بازار صحنه کمدی عربستان داغ می‌شود

کمدی در عربستان متحول می‌شود به طوری که نسل تازه‌ای از کمدین‌ها در عربستان ظهور کرده‌اند و این کشور برای ایجاد تحول در این زمینه سمینار "روند کمدی سعودی" را برگزار کرد.

بازار صحنه کمدی عربستان داغ می‌شود

ابراهیم الحجاج، بازیگر و کمدین عربستانی، گفته است که موج جدیدی از استعدادها در حال ظهور است تا صحنه کمدی کشور را متحول کند و به یک نقطه ثابت در بازار بین‌المللی تبدیل شود.

او در سمیناری با عنوان «ستار: روند کمدی سعودی» "Sattar: The Trend of Saudi Comedy"  گفت: در جشنواره اخیر فیلم عربستان در ایترا گفت: در جشنواره اخیر که زمینه اصلی آن موضوع کمدی بود این مسیر طولانی را آغاز کردیم و درحال پشت سرگذاشتن موانع اولیه برای ورود به دنیای کمدی هستیم.

الحجاج در ادامه گفت: همانطور که اشاره شد نسل جدیدی از کمدین‌های عربستان ظهور کرده‌اند و با استفاده از تمامی فناوری‌هایی که در اختیار دارند استعدادهایشان را بکار گرفته‌اند و در زمینه‌های مختلف اقدام به تولید محتوا کرده‌اند که باید از این امتیاز استفاده کنیم.

این کمدین و بازیگر سرشناس عربستان تصریح کرد: من اخیراً به عنوان داور مسابقه‌ای در زمینه کمیدی بودم که زیر نظر کمیسیون تئاتر و هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ عربستان از شبکه MBC پخش شد که در این دوره از مسابقه‌ها استعدادهای درخشانی دیدم که یقین پیدا کردم در دو یا سه سال آینده کمدی در عربستان متحول شده و مسیری نوین را در پیش خواهد گرفت.

این سمینار همچنین چگونگی ورود فیلم های کمدی عربستانی به بازار بین المللی را مشخص کرد و لازم به ذکر است که جشنواره فیلم دریای سرخ همزمان با این کنفرانس فراخوان شرکت در این جشنواره را برای فعالان عرصه سینما صادر کرد.

 

منبع: تسنیم
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار