یکتا ناصر | منوچهر هادی

تصویری از یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی که نباید منتشر می شد !!!

سریال نیسان آبی فصل 2 در حال ساخت است و اولین عکس منتشر شده از پشت صحنه این فیلم با حضور بازیگران اصلی، برای بسیاری جالب شد.

تصویری از یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی که نباید منتشر می شد !!!

منوچهر هادی، کارگردان کشورمان که در سال‌های اخیر آثاری چون دل، عاشقانه، گیسو و... را در شبکه نمایش خانگی کارگردانی کرده است، با انتشار عکسی در اینستاگرام خود خبر از ساخت فصل دوم سریال نیسان آبی داد و از بازیگران این سریال رونمایی کرد.

عکس کارگردان و بازیگران سریال نیسان آبی فصل 2

منوچهر هادی کارگردان سینما تلویزیون اینستاگرام خود را با انتشار عکسی از خود در کنار حسین یاری، یکتا ناصر و بهناز جعفری به روز کرد و نوشت:

نیسان آبی 2

منوچهری هادی

فصل اول سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور 28 مهر 1400 از پلتفرم فیلیمو پخش شد. این سریال کمدی داستان زندگی دو دوست صمیمی رضا و جمشید (مهران غفوریان و حسین یاری) را بازگو می‌کند که یکی از این دو رفیق به نیسان آبی خود علاقه زیادی داشته و برای حفظ آن دردسرهای زیادی را تحمل می‌کند و....

مهران غفوریان، یکتا ناصر، حسین یاری، بهناز جعفری، جمشید هاشم‌پور از بازیگران اصلی فصل اول سریال نیسان آبی بودند.

زمان پخش سریال نیسان آبی 2

به گفته ی تهیه کننده سریال نیسان آبی فصل دوم این مجموعه در سال 1402 (احتمالا نوروز) پخش خواهد شد.

نیسان آبی

بازیگران نیسان آبی دو

منوچهر هادی در تازه ترین پست خود خبر از بازی یکتا ناصر، بهناز جعفری، حسین یاری را در سریال نمایش خانگی نیسان 2 را داد اما هنوز از چهره مهران غفوریان در فصل دوم نیسان آبی رونمایی نشده و مشخص نیست که آیا کاراکتر رضا در نیسان آبی 2 حضور دارد یا خیر.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار