سحر دولتشاهی| همسر سحر دولتشاهی| سحر دولتشاهی و همایون شجریان

طلاق با سحر دولتشاهی چه کرد؟! | لبخند تلخ سحر دولتشاهی به خیانت +ویدئو

واکنش سحر دولتشاهی به سه واژه طلاق، حسادت و خیانت را ببینید.

طلاق با سحر دولتشاهی چه کرد؟! | لبخند تلخ سحر دولتشاهی به خیانت +ویدئو

سحر دولتشاهی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون است که در رشته ادبیات نمایشی و مترجمی فرانسه تحصیل کرده. سحر دولتشاهی بازیگری را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده و سابقه کسب سیمرغ را در کارنامه خود دارد. سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان بازیگر، کارگردان و مجری خندوانه است. اخباری در فضای مجازی مبنی بر ازدواج سحر دولتشاهی با همایون منتشر شده که این بازیگر  یا همایون رسماً آن را تایید نکرده‌اند اما به نظر می‌رسد آنها چند سالی است با هم ازدواج‌ کرده‌اند. خبرهای تازه درباره سحر دولتشاهی را در ادامه بخوانید.

این روزها که تصویر رویارویی اتفاقی سحر دولتشاهی و همسر سابقش رامبد جوان حسابی وایرال شده، بار دیگر خاطره زندگی مشترک این زوج هنرمند و طلاق آنها زنده شده است.

یکی از ویدئوهایی که دوباره پربازدید شده، واکنش سحر دولتشاهی به سه واژه طلاق، حسادت و خیانت، در گفتگو با فریدون جیرانی است.پ

این ویدئو مربوط به بعد از جدایی سحر دولتشاهی از رامبد جوان است.

او در واکنش به واژه طلاق می گوید: «خیلی سخت است، خیلی...» واکنش خانم دولتشاهی نشان می دهد که او بعد از طلاق روزهای سختی را گذرانده است.

دیدار سحر دولتشاهی و رامبد جوان بعد از 10 سال

لحظه عبور سحر دولتشاهی و رامبد جوان از کنار یکدیگر در مراسم تشییع آتیلا پسیانی تفسیرهای زیادی را در شبکه‌های اجتماعی در پی داشته است. 

دولتشاهی حالا همسر همایون شجریان است و رامبد جوان هم همسر نگار جواهریان است. این دو هنرپیشه مطرح سینمای ایران، بیش از یک دهه است که از هم جدا شده‌اند.

فریم خاص امروز با حضور رامبد جوان و سحر دولتشاهی

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار