مریم معصومی| عکس مریم معصومی| همسر مریم معصومی

مریم معصومی تنیسور شد | استایل خاص مریم معصومی در زمین تنیس +عکس

بازیگر سابق صدا و سیما چند سالی است به ورزش روی آورده و ورزش‌های بدنسازی و تنیس را تجربه می‌کند.

مریم معصومی تنیسور شد | استایل خاص مریم معصومی در زمین تنیس +عکس

مریم معصومی در شروع دهه هشتاد خودش را به سینما و تلویزیون ایران معرفی کرد. مریم معصومی در سریالهایی نظیر سه دونگ، سه دونگ، مرز خوشبختی و تعطیلات رویایی بازی کرد. در کنار فیلم‌ها و سریال‌های مریم معصومی، این بازیگر به خاطر پوشش‌های جنجالی‌اش در مراسم‌های اکران عمومی و خصوصی نیز مورد توجه قرار گرفت. مریم معصومی متولد متولد اسفند ۱۳۶۵ در تهران است. مریم معصومی دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان بوده و همچنین دوره دیده رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی است.

مریم معصومی، بازیگر زیبا و معروف سینما و تلویزیون که با نقش‌آفرینی در سریال «سه دنگ سه دنگ» به شهرت رسید، در پست اخیر اینستاگرامش تصاویری از خود در زمین تنیس به اشتراک گذاشت.

مریم علاوه بر هنر بازیگری به ورزش هم علاقه بسیاری دارد. او مدرک بین‌المللی بدن‌سازی دارد و مربی این رشته ورزشی می‌باشد. این روزها که او از دنیای بازیگری کمی فاصله گرفته‌ است، به ورزش‌های مورد علاقه خود می‌پردازد.

این بار مریم در زمین تنیس با استایلی ورزشی عکس گرفته‌ است. سایت چی بپوشم درباره استایل او نوشته، این اوت‌فیت از تیشرت سفید آزاد، لگ ورزشی بنفش و مینی اسکارفی که سایه‌هایی از رنگ بنفش در آن به چشم می‌خورد؛ تشکیل شده‌است. همچنین عینک دودی گرد و لوکس مریم، اپل واچ، کفش اسپرت ارغوانی و جوراب سفید او اکسسوری‌های این استایل ورزشی او هستند. او یک بار هم قبلا همین لباس‌ها را در باشگاه ورزشی پوشیده بود.

مریم معصومی در زمین تنیس

مریم معصومی در زمین تنیس

مریم معصومی در زمین تنیس

مریم معصومی در زمین تنیس

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار