پریناز ایزدیار| عکس پریناز ایزدیار| پریناز ایزدیار و همسرش

پریناز ایزدیار به عزا نشست | چهره غمگین و ناراحت کننده پریناز ایزدیار در بهشت زهرا +عکس

چهره غمگین پریناز ایزدیار در مراسم وداع با آتیلا پسیانی سوژه عکاسان شده است.

پریناز ایزدیار به عزا نشست | چهره غمگین و ناراحت کننده پریناز ایزدیار در بهشت زهرا +عکس

پریناز ایزدیار از چهره های مشهور عرصه بازیگری در ایران است. بسیاری از مخاطبان فیلم و سریال پریناز ایزدیار را با بازی در سریال زمانه و بسیاری دیگر با بازی در سریال شهرزاد می‌شناسند. پریناز ایزدیار در سینما نیز خوش درخشیده و برای فیلم ابد و یک روز جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر را تصاحب کرد. پریناز ایزدیار ۳۷ ساله و مجرد است. تازه ترین خبر درباره پریناز ایزدیار را در ادامه بخوانید

پریناز ایزدیار یکی از چندین بازیگری بود که در مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی حضور پیدا کرد. چهره غمگین این بازیگر در مراسم وداع با آتیلا پسیانی سوژه عکاسان شده است.

پریناز ایزدیار در روزهای اخیر پس از درگذشت آتیلا پسیانی با انتشار پیامی به ستاره پسیانی دختر این هنرمند دلداری داد و درگذشت آتیلا را تسلیت گفت.

تشییع جنازه آتیلا پسیانی

چرا پریناز ایزدیار همیشه غمگین است؟

پریناز ایزدیار از بازیگران پرکار این دوره از جشنواره فیلم فجر است. او در روز پنجم جشنواره هم با فیلم "مغز استخوان" روی پرده سینمای رسانه ظاهر شد. او در نشست خبری پس از فیلم هم حضور داشت.

به گزارش خبرآنلاین، یکی از ویژگی‌های بسیاری از نقش‌های ایزدیار مغموم بودن آن‌ها است. این موضوع پرسشی بود که ایزدیار دلیل آن را فضای غالب بر سینمای ایران دانست و درباره‌اش گفت: "وقتی فیلمنامه را می‌خوانی و قصه‌اش را دوست داری. باید بر اساس آنچه که در فیلمنامه آمده است، پیش بروی. اینجا بهتر است بپرسیم چرا تنوع ژانر نداریم یا چرا فیلمنامه‌های دیگری نوشته نمی‌شوند یا چرا نقش‌های دیگری پیشنهاد نمی‌شود."

او البته درباره "مغز استخوان" اذعان کرد که فیلمنامه و نقشش را بسیار دوست داشت و سعی کرد که نقشش را به بهترین شکل ایفا کند.

پریناز ایزدیار

واکنش پریناز ایزدیار به تغییر چهره‌اش

پریناز ایزدیار با ارائه توضیحاتی درباره علل تغییر چهره‌اش، از کامنت‌های بی‌ربطی که برخی از کاربران در زیر پست‌های مربوط به فیلم «سرخپوست» می‌گذارند، انتقاد کرد.

ایزدیار که این روزها به بهانه اکران فیلم سینمایی «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی در سینماهای مختلف حضور پیدا می‌کند، به کامنت یکی از مخاطبنش درباره تغییر چهره‌اش پاسخ داد و بابت صحبت درباره مسایل نامرتبط با این فیلم انتقاد کرد.

البته به نظر می‌رسد که سبک و سیاق کامنت‌ها موجب نارضایتی او شد، چرا که پس از مدتی کامنت‌های این پست را بست.

5207823

جشن تولد پریناز ایزدیار در دل طبیعت

پریناز ایزدیار، بازیگر مشهور سینما تولد ۳۷ سالگی خود را در طبیعتی دنج جشن گرفت.

او تصاویری از خود منتشر کرد و نوشت: «یک سال دیگه هم گذشت». پوشش جالب این بازیگر مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

ایزدیار در سریال‌هایی نظیر "شهرزاد" و "زمانه" و در فیلم‌هایی همچون "ابدو یک روز"، "متری شیش و نیم" و "سرخپوست" ایفای نقش کرده است.

IMG_20220830_151011

IMG_20220830_150855_002

IMG_20220830_150856_894

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار