بهاره رهنما| عکس بهاره رهنما| همسر بهاره رهنما

بهاره رهنما همه چیز را فاش کرد | طلاق از پیمان قاسم خانی چه بلایی سر بهاره رهنما آورد؟!

بهاره رهنما بازیگر مشهور سینما درباره اتفاقی که پس از جدایی از پیمان قاسم خانی برایش افتاد افشاگری کرد.

بهاره رهنما همه چیز را فاش کرد | طلاق از پیمان قاسم خانی چه بلایی سر بهاره رهنما آورد؟!

بهاره رهنما متولد سال ۱۳۵۲ در اراک از بازیگران شناخته شده و البته پرحاشیه سینما است. بهاره رهنما دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است و بسیاری او را با بازی در سریال های کمدی می شناسند. همسر پیشین بهاره رهنما، پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور بود که حاصل زندگی آنها دختری به نام پریا قاسم‌خانی است. بهاره رهنما در سال 1396 با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد و از او جدا شد. بهاره رهنما به تازگی فیلمسازی را هم تجربه کرده است.

بهاره رهنما این روز‌ها در نمایش «سه شب با مادوکس» در تالار حافظ هنرنمایی می‌کند. او علاوه بر این نمایش، نمایش دیگری با نام «هوندا آدیداس۲» را روی صحنه تئاتر دارد.

به گزارش هنرآنلاین، این بازیگر در رابطه با این که چرا سبک انتخاب نقش‌هایش در تئاتر با سینما و تلویزیون متفاوت است و اصولا تئاتر‌های بهتری کار می‌کند، اما در سینما عملکرد پایین‌تری دارد، گفت: این مسئله دلایل مختلفی دارد.

اتفاقا من در این سال‌ها هم کار‌های پرمخاطب و پرفروشی را در سینما بازی کردم. در تلویزیون هم که هفت سال است ممنوع‌الکار هستم. مردم حافظه کوتاهی دارند و احتمالا بر اساس کار‌های اخیری که در کرونا ساخته شدند و در آن زمان اصلا سینما تعطیل شده بود، قضاوت می‌کنند. نکته دیگر هم این که بعد از جدایی من از آقای قاسم‌خانی حضورم در سینما به طرز بسیار عجیب و غیرقابل پیش‌بینی کم شد. از یک دوره‌ای به بعد هم علاقه‌ام به تئاتر بسیار زیاد شد و اصولا من بازیگر تئاترم و اصلا آمدم که بازیگر تئاتر شوم، ولی سینما زودتر برایم اتفاق افتاد.

1وی افزود: دلیل انتخاب متفاوت من در تئاتر و سینما این است که در تئاتر، تئاتر کمدی ما بیشتر به سمت تئاتر آزاد نزدیک است که اصلا سلیقه من نیست؛ بنابراین پیشنهاد‌هایی که در تئاتر به من می‌شود، پیشنهادات متفاوتی است. من در سینما چه در فیلم کوتاه و چه فیلم بلند و مستند، کارگردانی هم کرده‌ام. اما در قیاس باید بگویم در تئاتر ۱۴ بار کارگردانی کردم و همیشه تئاتر برای من پررنگ‌تر بود. تئاتر برای من یک فضای تطهیر و پناهگاه است و احساس می‌کنم کارنامه تئاتر من حرفی برای گفتن دارد. طبیعتا آن تصویر متناقضی که از من در جامعه در جریان است، به دلیل ضایعات فضای مجازی است.

رهنما در پاسخ به سوال هنرآنلاین مبنی بر دلیل حضور پررنگ این بازیگر در فضای مجازی و لزوم کنشگری هنرمندان در این فضا بیان کرد:تیپ شخصیتی افراد با یکدیگر متفاوتی است. من اصولا فرد نترس و در معرضی هستم. حتی اگر بازیگر هم نبودم آدم محتاط و گوشه‌گیری نبودم. طبیعتا این فضا آسیب‌جدی را بر قلب و احساسم در دوره‌های خاص زده است، ولی خب درس‌هایی برای من داشته است.

این چیزی نیست که بتوان برای آن تعیین کرد. من اصولا در جمع حالم خوب است و با ابراز و برونگرایی برای خودم موافقم و احساس می‌کنم برای این آفریده شدم که چیز‌هایی که دوست دارم را با دیگران تقسیم کنم. اگرچه در سال‌های اخیر برای من هم چندان فضای مجازی، فضای جذابی نیست و من از زمان کرونا فعالیت خاصی در فضای مجازی ندارم.

لاغری شدید بهاره رهنما

به تازگی تصویری از بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون ایران در کنار ابوالفضل پورعرب بازیگر پیشکسوت سینما منتشر شده است.

در این تصویر به وضوح دیده می‌شود که بهاره رهنما لاغر شده است. در ماه‌های گذشته برخی رسانه‌ها از لاغری 50 کیلویی بهاره رهنما نوشته بودند.

بهاره رهنما ورزشکار زورخانه شد

تصویری از بهاره رهنما در فضای مجازی منتشر شده که بسیار خبرساز شده است. 

بهاره رهنما در این تصویر در حالی مشغول انجام ورزش زورخانه‌ای دیده می‌شود که ژست و استایل او و کفش پاشنه دارش همه را متعجب کرده است.

کاربران در فضای مجازی نظرات مختلفی درباره این تصویر منتشر کرده‌اند و برخی نوشته‌اند که بهاره رهنما برای دیده شدن دست به هر کاری می‌زند.

IMG_20230728_155837_239

اشک بهاره رهنما درآمد

ویدیویی منتشر شده که بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون درباره دشواری‌های اخذ وام و تعجب کارمندان بانک از  اقدام این سلبریتی سخن می‌گوید.

این ویدئو با واکنش‌های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده است.

روضه خوانی بهاره رهنما در ماه محرم

در روزهای اخیر با ورود به ایام عزاداری محرم حسینی، ویدئویی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد بهاره رهنما بالای منبر رفته و روضه خوانی می‌کند.

این ویدئو که مربوط به چند سال قبل است هر ساله در ایام محرم بازنشر شده و پربازدید می‌شود. 

مشخص نیست مراسمی که بهاره رهنما در آن روضه خوانی می‌کند چطور مراسمی است و او بالای کدام منبر رفته است.

ازدواج سوم بهاره رهنما صحت دارد؟

بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون، (شب گذشته جمعه ۱۷ تیر) لایوی را در اینستاگرامش منتشر کرد تا درباره ازدواج مجددش صحبت کند.

او در بخشی از این لایو اینستاگرامی گفت: «به سوالت بی‌ربط پاسخ نمی‌دهم و هیچ‌وقت هم درباره شایعات صحبت نکردم چون وقتی درباره شایعات صحبت می‌کنیم ارتعاشات و انرژی منفی آن روی آدم و زندگی‌اش تاثیر می‌گذارد».

او در ادامه درباره ازدواج مجدد خود گفت: «من پس از اینکه جدا شدم دیگر ازدواج نکردم. ممنون که تا این اندازه با شعورید و به مسائل شخصی من احترام می‌گذارید.»

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 10 آذر ماه 1352 در شهر اراک می باشد و 44 سال سن دارد.

تحصیلات او لیسانس ادبیات فارسی، لیسانس حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی است.

وی در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی دوره های بازیگری و فیلمنامه نویسی را گذراند و در سال 1370 با بازی در فیلم «افعی» به سینما راه یافت. او در همان سال با پیمان قاسم خانی آشنا شد و در سال 1375 با او ازدواج کرد. رهنما علاوه بر بازیگری در سینما و تلویزیون به داستان نویسی نیز مشغول است.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار