مارگو رابی| هانده ارچل| باربی

مارگو رابی رقیب ترک پیدا کرد | هانده ارچل باربی جذاب‎ ترکیه

این روزها بحث فیلم باربی با بازی مارگو رابی داغ است و هواداران ترکیه‌ای هم ابراز علاقه کرده‌اند که نسخه ترکی این فیلم با بازی هانده ارچل ساخته شود.

مارگو رابی رقیب ترک پیدا کرد | هانده ارچل باربی جذاب‎ ترکیه

خبرملت: مارگو رابی ستاره سینمای هالیوود به تازگی با ایفای نقش باربی در فیلمی به همین نام درخشیده است. مارگو رابی در این فیلم با رایان گاسلینگ همبازی شده است. تب داغ فیلم صورتی باربی در سراسر جهان پیچیده و حالا هواداران سینمای ترکیه درخواست داده‌اند که نسخه ترکی این فیلم با بازی هانده ارچل ساخته شود. 

مارگو رابی، بازیگر ۳۳ ساله استرالیایی که این روزها با بازی خوب و استایل‌های جذابش باعث فروش فوق‌العاده فیلم «باربی» در گیشه شده است و تمام شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرده، با تصاویر جدیدش ثابت کرده که بهترین انتخاب برای نقش باربی بوده است.

به نقل از چی بپوشم، مارگو که در تور معرفی و مراسم‌های اکران این فیلم با لباس‌های صورتی رنگی که می‌پوشید و استایل‌هایی که مشابه با شخصیت باربی می‌ساخت بسیار جالب توجه شد و سر و صدا به پا کرد، در تصاویر کلوزآپی که جدیدا از او منتشر شده، با جزئیات زیبای چهره‌اش جلب توجه کرده به بهترین نحو زیبایی‌اش را به نمایش گذاشته است. بسیاری از مخاطبان با دیدن این تصاویر گفته‌اند که فردی بهتر از مارگو رابی برای ایفای نقش باربی وجود نداشته است.

۳۳۳۳۳

۱۱۱۱۱

۲۲۲۲۲

هانده ارچل باربی محبوب ترک‌ها

در این بین هواداران سریال‌های ترکی معتقدند هانده ارچل می‌تواند یک باربی فوق‌العاده باشد. آنها امیدوارند روزی نسخه ترکی باربی با بازی هانده ارچل ساخته شود. 

هانده ارچل

هانده ارچل، بازیگر جذاب و محبوب ترکیه که این روزها در کنار بوراک دنیز، دیگر بازیگر ترک، مشغول بازی در سریال «دو غریبه» است، تصاویری جدید را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

هانده که این اواخر بسیار لاغر شده و همین امر نیز بحث‌هایی را در میان طرفدارانش ایجاد کرده است، با پیراهن توربافت آبی رنگی که پشت آن باز بوده و دو طرف آن با بندهایی به هم متصل شده بود، روی کشتی لوکسی در میان آب‌ها دیده شد.

استایل آبی تابستانی هانده

هانده ارچل آرایش بسیار طبیعی و زیبایی را با این لباس جذاب همراه کرده بود. همچنین موهای بلند و مشکی رنگش را باز گذاشته و استایل تابستانی‌اش را کامل کرده بود.

این بازیگر ۲۹ ساله، از عینک آفتابی بزرگی به عنوان اکسسوری استایلش استفاده کرده بود. انگشتری که هانده در دست چپ و تمیمه‌ای که در دست راستش داشت، دیگر اکسسوری‌های استایل او بودند.

استایل آبی تابستانی هانده

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار