نیوشا ضیغمی| عکس نیوشا ضیغمی| همسر نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی با مردان فوتبال بازی کرد؟! | پا به توپ شدن نیوشا ضیغمی با تیپ رسمی! +عکس

تصویری از پا به توپ شدن نیوشا ضیغمی منتشر شده است.

نیوشا ضیغمی با مردان فوتبال بازی کرد؟! | پا به توپ شدن نیوشا ضیغمی با تیپ رسمی! +عکس

نیوشا ضیغمی از بازیگران شناخته شده سینما در دو دهه اخیر است که در فیلم های مختلفی نظیر اخراجی ها، توفیق اجباری، پرتقال خونی، دختر شاه پریون، گشت ارشاد و... ایفای نقش کرده است. نیوشا ضیغمی در کنار بازیگری به فعالیت مدلینگ هم مشغول است و هرازچندگاهی تصاویری از مدلینگ خود منتشر می کند. نیوشا ضیغمی  با فردی با نام آرش پولادخان ازدواج کرده که سال گذشته اخباری مبنی بر جدایی آنها منتشر شد و علیرغم آنکه خانم بازیگر به طور رسمی و به وضوح نگفته که جدا شده اما چند بار به طور غیر مستقیم به آن تاکید کرده است. نیوشا ضیغمی و آرش پولادخان صاحب دختری با نام لنا هستند. تازه ترین خبر درباره نیوشا ضیغمی را در ادامه بخوانید

تصویری از پا به توپ شدن نیوشا ضیغمی منتشر شده است.

ارتباط فوتبالیست‌ها با اهالی هنر و سینما درهمه جای دنیا یک ارتباط دوطرفه است و این دو قشر گاهی سر از حوزه‌های یکدیگر در می‌آورند.

در ایران نیزاین اتفاق بارها افتاده و هنرمندان با فوتبالیست‌ها اوقات خود را گذرانده‌اند. در همین حال تمرین روز یکشنبه یکی از باشگاه‌های لیگ یکی فوتبال ایران پذیرای یکی از بانوان مشهور سینمای کشور بود.

دنیای اقتصاد که این خبر را منتشر کرده، نوشته است: نیوشا ضیغمی، بازیگر سینما و تلویزیون تماشاگر جلسه تمرینی بازیکنان این باشگاه بود و در لحظاتی نیز سعی کرد با توپ فوتبال حرکات نمایشی انجام دهد.

18-9-4-625403

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار