مهران غفوریان | مهران غفوریان اینستاگرام

ابراز علاقه مهران غفوریان به بازیگر معروف| استوری مهران غفوریان در کنار این شخص

مهران غفوریان بعد از ازدواج با آرزو غفوریان صاحب یک دختر شدند و زندگی مشترک خوبی را در کنار همسر خودر می گذرانند. به تازگی مهران غفوریان در استوری پیج اینستاگرام خود عکسی از اشکان خطیبی منتشر کرده است.

ابراز علاقه مهران غفوریان به بازیگر معروف| استوری مهران غفوریان در کنار این شخص

مهران غفوریان کمدین محبوب و معروف کشور است؛ مهران غفوریان نه تنها یک کمدین موفق و محبوب است؛ بلکه یکی از کارگردانان کشور نیز می باشد. مهران غفوریان را در طنز های زیادی به خاطر داریم؛ و با آن طنز ها خاطره سازی کردیم. مهران غفوریان بعد از ازدواج با آرزو غفوریان صاحب یک دختر شدند و زندگی مشترک خوبی را در کنار همسر خودر می گذرانند. به تازگی مهران غفوریان در استوری پیج اینستاگرام خود عکسی از اشکان خطیبی منتشر کرده است.

مهران غفوریان

دیالوگ جنجالی مهران غفوریان

مهران غفوریان در دام پلیس افتاد

بیوگرافی و زندگی نامه مهران غفوریان

مهران غفوریان (زادهٔ ۳ شهریور ۱۳۵۳) بازیگر، کمدین و کارگردان ایرانی است. او ابتدا فارغ‌التحصیل رشته نقاشی بود، اما با بازی در مجموعه لبخند سوم، به عرصهٔ تلویزیون پیوست. وی سپس از سال ۱۳۸۰ با کارگردانی سری مجموعه‌های سریال زیر آسمان شهر به شهرت بیشتری رسید. از کارهای او می‌توان به فیلم سینمایی‌هایی همچون داش‌آکل و ما همه با هم هستیم و سریال‌هایی همچون در حاشیه و نیسان آبی اشاره کرد.

شروع بازیگری مهران غفوریان

مهران غفوریانغفوریان سپس در سال 82 شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع، ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد.

پس از آن وی بیشتر به بازی در فیلم های سینمایی و سریالهای تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال 95 در هنگام ساخت سریال همسایه ها پس از شکستن پای آرش معیریان کارگردان سریال و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.

شایعه خودکشی دوم مهران غفوریان

 چندی پیش برای دومین بار خبر خودکشی مهران غفوریان بازیگر خوش ذوق و طنزپرداز کشورمان در فضای مجازی پخش شد که او را مجبور کرد توضیحاتی را راجع این خبر برای شفاف سازی ارائه دهد.مهران غفوریان واکنشی عبرت آموز به این شایعه نشان داد که در آن ضمن اشاره به صحت و سلامت خود از مردم می خواهد از قضاوت کردن در مورد یکدیگر دست بردارند.

وی درباره شایعه خودکشی اش گفت:از کسانی که برای من شایعه درست کردند، می گذرم و می بخشم، شاید دل مادر و همسرم شکسته، از آن ها هم می خواهم که ببخشند، اصولا آدم ها باید مراقب باشند که حق کسی گردنشان نماند.​

علت لاغری عجیب مهران غفوریان

مهران غفوریان در اینباره گفت: «در سه سال و نیم ۵۵ کیلو لاغر کردم. ماجرای لاغر شدن من از عمل پایم شروع شد. حدود سال ۸۰-۸۱ در زمان ساخت سریال زیر آسمان شهر من تصادفی کردم. آن زمان مفصل لگن من آسیب خیلی جزئی ای دید که به مرور باعث شد مفصل لگنم به کلی از بین برود. من عمل تعویض مفصل لگن داشتم و دکترم گفت باید وزنم را ۸۵ کیلو کم کنم. آن زمان حدود ۱۲۶ کیلو بودم. الان ۷۸ کیلو هستم. من هم از دکتر تغذیه مشاوره گرفتم هم خودم برای خودم یک رژیم تعیین کردم که رژیم خیلی سختی بود.»

کارهای سینمایی مهران غفوریان

مهران غفوریان1397:ما همه با هم هستیم (کمال تبریزی)

1396:داش آکل (محمد عرب)

1396:خالتور (آرش معیریان)

1396:ما خیلی باحالیم (بهمن گودرزی)

1395:آس و پاس (آرش معیریان)

1395:ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا (عبدالرضا کاهانی)

1394:ناردون (فریدون حسن پور)

1394:50 کیلو آلبالو (مانی حقیقی)

1393:مجرد 40 ساله (شاهین باباپور)

1392:کالسکه (آرش معیریان)

1391:جابه جا (علی توکل نیا)

1389:پیتزا مخلوط (حسین قاسمی جامی)

1389:سه نفر روی خط (خسرو ملکان)

1389:فوتبالی ها (سیامک خواجه وند)

1388:پرواز مرغابی ها (علی شاه حاتمی)

1388:حلقه های ازدواج (شاهین باباپور)

1388:شیر و عسل (آرش معیریان)

مهران غفوریان در تلویزیون

مهران غفوریان1395 با من خوش میگذره مرتضی آتش زمزم

1394 عطسه مهران مدیری

1393 سیگنال موجود است مهدی مظلومی

1392 عاریه متین اوجانی

1392 شوخی کردم مهران مدیری

1392 یه اتفاق سادهمتین اوجانی

1392 شهر امن و امان است

1392 مشعلعباس خواجه وند

1392 دل سپرده عباس مرادیان

1392  زندگی به شرط چاقو

1392  دربست تا لواسونجواد مزد آبادی

1392  تلخ اما شیرین

1392 من کارگرم علی توحیدپرست

1392  شام ایرانی  سروش صحت

1391  سر پیری و معرکه گیریراهب قاسمیان

1391 گدایان تهرانعباس خواجوند

1391 شوخی با ستارگانامیرحسین قهرایی

1390 نردبان چوبیفرهاد ارج

1390 رفیق فابریکعلیرضا نجف زاده

1389 من پلیس نیستممهران غفوریان

1388 کبرا 0011مهدی مظلومی

1388 بی ستارهبهمن گودرزی

1387 یه آسمون آبی سقف اتاق منهمجتبی چراغعلی

1387 توهم  اکبر منصورفلاح

1386 هندوانه شب یلداسعید آقاخانی

وضعیت ادامه سریال نیسان آبی چطور؟

ظلی پور درباره ی ادامه تصویربرداری سریال «نیسان آبی» گفت: «کار فعلا متوقف اسـت، بخش‌هایی کـه از کار باقیمانده بخش‌هایی اسـت کـه خود مهران غفوریان بازی دارد کـه حدود ۲ هفته طول می کشد.» او در پایان افزود: «ممکن اسـت دوران نقاهت یک ماه طول بکشد اما سلامتی مهران غفوریان از همه ی چیز برای مـا مهمتر اسـت و تا بهبودی کامل این هنرمند کار متوقف خواهد بود.»

متد تغذیه در رژیم لاغری مهران غفوریان

هنرمندانی که مثل مهران غفوریان همیشه جلوی دوربین هستند، در انتخاب نوع متد تغذیه در رژیم لاغری دقت زیادی می‌کنند تا دچار عوارضی مانند چروک شدن پوست و ریزش مو نشوند.

رژیم لاغری مهران غفوریان هم با توجه به تصحیح الگوهای غذا خوردن با کمک روش رژیم لاغری بهاره غفاری مطابق با حفظ وضعیت بهینه متابولیسم بدن طراحی شده و بیشتر از آنکه بر پرهیز از غذا خوردن مبتنی باشد بر غذاخوردن صحیح و اصولی حاکم است. 

با اینکه در فضای مجازی استفاده از روش‌های دیگری مانند عمل جراحی و داروهای خاص برای رژیم لاغری سلبریتی‌هایی مثل مهران غفوریان اسم برده می‌شود ولی خارج از صحت و سقم این گمانه‌زنی‌ها نکته مهم ماجرا این است که حتی با انتخاب روش جراحی در صورتی که رژم غذایی مناسبی رعایت نشود، فرد به سرعت در روند دوباره افزایش وزن و چاقی گرفتار می‌شود.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار