جواد عزتی| جواد عزتی و همسرش| همسر جواد عزتی

جواد عزتی و رعنا آزادی ور اینستا را ترکاندند | عکس‌های خبرساز جواد عزتی و همسر مهدی پاکدل

جواد عزتی که همسر مه‌لقا باقری است با رعنا آزادی‌ور همسر مهدی پاکدل، در سریال زخم کاری نقش زن و شوهر را بازی می‌کنند.

جواد عزتی و رعنا آزادی ور اینستا را ترکاندند | عکس‌های خبرساز جواد عزتی و همسر مهدی پاکدل

خبرملت: جواد عزتی از جمله بازیگرانی است که کارش را با سریال‌های کمدی آغاز کرد. جواد عزتی در ادامه با ایفای نقش در فیلم‌ها و سریال‌های جدی و اجتماعی به شهرت بیشتر رسید. جواد عزتی همسر مه‌لقا باقری بازیگر سینما و تئاتر است. جواد عزتی و مه‌لقا باقری در چند فیلم و سریال با یکدیگر همبازی بوده‌اند. جواد عزتی در حال حاضر 41 سال دارد.

بازیگران و عوامل سریال زخم کاری ۲ همزمان با آغاز پخش این سریال در مراسم اکران قسمت اول آن در پردیس چارسو پیدا کردند.

نکته جالب در این مراسم، شوخی‌ها و ژست‌های دو نفره جالب جواد عزتی و رعنا آزادی‌ور است. تصاویر منتشر شده از این دو بازیگر در فضای مجازی بازتاب فراوانی داشته است.

جواد عزتی که همسر مه‌لقا باقری است با رعنا آزادی‌ور همسر مهدی پاکدل، در سریال زخم کاری نقش زن و شوهر را بازی می‌کنند.

جواد عزتی

IMG_20230908_083402_173

IMG_20230908_083411_989

IMG_20230908_083414_142

ویدئویی که از حضور تمامی عوامل سریال زخم کاری در اکران این سریال منتشر شده است را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

این سریال به کارگردانی محمدحسین مهدویان ساخته شده و بازیگرانی نظیر کامبیز دیرباز، الهه حصاری و مهران غفوریان نیز در آن نقش آفرینی کرده‌اند.

ماجرای آشنایی جواد عزتی و همسرش

جواد عزتی ماجرای آشنایی خود با مه لقا باقری را چنین روایت کرده است:

یادمه یه سالی مه لقا دانشجویی کارگردانی تئاتر بود و لیسانس می خوند، به من گفت آقای عزتی می تونم باهاتون کار کنم، گفتم که سال دیگه به شما وقت میدم و تابستون سال دیگه من وقت دارم که برای شما کار کنم، نمی دونم چرا این رو گفتم آخه من اهل کلاس گذاشتن نیستم و یادمه درگیر یه کاری بودم که این رو گفتم.

ایشون کارگردان بودند و من بازیگر. گفت باشه و رفت و تابستون سال دیگه دیدمشون و بهم گفت اون کاری که قول داده بودید الان وقتشه و من رفتم اون کار رو که کار فوق‌العاده ای بود، بازی کردم.

 بعد از یه مدتی من به ایشون پیشنهاد ازدواج دادم و یه مدت طول کشید تا جواب مثبت گرفتم. یادمه آقای مدیری می خواستید جشن نامزدی ما رو در باغ مظفر بگیرید که نامزدی عقب افتاد و کار تموم شد.

تصاویر | روایت خواندنی جواد عزتی از آشنایی با همسرش مه لقا باقری

استایل مردانه همسر جواد عزتی در استانبول

مه‌لقا باقری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون تصویری از تیپ مردانه و عجیب خود منتشر کرد که اکنون مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

مه لقا باقری که اکنون ۴۲ سال سن دارد سال ۱۳۸۰ وارد عرصه بازیگری تئاتر شد و ۵ سال بعد در سریال باغ مظفر حضور پیدا کرد و دیده شد. البته او عمده شهرت‌اش را در سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری به دست آورد و توانست در سینما نیز ایفای نقش کند

او که به تازگی هم به ترکیه سفر کرده است، تصویری از خودش در خیابان های استانبول با تیپ مردانه منتشر کرده است

تیپ عجیب و مردانه مه‌لقا باقری در استانبول

مه‌لقا باقری (زاده ۲۳ خرداد ۱۳۶۰ در تهران) بازیگر سینما ، تلویزیون و کارگردان تئاتر اهل ایران است.

پاسخ جواد عزتی به اظهارات ترانه علیدوستی در کن

نشست پرسش و پاسخ کنسرت_تئاتر "سی‌صد" به کارگردانی امیر جدیدی شب گذشته (چهارشنبه ۱۱ خرداد) در کاخ سعدآباد تهران برگزار شد. در این مراسم برای اولین‌بار اعلام شد جواد عزتی نیز به عنوان بازیگر در این پروژه حضور دارد.

در بخشی از مراسم که صحبت سرمایه بود، خبرنگار از عزتی پرسید، خانم ترانه علیدوستی در جشنواره کن و در واکنش به حواشی سریال "شهرزاد" گفتند که ما اشتباه کردیم و بازیگران باید وضعیت تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار را بررسی کنند تا مشکلی مانند سریال "شهرزاد" پیش نیاید. آیا چنین موضوعی امکان دارد و شما به آن عمل کردید یا خیر؟ ‌

عزتی در پاسخ گفت: "اگر شما بخواهید از نانوایی نان بخرید، نگاه می‌کنید، ببنید نانوا، نان را از راه حلال درست کرده یا خیر؟"

پاسخ جواد عزتی به اظهارات ترانه علیدوستی در کن

او در ادامه گفت: "من فکر می‌کنم این امکان در بسیاری از جاها وجود ندارد. من از صحبت‌های خانم علیدوستی اطلاعی نداشتم ولی فکر می‌کنم که در بسیاری از موقعیت‌ها این امکان وجود ندارد و حتی در شرع ما هم این‌گونه است که در بعضی جاها حتی نیاز به پرس‌وجو نیست."

این هنرمند در پایان گفت: "من خیلی در جریان اخبار نیستم و فکر می‌کنم که در بسیاری از موقعیت‌ها این امکان وجود ندارد."

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار