مرجانه گلچین| همسر مرجانه گلچین| ازدواج مرجانه گلچین

ازدواج مرجانه گلچین و مهاجرت به انگلیس | این مرد دل مرجانه گلچین را ربود +عکس

مرجانه گلچین بازیگر تلویزیون و سینما در گذشته یک ازدواج ناموفق داشته و اکنون مجرد است.

ازدواج مرجانه گلچین و مهاجرت به انگلیس | این مرد دل مرجانه گلچین را ربود +عکس

مرجانه گلچین جزو بازیگران کمدی سینما و تلویزیون است که به ویژه در 15 سال اخیر شهرت فراوانی کسب کرده است. مرجانه گلچین در اواسط دهه 80 با سریال بزنگاه درخشید  و خوش نشین ها و شاهگوش از جمله دیگر آثار شناخته شده اوست. در سال های اخیر مرجانه گلچین با تغییراتی که در ظاهر خود ایجاد کرده و با عکسهایی که به عنوان مدل تبلیغاتی برندهای آرایشی گرفته بسیار خبرساز شده است. مرجانه گلچین در دوم اسفند ماه سال 1347در تهران متولد شده است اما دوستانش زودتر از موعد برای او جشن تولد گرفتند.

مرجانه گلچین بازیگر تلویزیون و سینما در گذشته یک ازدواج ناموفق داشته و اکنون مجرد است. وی در گذشته با کریم آتشی ازدواج کرد اما زندگی مشترکشان پایدار نبوده و از هم جدا شدند. کریم آتشی متولد ۵ فروردین فارغ التحصیل دکترای علوم سیاسی و کارشناسی مهندسی عمران بوده و کارگردان و فیلم نامه نویس ایرانی است.

مرجانه گلچین و همسرش کریم آتشی ( احتمالا به مدت ۱۰ سال ) با هم زندگی کردند و پس از آن متاسفانه نتوانستند با هم زندگی کنند و طلاق گرفتند. شایعه های در مورد بچه های مرجانه گلچین وجود دارد که تماما کذب است. وی نتوانسته است مادر شود.

پس از شروع زندگی مشترک به انگلیس مهاجرت کرد و به دلیل اینکه خواهر و برادرش در انگلیس زندگی می کنند تصمیم گرفت در آنجا برای همیشه بماند. اما بعدها منصرف شد و پس از ۱۰ سال زندگی در انگلستان به ایران بازگشت و فعالیت بازیگری اش را ادامه داد.

همسرش برایش شرط گذاشته بود که دیگر نباید کار بازیگری انجام دهد که او هم حدود ۱۰ سال از حرفه بازیگری دور ماند و پس از آن نتوانست دور از بازیگری را تحمل کند و مجددا به تلویزیون و سینما بازگشت و احتمالا به همین دلیل از همسرش جدا شد.

 

زندگی پرماجرای مرجانه گلچین

پدرش افسر نظامی ارتش و مادرش خانه‌دار بود ولی پدرش را در کودکی از دست داد. خواهرش منیژه دلدار گلچین نام دارد که در زمینهٔ موسیقی با هم همکاری می‌کنند. گلچین در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در رشتهٔ تخصصی نوازندگی تار دانش‌آموخته شد. او با تشویق خواهرش منیژه که در آن زمان بازیگر بود به بازیگری در تئاتر پرداخت. با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی آینه پا به تلویزیون گذاشت و پس از آن در چند سریال تلویزیونی دیگر و در سینما به ایفای نقش پرداخت.

گلچین برای مدتی حدود ده سال در کشور انگلیس زندگی کرد. از سال ۱۳۷۴ تا سال ۱۳۸۳ از سینما و تلویزیون فاصله گرفت و بعد از بازگشت برای اولین بار در سریال کلانتر بازی کرد. او دانش‌آموختهٔ کارگردانی سینما از دانشکدهٔ سوره است. وی برادرزادهٔ نادر گلچین خوانندهٔ ایرانی، و دخترعموی نادیا دلدار گلچین بازیگر ایرانی است.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار