بهرام رادان | همسر بهرام رادان | بهرام رادان و استایلش

سفر فوق لاکچری همسر بهرام رادان به ترکیه | بریزو به پاش بهرام رادان برای همسرش در هتل

تصاویر جدید مینا مختاری همسر بهرام رادن در استانبول را ببینید.

سفر فوق لاکچری همسر بهرام رادان به ترکیه | بریزو به پاش بهرام رادان برای همسرش در هتل

بهرام رادان بازیگر مرد خوش چهره و خوش نام سینمای ایران است؛ بهرام رادان نه تنها در عرصه بازیگری موفق است؛ بلکه یکی از تهیه کننده های خوب کشور نیز به شمار می رود. بهرام رادان تعداد زیادی جایزه برای بازی خوبش دریافت کرده است. در ادامه تازه ترین خبر ها از بهرام رادان را مشاهده می کنیم. مینا مختاری، طراح لباس و همسر بهرام رادان با انتشار عکسی از خود در در استانبول ترکیه نوشت:

سلام به همه چطورین؟ امیدوارم خونه تون گرم و پر از امید، روزگارتون آروم و امروزتون پر از لبخند باشه جمعه مون شاد باشه که قطعا شادی برازنده ی ماست

سفر فوق لاکچری همسر بهرام رادان به ترکیه

تصاویر جدید مینا مختاری همسر بهرام رادن در استانبول را ببینید.

بهرام رادان

به گزارش خبر ملت، مینا مختاری، طراح لباس و صاحب برند لباسی به نام میمو که بهرام رادان، بازیگر شناخته‌شده سینما پیشتر با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از ازدواج خود با او خبر داده بود، تولد رادان را تبریک گفت.

مختاری با انتشار عکسی از خود در کنار بهرام رادان در تخت جمشید چنین نوشت: «ای از خدا رسیده، ای که تمام عشقی… تولدت هزار بار مبارکمان باشد.»

بهرام رادان

بیوگرافی کوتاه از بهرام رادان

بهرام رادان (زادهٔ ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸) بازیگر و تهیه‌کنندهٔ ایرانی است. او فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم شور عشق (۱۳۷۹) آغاز کرد و برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شمعی در باد (۱۳۸۲) و سنتوری (۱۳۸۵) موفق به کسب دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنوارۀ فیلم فجر شده‌است. او برای تهیه‌کنندگی علفزار (۱۴۰۰) نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنوارۀ فیلم فجر شده‌است.

بهرام رادان

زندگی هنری بهرام رادان

او دوره بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.

در اولین حضور سینمایی تنها به واسطه چهره اش شناخته شد:شور عشق اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد:آواز قو. رادان سپس موفق به کسب سیمرغ بلورین نقش اول مرد نیز شد که با انتقاداتی از سوی برخی محافل سینمایی روبرو شد.

بهرام رادان پس از بازی در فیلم های شورعشق و آواز قو در سال ۱۳۷۹ در فیلم سینمای آبی به کارگردانی حمید لبخنده به ایفای نقش پرداخت. داستان آن این است که دختری به نام مهتاب (هدیه تهرانی) با جوانی به نام ارسطو (بهرام رادان) به عمد تصادف می کند و همین تصادف باعث آشنایی و درگیری آنها باهم می شود.

بهرام رادان در سال ۱۳۸۳ با بازی در فیلم سینمایی گاو خونی به کارگردانی و نویسندگی بهروز افخمی و تهیه کنندگی علی معلم بر اساس گاوخونی (رمان) نوشته جعفر مدرس صادقی موفق به کسب تندیس حافظ شد.

 گاوخونی داستان کابوس های جوانی را حکایت می کند که خاطرات پدر مرده اش، شهر زادگاهش یعنی اصفهان و رودخانه زاینده رود او را به مرز پریشانی می رساند.

فیلم سربازهای جمعه به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته ساخته سال ۱۳۸۲ است. بهرام رادان برای بازی در این فیلم موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم شد.  این فیلم داستان چند سرباز است که یک روز جمعه به همراه گروهبان خود به شهر می آیند. این روز تعطیل اما برای آنها حوادثی تازه در پی دارد و آنها را به نگاهی دیگر می رسان

فیلم سربازهای جمعه در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر (۱۳۸۲) در بخش بهترین بازیگر نقش دوم زن (مریلا زارعی) سیمرغ بلورین مسابقات را کسب کرده است.همچنین این فیلم در دو بخش بهترین بازیگر نقش دوم مرد (بیژن امکانیان) و بهترین صدابرداری (اسحاق خانزادی) نیز کاندیدا مسابقات بوده است.

هرام رادان به تازگی در فیلم سینمایی آتش بس ۲ که ادامه فیلم آتش بس میباشد در کنار میترا حجار به ایفای نقش پرداخت این فیلم همانند سری نخست آن با استقبال خوبی رو برو شد و فروشی میلیاردی داشت.

بهرام رادان

بهرام رادان در گاوخونی

گاوخونی فیلمی به کارگردانی و نویسندگی بهروز افخمی و تهیه کنندگی علی معلم با بازی بهرام رادان است که یکی از آثار موفق او در کارنامه هنری اش محسوب میشود. بهرام رادان برای بازی در فیلم گاوخونی برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول مرد 1383 شد.

بازی موفق عزت الله انتظامی و بهرام رادان در گاوخونی

گاوخونی داستان کابوس های جوانی را حکایت می کند که خاطرات پدر مرده اش، شهر زادگاهش یعنی اصفهان و رودخانه زاینده رود او را به مرز پریشانی می رساند.

عزت الله انتظامی، بهرام رادان، بهاره رهنما و سروش صحت بازیگران اصلی فیلم گاوخونی را تشکیل میدهند.

بهرام رادان

خانواده بهرام رادان

بهرام رادان دارای ۱خواهر به نام (الهام) و ۱برادر به نام (شهرام) است که هر دو در آمریکا زندگی می کنند و از بهرام بزرگتر هستند. خواهرش ۴۰ سال و برادرش ۳۳ سال سن دارند . خواهرش وقتی ازدواج کرد به آمریکا رفت ولی برادرش در جوانی به آمریکا رفت و هنوز هم مجرد است. بهرام هم در ۱۵ سالگی به مدت یک سال به آمریکا رفت ولی نتوانست آنجا بماند و تصمیم به بازگشت گرفت. چون به ایران علاقه ی بیشتری داشت.

خواهرش دارای ۲فرزند پسر به نامهای امین و ایمان است و در لس آنجلس زندگی می کنند.پدر و مادر بهرام رادان افراد تحصیل کرده و بسیار با شخصیت هستند. نام پدر بهرام رادان, رضا رادان است که وکیل پایه اول دادگستری هستند.خانه ی بهرام همانطور که می دانید واقع در زعفرانیه است و به صورت مستقل زندگی می کند. خانه ی وی ۲ طبقه و به صورت ویلایی خیلی شیک است.بهرام رادان در تاریخ ۲۳ خرداد سال ۸۵ به مدت یک هفته به دبی رفت. وی در تاریخ ۱ تیر ۸۵ قصد سفر به آمریکا را کرد و تصمیم گرفت که تا اواسط شهریور در آمریکا بماند و به استراحت و رسیدگی به نظرات بپردازد.بهرام تنها کسی در بازیگران ایرانی است که مدیربرنامه دارد. مدیر برنامه ی بهرام , علیرضا باذل است که این دو در دانشگاه باهم آشنا شدند. باذل بسیار در کار مدیریت وارد است و همیشه به بهرام کمک میکرد. بهرام رادان اصلا اهل دوست بازی نیست و سعی می کند که همیشه سرش در کار خودش باشد! حتی دوستان سینمایی خیلی خیلی محدودی دارد. خودش می گفت که در روزهای تعطیل اکثر اوقات در خانه می مونم و فیلم می بینم و سعی می کنم اگر هم میرم بیرون جاهای شلوغ نروم!

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار