نسرین مقانلو | پسران آمریکایی نسرین مقانلو | ازدواج نسرین مقانلو

خانه لوکس و لاکچری نسرین مقانلو با دکوراسیون شیک و زیبا+ عکسی

تصویری جالب از خانه لوکس نسرین مقانلو بازیگر معروف سینما با دکوراسیون شیک و زیبا و نکات مفید در دکوراسیون منزل و تصاویر دیدنی از شیوه چیدمان خانه را در قسمت زیر دنبال کنید.

خانه لوکس و لاکچری نسرین مقانلو با دکوراسیون شیک و زیبا+ عکسی

نسرین مقانلو بازیگر معروف فیلم ها و سریال های تلویزیونی می باشد. نسرین مقانلو از سال ۱۳۷۰ فعالیت در عرصه بازیگری را آغاز کرده و تاکنون در سریال داد زن، سفر در خانه و فیلم بانک زده ها نقش آفرینی کرده است. نسرین مقانلو فعالیت بازیگری خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. نسرین مقانلو پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. نسرین مقانلو سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. پسر نسرین مقانلو بر اثر ایست قلبی درگذشت.  در قسمت زیر تصویری جالب از خانه نسرین مقانلو با دکوراسیون شیک و زیبا را قرار داده ایم.

نسرین مقانلو

ضمن کشیدن نقشه مناطقی که از آنجا نور طبیعی به داخل تابیده میشود و نواحی تاریک، همچنین تعداد چراغهای سقفی و آباژور با تعیین محل دقیق آنها لازم است مشخص گردند محاسبه روشنائی عمومی و نقاطی که احتیاج به نور بیشتری برای مطالعه یا کار دارند واجد اهمیت خاصی است.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار