نعیمه نظام دوست| عکس نعیمه نظام دوست| نعیمه نظام دوست بعد از عمل

نعیمه نظام دوست لرزه بر تن همه انداخت | خبر نعیمه نظام دوست از وخامت حال آقای بازیگر

استوری نعیمه نظام دوست درباره وضعیت جسمی بازیگر سریال‌های طنز باعث نگرانی علاقه مندان سینما و تلویزیون شد.

نعیمه نظام دوست لرزه بر تن همه انداخت | خبر نعیمه نظام دوست از وخامت حال آقای بازیگر

خبرملت: نعیمه نظام دوست از بازیگران شناخته شده سریال‌ها و فیلم‌های کمدی است. نعیمه نظام دوست در سالهای اخیر در فیلم هزارپا و سریال نون خ دیده شده است. نعیمه نظام دوست چندی پیش با کاهش وزن شدیدی مواجه شد. 

روز گذشته اعلام شد آرش میراحمدی بازیگر ۵۲ ساله‌ تلویزیون که با بیماری سرطان پانکراس مبارزه می‌کند  در پی یک عارضه‌ی جدی کبدی در بیمارستان فیروزگر بستری شد و مورد عمل جراحی قرار گرفت.

همسر او، مرجان صفابخش، در این رابطه نوشت: «متاسفانه در آخرین شیمی درمانی دکتر فهمید که سطح  زردی بسیار بالاست و باید سریعا بستری بشود تا بوسیله (یی آر سی پی) استنت گذاری بشه در کیسه صفرا به جهت دفع سموم. که این اتفاق افتاد ما مجبور شدیم شبانه آرش میراحمدی و بستری کنیم  چون احتمال از دست دادن هوشیاریش بود.. ولی بیمارستان ها یا جا نداشتند یا حاضر به پذیرش نبودند و بعضی از بیمارستانها اصلا برخورد شایسته ای در حد انسان با مراجعه کنندگان نداشتند . در نهایت با مهربانی خانم  نعیمه نظام‌دوست رفیق ناب و جان و جناب دکتر منصوریان جراح حاذق کبد همینطور همکاری دکتر فرجی  در بیمارستان فیروزگر . و کادر درمان و کارکنان نازنین اتاق آی سیو جراحی  این اتفاق میسر شد...»

حالا نعیمه نظام دوست که از دوستان نزدیک خانواده آقای میراحمدی است با انتشار یک استوری همه را نگران کرده است. او نوشته است: «آرش جان ما کم نیار»

e1adba94-fa67-4e30-a459-ffcd5267f49b

تصویر جدیدی که از آرش میراحمدی روی تخت بیماستان منتشر شده است را در ادامه مشاهده می‌کنید. بازیگر سریال خنده بازار چندی پیش با انتشار ویدئویی اعلام کرد که به بیماری سرطان مبتلا شده است.

25600

تیپ عجیب و غریب نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام‌دوست، بازیگر ۴۸ ساله سینمای ایران که اکثرا او را در کارهای کمدی و کودک دیده‌ایم، تصویری از استایل جدیدش را منتشر کرد و به سبب انتخاب نادرست لباس، انتقادهای زیادی را دریافت کرد.

سایت چی بپوشم که در زمینه مد فعالیت می‌کند درباره استایل خانم نظام دوست نوشته است: این بازیگر پلاس سایز در استایل جدیدش با مانتوی جلوبسته و بلندی دیده می‌شود که اصلا مناسب هیکلش نبوده و او را حتی چاق‌تر از حالت عادی نشان می‌دهد.

استایل نامناسب نعیمه

نعیمه نظام دوست این استایل را با کفش‌های کتانی آبی همراه کرده و شالی به همین رنگ را نیز به سرش بسته است. آرایش غلیظ او نیز تحت‌الشعاع مانتوی رنگارنگ و نامناسبش قرار گرفته و به چشم نیامده است.

استایل نامناسب نعیمه

نعیمه نظام دوست: سینما ارث پدر کسی نیست

نعیمه نظام‌دوست بازیگر مجموعه "محله گل و بلبل" درباره علاقه خود به ایفای نقش‌های جدی افزود: به شخصه علاقه شدیدی برای بازی در آثار جدی دارم، البته سالها پیش یک کار جدی بازی کردم اما مدت‌هاست تنها برای آثار کمدی به من پیشنهاد می‌شود، نه اینکه بازی در آثار کمدی را دوست نداشته باشم اما از پذیرش نقش‌های جدی بسیار استقبال می‌کنم. 

بازیگر فیلم سینمایی "هزارپا" در همین رابطه تصریح کرد: از کارگردانان و تهیه کنندگان می‌خواهم که به من اعتماد کرده و نقشی جدی و تراژیک را به من بسپارند زیرا خیلی دوست دارم چنین نقشی را بازی کنم و سالهاست که این موضوع دغدغه ذهنی من است. به شخصه قول می‌دهم اگر کارگردانی برای نقشی جدی به من اعتماد کند تمام تلاشم را برای ایفای درست و عالی آن انجام خواهم داد. 

وی ایفای نقش‌های جدی توسط بازیگران کمدی را تجربه‌ای موفق خواند و افزود: بعد از سالها فعالیت در عرصه بازیگری می‌خواهم خودم را با ایفای نقشی جدی به چالش بکشم، همواره در بازیگری مشغول یادگیری هستم و به نظرم ایفای نقشی جدی به این یادگیری بسیار خواهد افزود. 

نعیمه نظام دوست : هیچ خواستگاری ندارم

بازیگر مجموعه "محله گل و بلبل" درباره عدم استفاده از بازیگران میانسال و پیشکسوت در سینما اظهار کرد: متاسفم که بازیگران بسیاری خانه نشین شده‌اند، قول می‌دهم اگر کارگردانان از بازیگران قدیمی و میانسال استفاده کنند برکت به کارشان می‌آید، به شخصه دیده‌ام که بازیگران پیشکسوت چقدر از پیشنهادات بازی خوشحال می‌شوند و دعای خیر می‌کنند، می‌خواهم به دوستان سینمایی بگویم که ما هم رفتنی هستیم، سینما ارث پدر هیچ کسی نیست پس فکر نکنیم که همیشه این سینما برای عده ای خاص خواهد ماند.

وی در همین رابطه ادامه داد: من نمی‌گویم که بازیگران سینما کم کار شوند و یا کار نکنند، اما کارگردانان می‌توانند در کنار بازیگران چهره چند بازیگر خوب و قدیمی بیاورند، باور نمی‌کنید که این بازیگران دستمزد زیادی هم ندارند و مطمئنم که حضورشان باعث خیر و برکت در سینمای ایران می‌شود.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار