جنیفر لوپز| عکس جنیفر لوپز| همسر جنیفر لوپز

جنیفر لوپز همه دنیا را خیره کرد | تیپ دخترانه جنیفر لوپز در ۵۴ سالگی

جنیفر لوپز در در ۵۴ سالگی هنوز از استایل‌های خاص و جذاب دخترانه دست برنمی‌دارد.

جنیفر لوپز همه دنیا را خیره کرد | تیپ دخترانه جنیفر لوپز در ۵۴ سالگی

در دنیای هنر معدود افرادی وجود دارند که هم می‌خوانند، هم بازیگری می‌کنند و هم کار مدلینگ انجام می‌دهند و جنیفر لوپز یکی از آنهاست. جنیفر لوپز یکی از پرطرفدارترین سلبریتی های قرن 21 است. جنیفر لوپز در سالهای اخیر در سینما حضور پررنگ تری داشته است. جنیفر لوپز همسر بن افلک بازیگر مشهور سینما است. 

جنیفر لوپز، هنرمند بی‌بدیل 54 ساله در مراسم اهدای جوایز «Daytime Beauty» با یک پیراهن گلدار حاضر شد و با زیبایی تحسین‌برانگیزش نگاه حاضرین را به خود خیره کرد. این پیراهن او از پارچه‌ای شکیل با طرح‌هایی ملیح و رویایی دوخته شده و زیبایی اندام جنیفر را به رخ می‌کشد.

تنها انتقادی که به این لباس می‌توان کرد، قسمت جلویی دامن آن است که ایستایی و جلوه خوبی ندارد. سایت چی بپوشم همچنین درباره استایل او نوشته است: جنیفر کیف، کفش و رنگ رژ لبش را همرنگ با گل‌های پیراهنش انتخاب کرده بود که زیبایی بصری خاصی به استایل او بخشیده بودند. این انتخاب مد روز جنیفر توسط دو استایلیست ماهر، راب زنگاردی و ماریل هان طراحی شده‌ بود.

پالت رنگی که جنیفر انتخاب کرده بود متفاوت با همیشه بود و همین موجب تعجب طرفدارانش شد. رنگ آرایشش هم بر خلاف همیشه که نود بود، رنگ و رویی جذاب‌تر داشت اما آرایش دودی چشمانش مانند همیشه به نظر می‌رسید.

استایل جدید جنیفر لوپز

استایل جدید جنیفر لوپز

استایل جدید جنیفر لوپز

خیانت باورنکردنی به جنیفر لوپز

تصاویر جنجالی از بن افلک در کنار همسر سابقش جنیفر گارنر در لس انجلس داخل اتومبیل بن افلک خبرساز شده است.

تصاویر نشان می‌دهد بن افلک و جنیفر گارنر بسیار صمیمی و شاد بنظر می‌رسیدند!

تصاویر شکار شده از خیانت بن افلک به جنیفر لوپز!

بن افلک و جنیفر گارنر سال ۲۰۰۵با هم ازدواج کردند و سال ۲۰۱۸ با وجود داشتن سه فرزند از هم جدا شدند و بن افلک سال گذشته با جنیفر لوپز بازیگر و خواننده۵۴ ساله ازدواج کرد.

تصاویر شکار شده از خیانت بن افلک به جنیفر لوپز!

هنوز جنیفر لوپز واکنشی به این موضوع نشان نداده است؛ این درحالی است که کاربران شبکه‌های اجتماعی از خیانت بن افلک به جنیفر لوپز صحبت می‌کنند.

تصاویر شکار شده از خیانت بن افلک به جنیفر لوپز!

جنیفر لوپز: احساس گناه می‌کنم

جنیفر لوپز خواننده مشهور در 2004 با همکارش مارک آنتونی ازدواج کرد. این ازدواج ده سال بعد پایان یافت. او در مورد فرزندان دوقلوی خود، اِمی و ماکسیمیلیان که از این پیوند به دنیا آمده اند، اعترافات حاشیه سازی داشت.

جنیفر لوپز اخیراً با بازی در فیلم «The Mother» که در آن نقش مادری را دارد که تلاش می کند از جان فرزندش محافظت کند، مورد بحث قرار می‌گیرد. او در گفت و گو با Audacy از مشکلات بزرگ شدن فرزندانش صحبت کرد.

جنیفر لوپز درباره تأثیر والدین مشهور بر فرزندانش صحبت کرد و گفت: «فرزند پدر و مادر معروف بودن برای همه قابل درک نیست.

من این را درک می کنم زیرا آنها این زندگی را انتخاب نکرده اند. فرزندان من می دانند که وقتی وارد یک جمع می شوند مردم در مورد آنها چه فکر می کنند. هیچ کس آنها را آنطور که هستند نمی بیند، آنها را به عنوان بچه های ما میشناسند. این برای آن‌ها بسیار دشوار است و من سعی می کنم از آنها محافظت کنم.

مداوم قضاوت شدن توسط افرادی که نمی‌شناسید، آنها را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. آن‌ها می‌دانند که همیشه توسط دوربین‌ها تحت نظر هستند.

این ها همه تقصیر من است… به عنوان یک مادر، احساس گناه می‌کنم.»

جنیفر لوپز و فرزندانش

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار