نازنین بیاتی| عکس نازنین بیاتی| نازنین بیاتی و همسرش

نازنین بیاتی با زرد عقدی در تشییع جنازه! | نازنین بیاتی همه را شوکه کرد +عکس

نازنین بیاتی با ظاهری کاملا متفاوت در مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی حضور یافت.

نازنین بیاتی با زرد عقدی در تشییع جنازه! | نازنین بیاتی همه را شوکه کرد +عکس

نازنین بیاتی پله های ترقی را به مرور طی می کند و حالا تبدیل به یکی از چهره های شناخته شده سینما در عرصه بازیگری شده است. نازنین بیاتی بازیگری را با فیلم دربند در سال 1391 آغاز کرد و پس از آن حدود 20 فیلم بازی کرد. از معروف ترین فیلم های نازنین بیاتی می توان به رخ دیوانه، آینه بغل، مغزهای کوچک زنگ زده، دینامیت و جوجه تیغی اشاره کرد. نازنین بیاتی همچنین در سریال های گلشیفته و مانکن ایفای نقش کرده است. در کنار بازیگری نازنین بیاتی، تیپ و استایل او نیز همیشه مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

وقتی مراسم خاکسپاری آتیلا شروع شد به سرعت تصاویری از هنرمندان حاضر در مراسم منتشر شد که تیپ و استایل برخی از آن‌ها متفاوت و برخی هم بسیار عجیب بود.

نازنین بیاتی هم جزو آن دسته از هنرمندان بود که با یک استایل جدید و البته متفاوت نسبت به قبل در مراسم دیده شد. او با این استایل به راحتی در مراسم جلب توجه می‌کرد.

نازنین بیاتی امروز با این استایل همه را سورپرایز کرد!

نازنین بیاتی ازدواج کرده است؟

نازنین بیاتی تاکنون ازدواج نکرده و هنوز مجرد است، و تصاویری که در این خصوص منتشر شده شایعه ای بیش نیست!

در دوره گذشته جشنواره فیلم فجر تصاویری از نازنین بیاتی منتشر شد که نشان می داد او اصرار دارد حلقه ای که در دستانش است دیده شود. همین مسئله باعث ایجاد شایعاتی درباره ازدواج این بازیگر شد. نازنین بیاتی هیچ گاه به این شایعات واکنش نشان نداد.

نازنین بیاتی

نزدیکان نازنین بیاتی از جمله هواداران دو آتشه اش که زندگی او را از نزدیک رصد می کنند معتقدند که آنچه تحت عنوان ازدواج نازنین بیاتی در رسانه ها منتشر می شود صحت ندارد و این بازیگر هنوز همسر و همراه زندگی اش را انتخاب نکرده است.

ماجرای شباهت نازنین بیاتی به ترانه علیدوستی

نازنین بیاتی با همان اولین فیلمش (دربند) درخشید و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن و برنده جایزه هفتمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان ایران شد. او پس از آن در فیلم‌های "رخ دیوانه"، "طعم شیرین خیال"، "مغزهای کوچک‌ زنگ زده" و "ژن خوک" دیده شد اما نقطه اوج کارش در سال‌های اخیر به دو سریال شبکه نمایش خانگی برمی‌گردد؛ نخست سریال "گلشیفته" که برای بازی در آن جایزه بهترین بازیگر زن کمدی را از جشن حافظ دریافت کرد و سپس سریال "مانکن" که هم‌اکنون در حال پخش است و بازی خوب بیاتی او را دارد به ستاره شدن نزدیک می‌کند.

نکته جالب درباره نازنین 33 ساله، شباهت نسبی چهره او با ترانه علیدوستی است، موضوعی که به آن واکنش هم نشان داد و گفت: "برای من جای خوشحالی است که بگویند شبیه خانم علیدوستی هستم، بازیگری که به نظرم یکی از بهترین بازیگران سینمای ماست."

 

نازنین بیاتی و ترانه علیدوستی

سه ویژگی مهم شخصیت نازنین بیاتی

نازنین بیاتی بازیگر سینما و شبکه نمایش خانگی در برنامه خندوانه مهمان رامبد جوان بود که گفت: از سال 1390 بازیگری را آغاز کردم و در این سالها سال بازی در 10 فیلم، یک تئاتر و برگزاری یک نمایشگاه نقاشی در کارنامه هنری من ثبت شده است.

بازیگر فیلم آینه بغل افزود: چند وقت است که مشغول دورخوانی فیلمنامه ای با کارگردانی علی هاشمی هستم. در این فیلم با مهدی هاشمی همبازی می شوم.

 

نازنین بیاتی در ادامه گفت:افسوس می خورم که هرگز نتوانستم با خسرو شکیبایی همبازی شوم.

بیاتی 3 ویژگی مهربانی، دست و دل بازی و ترس از ناراحت کردن دیگران را به عنوان ویژگی های اصلی در رفتار خود برشمرد و گفت: از همینجا از پدر و مادرم بابت کارهایی که پنهان از آنها انجام داده ام، عذرخواهی می کنم.

وی در تعریف یکی از کارهای پنهانی خود گفت: یک بار در امتحان املاء نمره یک گرفتم و به دلیل اینکه جرات نداشتم  به مادرم نشان دهم خودم به جای مادرم برگه املاء را امضا کردم.

 

نازنین بیاتی (2)

در ادامه جناب خان نیز به خندوانه آمد. وی یک کیف مدرسه ای، مداد رنگی و یک لقمه نان و سبزی به نازنین بیاتی هدیه داد و گفت: عموجان سرگرم فیلم ها که می شوی از درس هایت غافل نشو.

جناب خان نیز به پیروی از بیاتی، خاطره پنهانی خود را تعریف کرد که در این خاطره خراب کاری خود در خواب را گردن بهنام دوستش انداخته بود و بابت آن از بهنام و عمه سخدر عذرخواهی کرد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار