داشته باشید، اما انتخاب یک عینک راحت و قابل استفاده بهتر است.

با پیراهن و مدل موی مورد علاقه خود به خرید عینک بروید تا بدانید که هنگام استفاده از عینک هر روز چه ظاهری خواهید داشت. فریمی را انتخاب کنید که انتهای آنها به سمت بالا خم شوند تا چشم را به سمت بالا بکشند و موجب زیباتر به نظر رسیدن چهره شوند. برای فهمیدن فرم صورت ، موهای خود را به عقب بکشید و به آینه نگاه کنید. با استفاده از لبه یک تکه صابون طرح کلی صورت خود را بکشید و سپس مشخص کنید که به چه شکلی است.

صورت های گرد می توانند از قاب هایی که زاویه های تیز دارند کمک کنند تا صورت شما صاف به نظر نرسد. یک قاب بیضی شکل به نرم شدن خط فک روی صورت مربع یا زاویه دار کمک می کند.تقریباً همه انواع قاب ها برای صورت بیضی شکل مناسب است، اما فریم های گرد خیلی مناسب به نظر نمی رسد. صورتهای قلبی شکل دارای پیشانی عریض و چانه های باریک هستند، بنابراین لنزهای بدون فریم یا فریم هایی که لبه های آنها به سمت بالا است می توانند بسیار مناسب باشند.

اندازه مناسب عینک برای صورت

دقت کنید تا اندازه عینک برای شما مناسب باشد. عینکی که متناسب با صورت شما باشد نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک خواهد بود.

اطمینان حاصل کنید که لبه های فریم شما دقیقاً در لبه خارجی صورت قرار گیرند. اگر فریم وسیعتر از عرض صورت شما باشد، خیلی بزرگ است. قاب های اطراف بینی خود را تکان دهید. اگر آنها خیلی تنگ باشند، آثار قرمز نامطبوعی بر جای می گذارند و قاب های شل به طور مداوم از چهره شما میفتد. قسمت بالای فریم باید درست زیر ابروهای شما قرار بگیرد. مطمئن شوید که لنز عینک به اندازه کافی بزرگ باشد. لنزهای خیلی کوچک چشمان شما را به شکل بدی ضعیف نشان می دهد.

استفاده از انواع فریم برای تنوع

با عینک خود مانند یک اکسسوری ارزشمند رفتار کنید. به جای انتخاب یک فریم ساده گرد یا مستطیلی، از فریم های متنوعتر مانند مدل گربه ای استفاده کنید. عینک یک روش عالی برای بیان سبک شخصی شما است. نگران نباشید که آنها با تک تک وسایل کمد شما مطابقت ندارند زیرا اگر با عینک خود مانند یک اکسسوری ارزشمند رفتار کنید، آنها با هر چیزی در کمد لباس شما هماهنگ می شوند. اگر می خواهید فریم جدیدی را امتحان کنید اما هنوز اعتماد به نفس کافی ندارید، از دوست خود نظر دوم بگیرید. شما حتی می توانید یک عینک کلاسیک با فریم ساده و یک فریم فانتزی تر داشته باشید.

انتخاب رنگ مناسب برای عینک

یک رنگ جالب برای عینک خود انتخاب کنید. فلز با رنگ سیاه، قهوه ای و خنثی گزینه های کلاسیک برای عینک هستند، اما انتخاب یک رنگ جدید و جسورانه، باعث می شود جذاب تر به نظر رسیده و از فریم خود کمتر احساس خستگی و روزمرگی کنید.

رنگ های گرم پوست با رنگ های قهوه ای و روشن درخشان و رنگ های سرد پوست با رنگ های آبی، نقره ای یا خاموش به نظر می رسد. اگر بیشتر اوقات از خانواده رنگ خاصی استفاده می کنید، عینکی را انتخاب کنید که با اکثر لباس های شما هماهنگ باشد. سعی کنید عینک خود را با رنگ موهای خود مطابقت دهید.

موهای بلوند با فریم هایی به رنگ قهوه ای متوسط، مشکی متالیک، آبی و بنفش به خوبی هماهنگ می شود. موهای قهوه ای بیشترین گزینه ها را برای انتخاب رنگ دارند زیرا تقریبا بیشتر رنگ ها به خوبی با آنها هماهنگ می شوند. موهای سیاه با رنگ مشکی و یا ترکیبی از رنگ های سیاه و سفید خوب به نظر می رسند. موهای قرمز نباید با قاب هایی با رنگ زرد مورد استفاده قرار گیرند، اما قهوه ای های گرم و زیتونی با فریم زرد بسیار عالی هستند. موهای خاکستری با آبی و شرابی به خوبی هماهنگ می شوند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار