مهتاب کرامتی| عکس مهتاب کرامتی| همسر مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی فرزند دارد؟ | عکسهای مهتاب کرامتی و این دختر خبرساز شد

​​مهتاب کرامتی به گفته خودش یک بار در سن کم ازدواج کرده است که منجر به جدایی و طلاق شده است

مهتاب کرامتی فرزند دارد؟ | عکسهای مهتاب کرامتی و این دختر خبرساز شد

خبرملت: مهتاب کرامتی از بازیگران شناخته شده سینمای ایران است. مهتاب کرامتی در فیلمهای مختلفی نقش آفرینی کرده که 20، آلزایمر، عصر یخبندان، جاده قدیم و خاک سرخ برخی از آنهاست. مهتاب کرامتی یک بار با بابک ریاحی پور نوازنده گیتار ازدواج کرد و پس از مدتی از او جدا شد. مهتاب کرامتی از سال ۱۳۸۵ تا ۱۴۰۱ سفیر حسن نیّت و صلح یونیسف بود. مهتاب کرامتی در زمینه مدلینگ و پوشاک هم فعالیت دارد.

مهتاب کرامتی به گفته خودش یک بار در سن کم ازدواج کرده است که منجر به جدایی و طلاق شده است. برخی از سایتها نوشته اند که حاصل ازدواج مهتاب کرامتی و بابک ریاحی پور یک دختر بوده است.

استناد آنها به تصاویری است که از مهتاب کرامتی و یک دختر کوچک در یک مراسم عمومی منتشر شده اما خود مهتاب کرامتی هیچوقت تایید نکرده که این دختر خانم کوچک واقعا دختر اوست یا نه. 

همسر سابق او بابک ریاحی پور بود که از نوازندگان شناخته شده موسیقی است.

تصاویری که برخی سایتها مدعی شده اند مربوط به مهتاب کرامتی و فرزندش است را ببینید.

1654180216e59a (1)

16541801996d85

بابک ریاحی پور همسر سابق مهتاب کرامتی یکی از معروف‌ترین نوازنده‌های ایرانی با ساز تخصصی گیتار باس است و در زمینه موسیقی راک فعالیت می‌کند. او در آلمان موسیقی را آموخته، آن را در ایران ادامه داده و با خواننده‌هایی مثل محمد نوری و گروه‌هایی مثل اوهام و آویژه که نوعی موسیقی تلفیقی را دنبال می‌کرد‌ه‌اند، همکاری داشته است.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار