بهرام رادان| عکس بهرام رادان| همسر بهرام رادان

همسر بهرام رادان با استایل پاییزه اش غوغا کرد | عکسهای مدلینگ مینا مختاری همسر بهرام رادان

همسر بهرام رادان که طراح لباس و اینفلوئنسر است در پست جدید صفحه اینستاگرامش تصاویری از استایل پاییزی‌اش به اشتراک گذاشته و جلب توجه کرد.

همسر بهرام رادان با استایل پاییزه اش غوغا کرد | عکسهای مدلینگ مینا مختاری همسر بهرام رادان

بهرام رادان از بایگران مطرح سینمای ایران متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران است و بازیگری را از اواخر دهه هفتاد آغاز کرده است. بهرام رادان در رشته مدیریت بازرگانی فارغ التحصیل شده است. بهرام رادان در کنار بازیگری به فعالیت های دیگر مانند تهیه‌کنندگی فیلم و موسیقی هم مشغول است. بهرام رادان در فیلم‌های فیلم‌سازان سرشناسی چون داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی و واروژ کریم‌مسیحی٬ پوران درخشنده و رخشان بنی‌اعتماد بازی کرده است. بهرام رادان با مینا مختاری که یک مدل و طراح لباس است ازدواج کرده است.

مینا مختاری، همسر بهرام رادان و یکی از طراحان لباس و اینفلوئنسرهای مطرح و موفق ایرانی، در پست جدید اینستاگرامش تصاویری از استایل پاییزی‌اش را به اشتراک گذاشته و جلب توجه کرد.

 مینا در این استایل از ترکیب‌رنگ برنده‌ی پاییزی، یعنی کرم قهوه‌ای استفاده کرده و استایل بسیار جذبی را تدارک دیده‌است. سایت چی بپوشم درباره استایل مختاری نوشته: او با شرمیز کرمی، ترنچ کت قهوه‌ای روشن، نیم‌بوت‌های بنددار در همان طیف رنگی و روسری طرحدار کرم قهوه‌ایش این استایل را تدارک دیده و با شلوار مام استایل کرمی، کیف قهوه‌ای و عینک آفتابی خاصش این تیپ را به سرانجام رسانده‌ است.

استایل پاییزی مینا مختاری

استایل پاییزی مینا مختاری

استایل پاییزی مینا مختاری

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار