سریال گیلدخت | لوکیشن سریال گیلدخت

سریال گیلدخت در کجا فیلمبرداری شده است ؟ + جزئیات جالب

سریال گیلدخت سریال تاریخی و عاشقانه ای است که در مناظر و لوکیشن های بسیار زیبا و جذابی ساخته شده است. محل فیلمبرداری این سریال برای بسیاری از افراد سوال است.

سریال گیلدخت در کجا فیلمبرداری شده است ؟ + جزئیات جالب

گیلدخت سریالی به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی است که با قصه جذاب، عاشقانه و تاریخیش این روزها از شبکه اول سیما در حال پخش است.

سکانس ها و لوکیشن های جذاب این سریال در مناطق سرسبز و بسیار زیبا این سوال را در ذهن بینندگان این سریال ایجاد می کند که سریال گیلدخت در کجا ساخته و فیلمبرداری شده است؟

سریال گیلدخت

لوکیشن سریال گیلدخت

گیل دخت سریال تاریخی و عاشقانه که قصه عشق گلنار(میترا رفیع) و اسماعیل(رضا اکبرپور) را در دوران قاجار به تصویر می کشد، در سکوت خبری از ابتدای سال 98 کلید خورد و پس از حدود 2سال تصویربرداری آماده پخش شد.

محل فیلمبرداری سریال گیلدخت

سریال گیلدخت در گرمدره تهران و استان گیلان فیلمبرداری شده است که لوکیشن های آن را با توجه به اطلاعات تیتراژ پایانی این سریال میتوان تشخیص داد.

لوکیشن سریال گیلدخت

روستای کچا

کچا، روستایی از توابع بخش سنگر شهرستان رشت در استان گیلان است که در 20 کیلومتری رشت در دهستان سراوان قرار دارد. این روستای بی نظیر که به دلیل سرسبزی به بهشت گمشده استان گیلان نیز مشهور است، در یک منطقه جلگه ای محصور شده در میان کوه ها به همراه درختان بلند سر به فلک کشیده واقع شده است.

روستای رشته رود

رشته رود روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان رودبار در استان گیلان ایران است، این روستا در دهستان رستم‌آباد شمالی قرار گرفته و از جنگل و رودخانه گرفته تا چشمه و روستایی با خانه هایی گلی در این منطقه بکر دیده می شود.

مناظر سریال گیلدخت

گرمدره تهران

گرمدره در جاده مخصوص کرج و در کیلومتر 22 بزرگراه شهید لشکری واقع شده که با شهرهای قدس، وردآور، شهریار و تهران هم مرز است. در این منطقه به جز کوچه باغ‌های فراوان و زیبا، قلعه سالار یادگار دوران قاجار و عمارتی موسوم به کلاه فرنگی یادگار دوران پهلوی وجود دارد.

امامزاده هاشم

امام‌زاده هاشم در مسیر 30 کیلومتری رشت واقع شده و جزو جاذبه‌های معنوی و سیاحتی رشت شناخته می‌شود. آرامگاه امامزاده هاشم در بلندی زیبا و سرسبز قرار گرفته و چشم‌اندازی دلپذیر دارد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار