لیلا حاتمی| لیلا حاتمی اینستاگرام| لیلا حاتمی و فرزندش

لیلا حاتمی ملکه شد | چشم تمام مردها به لیلا حاتمی خیره ماند +ویدئو

لیلا حاتمی بازیگر مشهور سینما را در هیبت یک ملکه مشاهده کنید.

لیلا حاتمی ملکه شد | چشم تمام مردها به لیلا حاتمی خیره ماند +ویدئو

لیلا حاتمی بازیگر مشهور سینمای ایران و فرزند زنده یاد علی حاتمی است. لیلا حاتمی در فیلمهای بسیار معروفی ایفای نقش کرده و بسیاری از علاقه مندان سینما او را با بازی در نقش سیمین در فیلم جدایی اصغر فرهادی به یاد دارند. لیلا حاتمی همسر علی مصفا است. لیلا حاتمی در سالهای اخیر در جشنواره های بین المللی به عنوان داور حضور داشته است. لیلا حاتمی هم اکنون 50 سال دارد.

لیلا حاتمی، بازیگر سرشناس سینما پس از مدت‌ها در یک سریال ایفای نقش کرد. او در قسمت چهارم سریال «شبکه مخفی زنان» وارد داستان شد که ورودش با سکانسی از فیلم «مالنا» با بازی مونیکا بلوچی مقایسه شده است.

شبکه مخفی زنان یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر درام تاریخی به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی محمدحسن شانه‌ساززاده است. 

از بازیگران اصلی سریال می‌توان به سیامک انصاری، مهدی هاشمی، لیلا حاتمی، شبنم مقدمی، باران کوثری، شقایق دهقان، امیرحسین رستمی و حمید فرخ‌نژاد اشاره کرد.

پخش این سریال پس از انتشار چند قسمت متوقف شد. سکانس ورود لیلا حاتمی به سریال را در ادامه مشاهد می‌کنید.

ماجرای تراشیدن موهای لیلا حاتمی

عاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی تاکید کرد: اتفاق جدیدی برای فیلم «قاتل و وحشی» حمید نعمت‌الله رخ نداده و این فیلم فقط پروانه نمایش برای خارج از کشور دارد.

به گزارش ایسنا، در بخش صدور پروانه نمایش سازمان سینمایی درج شده که روز گذشته، به تاریخ ۲۰ تیرماه پروانه نمایش فیلم «قاتل و وحشی» صادر شده است و این گمانه‌زنی به وجود آمد که مشکل نمایش آخرین ساخته حمید نعمت‌الله که بیشتر به‌خاطر سر تراشیده بازیگر نقش اصلی (لیلا حاتمی) است برطرف شده؛ اما معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی این موضوع را رد می‌کند.

حبیب ایل‌بیگی در گفت‌وگویی با ایسنا با اشاره به اعلام سال گذشته سازمان سینمایی درباره صدور پروانه نمایش «قاتل و وحشی» برای خارج از کشور بیان کرد: سال قبل در شورای پروانه نمایش با نمایش این فیلم در خارج از کشور موافقت شده بود اما روال اداری آن برای ثبت در سامانه تکمیل نشده بود که این کار به تازگی انجام شده و الان همان موافقت‌ سال قبل در قالب صدور مجوز اعلام و در سایت درج شده است.

او با رد کردن خبرهایی که درباره برطرف شدن مسئله فیلم برای نمایش در ایران منتشر می‌شود، تاکید کرد: در پروانه نمایش فیلم «قاتل و وحشی» قید شده که این پروانه فقط برای نمایش خارج از کشور صادر شده است.  

مشکل اکران فیلم لیلا حاتمی حل شد؟ | ماجرای تراشیده شدن موهای لیلا حاتمی

حمید نعمت‌الله اواخر تابستان سال ۱۳۹۸ فیلم «قاتل و وحشی» را کلید زد و با وجود دو بار متقاضی شدن در جشنواره فیلم فجر هر بار به دلیلی موفق به رونمایی از فیلمش نشد.

در خلاصه داستان «قاتل و وحشی»  آمده است:  «"زیبا" مهیای عروسی دخترش می‌شود که به‌طور اتفاقی اسیر یک باند گانگستری مخوف می‌شود. او سعی می‌کند از این بند خود را رها کند. وقت زیادی ندارد، چون دخترش نیز بی‌خبر از همه‌چیز عازم همان‌جاست و این اتفاقی است که نباید بیفتد. "زیبا" برای نجات خود و دخترش می‌جنگد».

لیلا حاتمی، امین حیایی، شهرام حقیقت‌دوست، ستاره اسکندری، عزت‌الله رمضانی‌فر، شهرام قائدی، علی اعلائی و سام‌ نوری از جمله بازیگران این فیلم هستند.

قاتل و وحشی

عکس جدید لیلا حاتمی اینستاگرام را ترکاند

پیمان ایرایی عکاس ایرانی عکسی از زیبایی خیره‌کننده لیلا حاتمی در سن 50 سالگی را ثبت کرد.

این تصویر در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

لیلا حاتمی از برجسته‌ترین بازیگران زن ایرانی در جهان است و افتخارات مختلفی از جمله سه جایزهٔ جشنواره فیلم فجر و یک جایزهٔ جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم برلین دریافت کرده‌است. او در سال ۱۳۹۱ از سوی دولت فرانسه نشان لژیون دونور را دریافت کرد.

جایزه متفاوتی که لیلا حاتمی از ونیز گرفت

لیلا حاتمی که امسال یکی از اعضای هیات داوران بخش مسابقه اصلی جشنواره ونیز است ،جایزه سالانه "زن در سینما" را را به همراه «آدری دیوان»، روزنامه نگار، نویسنده، فیلمنامه نویس و کارگردان لبنانی الاصل «ملیکا آیان» هنرمند و خواننده ایتالیایی، «دریا ترگوبووا» بازیگر و تهیه کننده اوکراینی و «کیارا اوگولینی» روزنامه نگار سینمایی اهل کشور ایتالیا دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، جایزه "زن در سینما"توسط روزنامه‌نگاران سینمایی زن ایتالیا اعطا می‌شود و امسال هیات داوران این جایزه متشکل از روزنامه نگاران زن سینمایی «فولویا کاپرارا»، «پائولا کاسلا»، «الساندرا دی لوکا»، «تیتا فیوره«، «الساندرا ماگلیارو»، «آنتونلا نسی»، «کیارا نیکولتی»، «کریستیانا پاترنو»، «آنجلا پرودنزی»، «باربارا ریگینی»، «ماریانا سانا» و «استفانیا اولیوی» بود.

لیلا حاتمی

«کریستین پتزولد» کارگردان آلمانی، «یاسمیلا ژبانیچ» کارگردان اهل کشور بوسنی و هرزگوین و «نادیا ترانووا» رئیس جوایز دیوید دی‌وناتلو ایتالیا از جمله چهره‌هایی هستند که در سال 2020 و 2021 موفق به کسب این جایزه سینمایی شدند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار