مهران مدیری | مهران مدیری در دورهمی

رقابت سنگین مهران مدیری و رامبد جوان | مهران مدیری با دورهمی غوغا کرد

ویژه‌برنامه عید فطر «دورهمی» فضای شاد و مفرحی داشت، اما «خندوانه» و «یه عید حسابی» توقع مخاطب را برآورده نکردند.

رقابت سنگین مهران مدیری و رامبد جوان | مهران مدیری با دورهمی غوغا کرد

مهران مدیری یکی از موفق ترین چهره ها در نزد مردم است؛ مهران مدیری پروسه سختی را برای رسیدن به جایگاهه فعلی خود طی کرده و زحمات زیادی در عرصه سینما و تلویزیون کشیده است. مهران مدیری از گویندگی، مجری گری، خوانندگی و بازیگری گرفته تا کارگردانی دستی بر هنر دارد. مهران مدیری بیش تر در فیلم های طنز هنرنمایی کرده است و ما چهره خندان مهران مدیری را بیش تر در خاطر داریم. شما در سایت خبر ملت می توانید جدید ترین خبر ها و اتفاقات درمورد مهران مدیری را دنبال کنید.

وقتی مهران مدیری از رامبد جوان سبقت می‌گیرد

شبکه نسیم در روزهای گذشته به مناسبت عید فطر، پخش «خندوانه» را پس از یک ماه وقفه از سر گرفت، مسابقه «دورهمی» را که آخر هفته‌ها پخش می‌شد از یکشنبه تا پایان هفته در جدول پخش تدارک دید و همچنین از برنامه جدید خود با نام «یه عید حسابی» رونمایی کرد. این برنامه با اجرای جواد رضویان و لاله صبوری از دوشنبه هفته جاری روانه آنتن شده و پخش آن تا فردا ادامه دارد. «دورهمی» و «خندوانه» به عنوان برنامه‌های روتین شبکه نسیم، با اتفاق جدید و ویژه‌ای همراه نبودند و «یه عید حسابی» تنها برنامه جدیدی بود که ویژه عید فطر تدارک دیده شده بود.

مهران مدیری

فصل جدید مسابقه «دورهمی» همزمان با نوروز ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه نسیم رفت. سری جدید مسابقه چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۳ پخش می‌شود، اما به مناسبت عید فطر موقتا زمان پخش آن تغییر کرد و قرار شد «دورهمی» هفته جاری از یکشنبه تا جمعه به مدت شش شب پخش شود. تنها تغییر این مسابقه به مناسبت عید فطر، زمان پخش آن بود و قسمت‌های جدید طبق روال قبل با حضور چهره‌های شناخته‌شده در جایگاه شرکت‌کننده روی آنتن رفت.

بیشتر مهمانان مسابقه در این فصل بازیگران سریال‌های تلویزیونی  و تعدادی از آن‌ها پیشتر در «دورهمی» گفت‌وگو محور نیز مهمان مهران مدیری بوده‌اند. اکثر شرکت‌کنندگان مسابقه در دیگر برنامه‌های تلویزیون هم حضور داشته‌اند و نمی‌توان از مهمانان مسابقه به عنوان برگ برنده آن یاد کرد. در ویژه برنامه‌های عید فطر «دورهمی» نیز هنرمندانی مانند کامران تفتی، غلامرضا نیکخواه و علیرضا خمسه شرکت‌کننده مسابقه بوده‌اند و سوگل طهماسبی، حامد آهنگی، شهرام شکیبا و سهیل غلامرضاپور شرکت‌کنندگان قسمت‌های بعدی هستند.

مهران مدیری

این چهره‌ها معمولا در برنامه‌های گفت‌وگومحور مختلف دیده می‌شوند، بنابراین حضور آنان در «دورهمی» اتفاق ویژه و تازه‌ای نیست. با وجود این، حضور چهره‌های شوخ طبعی مانند غلامرضا نیکخواه در مسابقه، باعث شد این برنامه مفرح و سرگرم‌ کننده باشد. احتمالا حامد آهنگی که کمدین محبوبی است و به خوبی می‌تواند با طنازی‌هایش فضای برنامه را در دست بگیرد نیز جزو مهمانان محبوب مسابقه خواهد بود.

پخش «خندوانه» همزمان با آغاز ماه رمضان متوقف شد و این برنامه همان طور که وعده داده شده بود، دوشنبه ‌شب به کنداکتور شبکه نسیم بازگشت. بعد از این وقفه تقریبا یک ماهه و پخش دوباره آن همزمان با عید فطر انتظار می‌رفت در شب‌های عید شاهد برنامه‌ای «ویژه» باشیم، اما چنین اتفاقی نیفتاد و این قسمت‌ها نیز تفاوت چندانی با قسمت‌های قبلی نداشت.

اولین قسمت «خندوانه» پس از وقفه کوتاه، با حضور حامد همایون و زوج مائده طهماسبی و فرهاد آئیش روی آنتن رفت. حامد همایون تا به حال بارها در این برنامه حضور پیدا کرده و به یکی از خوانندگان ثابت آن تبدیل شده، فرهاد آئیش نیز پیش از این به عنوان داور و مهمان در «خندوانه» حضور داشته است. این زوج چند ماه قبل در ویژه برنامه یلدایی شبکه۲ نیز حاضر شده بودند.

شخصیت جناب خان که حضورش در «خندوانه» با اتفاقات بامزه و جذاب همراه است در برنامه دوشنبه‌ شب برخلاف روال معمول، تحت تاثیر اتفاقات و اخبار غم‌انگیز روحیه شادی نداشت و رامبد جوان در فضای بیرون از استودیو با او گفت‌وگو کرد. برنامه سه ‌شنبه «خندوانه» نیز در غیبت جناب خان و با حضور امیرعلی نبویان پخش شد. اتفاق خوب در این قسمت از برنامه، گرامی داشت یاد و خاطره زنده‌یاد ارشا اقدسی در سالروز تولد او بود.

«یه عید حسابی» ویژه برنامه جدید تلویزیون است که به مناسبت عید فطر تولید شده است. این برنامه از دوشنبه هفته جاری روی آنتن رفته و پخش آن تا فرداشب ادامه دارد. ساختار «یه عید حسابی» مانند بسیاری از برنامه‌های تلویزیون گفت‌وگومحور است منتها با این تفاوت که مهمانان این برنامه در لحظاتی که تصور می‌کنند دوربینی در حال ضبط برنامه نیست با عوامل برنامه صحبت می‌کنند و در موقعیت چالش‌برانگیزی قرار می‌گیرند.

مهمانان «یه عید حسابی» چهره‌های شناخته شده و آن دسته از مردم هستند که فعالیت‌های خیرخواهانه انجام می‌دهند. این افراد ابتدای برنامه در حالی که روبه‌روی دوربین مخفی هستند در موقعیت کمک به فرد نیازمند قرار می‌گیرند و عکس‌العمل آن‌ها توسط دوربین ضبط می‌شود. مهمانان در استودیو نیز بدون این که بدانند برنامه در حال ضبط است، دقایقی با جواد رضویان و لاله صبوری صحبت می‌کنند.

استفاده از شیوه دوربین مخفی با هدف این که مهمانان خود واقعی‌شان را نشان بدهند ایده خوبی است، به شرط این که آن‌ها در موقعیت‌های ویژه قرار بگیرند. به عنوان مثال دندان پزشکی که نیازمندان را رایگان ویزیت می‌کند یا روحانی جهادگری که زندگی‌اش را وقف کمک به دیگران کرده، وقتی با درخواست کمک فردی روبه‌رو می‌شود که می‌گوید توانایی پرداخت نسخه دخترش را ندارد، احتمالا از کمک کردن استقبال می‌کند و واکنشی قابل پیش‌ بینی خواهد داشت.

گفت‌وگوی مجریان با مهمانان نیز در شرایطی جذاب می‌شود که سوالات‌شان با سوالات مربوط به بحث اصلی کمی متفاوت و چالشی باشد. ایده «یه عید حسابی» برای متفاوت‌تر شدن گفت‌وگوها خوب است، اما این ایده می‌توانست بهتر و جذاب‌تر در برنامه پیاده شود. جواد رضویان و لاله صبوری گفت‌وگوی راحت و صمیمانه‌ای با چهره‌ها دارند و البته کار چندان سختی برای اجرای برنامه نداشته‌اند. نقطه ضعف گفت‌وگو با چهره‌های شناخته‌شده تکراری و پای ثابت برنامه‌های تلویزیونی در «یه عید حسابی» هم دیده می‌شود.

عصبانیت مهران مدیری از تقلب شرکت کنندگان

اتفاقی عجیب برای مهران مدیری قبل از شروع دورهمی

انتقاد کتایون ریاحی از مهران مدیری

مهران مدیری

زندگینامه مهران مدیری

مهران مدیری آخرین فرزند خانواده‌ای ۶ نفری است. او سه برادر بزرگ‌تر به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. در سال ۱۳۷۲، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت. تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت. همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور داشت. آغاز شهرت مدیری از سال ۱۳۷۲ بود که در مجموعهٔ طنز نوروز ۷۲ بازی کرد. بعد از آن مدیری در چندین مجموعهٔ طنز دیگر که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت. در یکی از قسمت‌های برنامه دورهمی، مهران مدیری گفت که در عملیات والفجر ۸ حضور داشته‌است.

مهران مدیری

کودکی مهران مدیری با تنهایی گذشت

کودکی ام اصلا شبیه بچه های دیگر نبود ، دوستان زیادی نداشتم و همیشه احساس تنهایی می کردم

دوست داشتم تنها در اتاق نشسته و کتاب هایم را ورق بزنم ، اسم هایشان را حفظ کنم و عکس هایشان را نگاه کنم ، بیشتر کودکی ام اینگونه گذشت !

علاقه مهران مدیری  به زیست شناسی

برادر مهران مدیری رشته اش زیست شناسی بود و همین باعث شد که او به زیست شناسی هم علاقمند شود و کتاب های زیادی در این زمینه بخواند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار