محمدرضا گلزار| محمدرضا گلزار و همسرش| محمدرضا گلزار و آیسان آقاخانی

محمدرضا گلزار با آیسان در شمال دیده شد | عکس صمیمی محمدرضا گلزار و همسرش

تصویری از محمدرضا گلزار و همسرش در شمال کشور منتشر شده است.

محمدرضا گلزار با آیسان در شمال دیده شد | عکس صمیمی محمدرضا گلزار و همسرش

محمدرضا گلزار از سوپراستارهای سینمای ایران است که طرفداران زیادی دارد. انتشار هر تصویر از محمدرضا گلزار با بازتاب فراوانی همراه می شود. محمدرضا گلزار چندی پیش با دختری با نام آیسان آقاخانی ازدواج کرد که این خبر در ابعاد بسیار گسترده‌ای بازتاب داشت. محمدرضا گلزار در سالهای اخیر در دبی زندگی کرده و فقط برای مدتی کوتاه به ایران می آید. سریال عاشقانه و سریال گیسو از آخرین آثاری است که محمدرضا گلزار در آنها ایفای نقش کرده است. 

تصویری از محمدرضا گلزار در کنار یک خانم در فضای مجازی و برخی سایتها منتشر شده و گفته شده خانمی که در کنار اوست آیسان آقاخانی همسر این بازیگر و محل ثبت عکس شمال ایران است.

محمدرضا گلزار بهار امسال با آیسان آقاخانی، خانمی که گفته می شود اهل زنجان و شغلش مدلینگ است ازدواج کرد.

سلفی دیدنی گلزار با همسرش در تفریحات شمال

محمدرضا گلزار و همسرش در یک کنسرت

تصویر قدیمی از محمدرضا گلزار بازیگر سینما و تلویزیون و همسرش در دوران نامزدی را ببینید.

این عکس پیش از ازدواج گلزار و آیسان آقاخانی منتشر شده بود اما آن زمان کسی در جریان رابطه میان گلزار و خانم آقاخانی نبود.

عکس عاشقانه محمدرضا گلزار و همسرش در کنسرت

خانه بخت محمدرضا گلزار و آیسان

محمدرضا گلزار عکسی در اینستاگرام منتشر کرده است که به گفته کاربران فضای مجازی مربوط به خانه او و همسرش در دبی است.

این دو چندی پیش در مراسمی خاص ازدواج کردند.

محمدرضا گلزار در خانه آیسان دیده شد.

خانه و زندگی ایسان آقاخانی همسر گلزار در دبی!

هزینه چند میلیاردی عروسی محمدرضا گلزار 

ماه گذشته مراسم ازدواج یکی از جنجالی ترین و پرحاشیه‌ترین بازیگران سینمای ایران برگزار شد، رویداد 24 درباره این مراسم نوشت که مراسم در تالار خاصی در گرمدره کرج برگزار شده است و بنا به گفته مسولان این تالار، اکنون اگر برای رزو این تالار بخواهید اقدام کنید زودترین زمان ممکن برای روز‌های ۲۴ و ۲۵ مهرماه خواهد بود و البته که باز بنا به گفته مسولان این تالار، این عمارت خاص دارای منو‌های معمول همچون گلد و سیلور و ... نیست، بلکه باید برای هر عروس و داماد و مراسم خاص منو به شکل ویژه طراحی شود.

هر چند هزینه‌های این تالار بنا به انتخاب‌های عروس و داماد متفاوت است، اما حداقل منو کترینگ در این تالار دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و این به آن معناست که اگر تعداد مهمانان عروسی محمدرضا گلزار حدود ۴۰۰ نفر بوده باشد.

عکس+جشن+گلزار

این سوپراستار پایین‌ترین رقم از کترینگ این باغ تالار را انتخاب کرده باشد باید رقمی حدود یک میلیارد تومان فقط هزیته کترینگ و شام عروسی پرداخت کرده باشد و این پایین‌ترین رقم ممکن در این منو است چرا که این رقم می‌تواند دقیقا تا دو برابر یعنی برای هر مهمان تا ۵ میلیون تومان نیز افزایش یابد.

هزینه گل آرایی در این تالار‌ها نیز از رقم ۱۱۰ میلیون تومان تا ۳۰۰ میلیون تومان می‌تواند تغییر کند و همچنین هزینه‌های دیگر همچون کیک و سفره عقد نیز بنا به مدل‌های مختلف برای انتخاب از ۱۰۰ میلیون تا ۳۰۰ میلیون تومان در نوسان است.

IMG_20230611_232731

در واقع اگر محمدرضا گلزار از تمام یا بخشی از هزینه این تالار با اسپانسری مدیران این باغ عمارت استفاده نکرده باشد بدون تردید با یک عروسی چند میلیاردی مواجه هستیم که بنا به ارقام موجود بین ۳ تا ۱۰ میلیارد تومان می‌تواند برای این این سوپراستار هزینه در پی داشته باشد.

هدیه الناز شاکردوست به محمدرضا گلزار

الناز شاکردوست رضا گلزار را سورپرایز کرد. الناز شاکردوست در شب ازدواج محمدرضا گلزار برای او یک سبد گل فرستاد. الناز شاکردوست در کارتی که بر روی این سبد گل نصب شده بود از طرف خود و همسرش ازدواج گلزار را به او و همسرش تبریک گفتند. الناز شاکردوست بازیگر محبوب زن ایرانی است.

تصویری از هدیه الناز شاکردوست به رضا گلزار و همسرش را ببینید.

photo_2023-06-11_01-36-24

امین حیایی مهمان ویژه عروسی محمدرضا گلزار

در مراسم عروسی گلزار و آیسان، چهره‌های مختلفی حضور داشتند که یکی از این چهره‌ها امین حیایی بود.

حیایی را به همراه گلزار و علی شاکردوست، برادر الناز شاکردوست در این تصویر می‌بینید.

Screenshot_2023-06-10-23-41-54-166_com.instagram.android-edit

افشای ماجرای آشنایی محمدرضا گلزار و آیسان

در روزهای اخیر خبر ازدواج محمدرضا گلزار به یکی از سوژه های داغ فضای مجازی تبدیل شده است. 

ماجرا از آنجایی شروع شد که گلزار عکسی با کت و شلوار از خود منتشر کرد و ساعاتی بعد فیلمی از خروج او از محضر به همراه زن جوانی منتشر شد که به گفته هواداران گلزار، آیسان نام دارد و 26 سال سن دارد.

آیسان همسر گلزار نیز گفته می شود متولد زنجان است اما ساکن تهران است. طبق شایعات، این زوج در یکی از کنسرت های گلزار در سال 2018 با یکدیگر آشنا شدند.

آیسان+آقاخانی

چرا محمدرضا گلزار تا 46 سالگی برای ازدواج صبر کرد؟

برای خیلی‌ها سوال بود که چرا محمدرضا گلزار 46 با تیپ و استایل خاصی که دارد و با آن همه هوادار، چرا ازدواج نمی کند؟

محمدرضا گلزار در یکی از آخرین مصاحبه های خود از تصمیمش برای ازدواج سخن گفته بود؛ البته او تأکید کرده بود گزینه ای مد نظر ندارد!

گلزار  در این باره گفته بود: «هیچ شخص خاصی مدنظرم نیست اما تصمیم دارم ازدواج کنم... برام یکم سخت است. حرف روی هوا هیچ وقت نمیزنم مصمم هستم این اتفاق بیفتد. اما هیچ گزینه ای مطرح نیست فعلا!»

در نهایت این بازیگر گزینه مد نظر خود را پیدا کرد و حالا به جرگه متأهلین پیوسته است.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار