همایون شجریان| همایون شجریان و سحر دولتشاهی| ازدواج همایون شجریان

همایون شجریان وحشت به جان فردوسی پور انداخت! | تجربه هیجان انگیز همایون شجریان و فردوسی پور +عکس

همایون شجریان و عادل فردوسی‌پور موتورسواری در خیابان های تهران را با یکدیگر تجربه کردند.

همایون شجریان وحشت به جان فردوسی پور انداخت! | تجربه هیجان انگیز همایون شجریان و فردوسی پور +عکس

همایون شجریان از خواننده های مشهور موسیقی سنتی است. همایون شجریان فرزند خلف استاد محمدرضا شجریان است. همایون شجریان کار موسیقی را زیر نظر پدرش آغاز کرد و اولین کنسرت های حرفه ای همایون شجریان همراه با محمدرضا شجریان، حسین علیزاده و کیهان کلهر برگزار شد. همایون شجریان بعدها با سهراب پورناظری آشنا شد و آثاری که با او خلق کرد به شدت پرمخاطب شد. همایون شجریان چند سالی است که از همسر سابق خود جدا شده و با سحر دولتشاهی زندگی می کند.

همایون شجریان و عادل فردوسی‌پور موتورسواری در خیابان های تهران را با یکدیگر تجربه کردند. 

این اتفاق در پشت صحنه مصاحبه طولانی و مفصل فردوسی پور با همایون شجریان رخ داد. شجریان پیشتر در یک کنفرانس خبری گفته بود که علاقه خاصی به موتورسواری هیجانی دارد و هر که ترک موتور او می نشیند وحشت می کند!

به نظر می رسد فردوسی پور هم از نشستن ترک موتور همایون شجریان وحشت را تجربه کرده باشد!

استایل جالب همایون شجریان و عادل فردوسی‌پور پشت ترک موتور

ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی

همایون شجریان در گفتگو با فردوسی پور درباره ازدواجش با سحر دولتشاهی صحبت کرد.

چند سالی بود که اخباری مبنی بر ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی منتشر شده بود که حالا همایون شجریان برای اولین بار این خبر را تایید کرده است.

همایون ماجرای آشنایی اش با سحر دولتشاهی را شرح داد که در ویدئوی زیر قابل مشاهده است.

عاشقانه همایون شجریان و همسرش در کنسرت

حالا که همایون شجریان ازدواجش با سحر دولتشاهی را تایید کرده، بد نیست اگر مروری کنیم بر آنچه که میان این دو هنرمند گذشت و رابطه ای که تا به امروز از چشم همه پنهان نبود اما به طور رسمی تایید نمی‌شد.

پیشتر نوشته بودیم: همایون شجریان و سحر دولتشاهی هیچ‌گاه به طور رسمی ازدواج خود را اعلام نکرده‌اند اما این دو در محافل عمومی و خصوصی با یکدیگر دیده‌ می‌شوند و شواهد نشان می‌دهد که رابطه‌ای عاشقانه میان آنها شکل گرفته است.

چندی پیش این دو هنرمند با یکدیگر از سفر خارجی به ایران بازگشتند که پاسپورت هر دوی آنها ضبط شد. البته مدتی بعد پاسپورت همایون و سحر به آنها تحویل داده شد.

در یکی از آخرین کنسرت‌های همایون شجریان، این خواننده دسته گلی را در حضور صدها هوادار خود به سحر دولتشاهی تقدیم کرد. 

سحر دولتشاهی نیز با فرستادن بوسه برای همایون، به این حرکت عاشقانه واکنش نشان داد.

لو رفتن ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی

مارال بنی‌آدم، بازیگر سینما و تئاتر از اولین افرادی بود که ازدواج همایون و سحر را لو داد. او تصویری از خود در کنار همسرش علی سرابی و همچنین همایون شجریان و سحر دولتشاهی منتشر کرد. بنی‌آدم با انتشار این تصویر تولد همایون شجریان را تبریک گفت.

این برای اولین بار بود که همایون شجریان و سحر دولتشاهی به عنوان یک زوج در یک دورهمی دوستانه دیده می‌شدند.

1

سحر دولتشاهی چندی پیش تصویری از دوران کودکی همایون شجریان منتشر کرد و تولد همایون را تبریک گفت.

2

پیشتر حضور سحر دولتشاهی بازیگر سرشناس سینما در کنار همایون شجریان در مراسم اقامه نماز بر پیکر استاد شجریان که 18 مهر سال 1399 برگزار شد به سوژه کاربران فضای مجازی و رسانه ها بدل شت. همان زمان گفته شد همایون شجریان، مژگان شجریان و سحر دولتشاهی در یک خودرو در حال سفر به مشهد برای تدفین استاد شجریان هستند.

انتشار بیانیه مشترک خانواده شجریان در اینستاگرام سحر دولتشاهی نیز یکی دیگر از اتفاقاتی بوده که باعث شد کاربران فضای مجازی گمانه‌زنی کنند خانم دولتشاهی عضوی از خانواده فرهنگی شجریان شده است.

3

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار