آهنگ "بهت قول میدم" از مرز ۱۷۷ میلیون بازدید گذشت

هفت سال از ضبط ویدیوی «بهت قول میدم» محسن یگانه گذشته اما همچنان یکی از پرطرفدارترین آهنگ‌ها به شمار می‌رود.

آهنگ "بهت قول میدم" از مرز ۱۷۷ میلیون بازدید گذشت

هفت سال(1394) از ضبط آن ویدیو در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی می‌گذرد و این ویدیو اکنون با 177 میلیون بازدید در کانال یوتوب محسن یگانه، یکی از ویدیوهای پربازدید عرصه موسیقی در ایران است. این آهنگ با عنوان «بهت قول میدم» معروف است. آهنگی که احتمالا هر کدام از ما حداقل یک بار آن را شنیده‌ایم.

ساختار این ویدیو و فُرم نشستنِ نوازندگان روی صحنه در یک کنسرت زنده، شاید برگرفته از اجرای آهنگ «هتل کالیفرنیا» از گروه ایگلز بوده است. هتل کالیفرنیا یکی از پانصد ترانه برتر تمام اعصار از نگاه مجله رولینگ استونز شناخته شده است. گویا این ترانه هنوز هم در ایالات متحده امریکا هر یازده دقیقه یک بار پخش می‌شود.

«بهت قول میدم» آهنگی بود که توانست زندگی هنری خواننده‌ای مانند محسن یگانه را تداوم بخشد. خواننده‌ای که از نیمه‌های دهه هشتاد وارد عرصه موسیقی پاپ شد و خیلی زود با آهنگ مشترکش با محسن چاوشی و حامد هاکان به شهرت رسید.

در تعریف «بهت قول میدم» باید گفت؛ آهنگی با شعری ساده، ملودی ساده، آهنگسازی ساده و البته روان؛ که احساسات مخاطب را بدجوری قلقلک می‌دهد. تقریبا هر کسی این آهنگ را شنیده، ارتباط خوبی با آن گرفته است. ملودی روانِ این آهنگ باعث می‌شود که برای همیشه در ذهنِ مخاطب باقی بماند.

اجرای زنده و بی‌نقصِ «بهت قول میدم» در ویدیویِ معروفش، به همگان ثابت کرد که این خواننده چقدر در اجرای زنده توانمند است. نوازندگی گیتار هم او را بیشتر از یک خواننده در میان مخاطبان محبوب می‌کند.

منبع: تسنیم
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار