سام درخشانی| ازدواج سام درخشانی| همسر سام درخشانی

ازدواج مجدد سام درخشانی خبرساز شد | عقد آریایی سام درخشانی و همسر جدیدش

سام درخشانی به هوادارانش خبر داد که پس از ایام محرم دوباره عقد می‌کند!

ازدواج مجدد سام درخشانی خبرساز شد | عقد آریایی سام درخشانی و همسر جدیدش

خبرملت: سام درخشانی بازیگر سینما در ابتدای دهه هشتاد به شهرت رسید اما در سال‌های اخیر شهرت او دوچندان شده است. سام درخشانی و پژمان جمشیدی از موفق ترین زوجهای سینمای ایران هستند. سام درخشانی با عسل امیرپور ازدواج کرده است. سام درخشانی و عسل امیرپور دو فرزند به نام‌های برکه و برسام دارند. فرزند اول سام درخشانی 6 ساله و فرزند دوم او 3 ساله است. تازه ترین خبر درباره سام درخشانی را در ادامه از خبرملت بخوانید. 

سام درخشانی بازیگر مشهور سینما که در سال‌های اخیر در کنار بازیگری به خاطر ساختن جوک‌های اینستاگرامی هم مخاطبان زیادی پیدا کرده است، با عقد آریایی محمدرضا گلزار و بهرام رادان شوخی کرد.

محمدرضا گلزار ماه قبل با آیسان آقاخانی ازدواج کرد و خبر ازدواجش بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت. ویدئوی عقد آریایی گلزار و همسرش نیز بسیار پربازدید شد.

یک ماه پس از او، به تازگی بهرام رادان نیز با انتشار ویدئویی از جشن عروسی خود و عقد آریایی با همسرش مینا مختاری، خبرساز شده است.

بسیاری از صفحات در فضای مجازی ویدئوی عقد آریایی گلزار و همسرش با ویدئوی رادان و همسرش را با هم میکس کرده‌اند و کاربران نیز در خصوص این دو ویدئو اظهارنظر می‌کنند.

سام درخشانی در واکنش به این دو ویدئو به شوخی در اینستاگرام تردز نوشته که زمان او عقد آریایی نبوده و حالا می‌خواهد بعد از محرم دوباره عقد کند!

000

سام درخشانی و همسر و فرزندانش

گذشته از شوخی سام درخشانی، این بازیگر در کنار همسر و فرزندش زندگی خوشی دارد. همسر این ستاره سینما عسل امیرپور نام دارد که چند سالی است با یکدیگر زندگی پرآرامشی دارند. 

برکه اولین فرزند سام درخشانی است که سال 1396 به دنیا آمد.

سام درخشانی دوباره پدر شد| تصویر زیبا از سومین فرزند سام درخشانی

همچنین سام درخشانی سه سال قبل اعلام کرد که صاحب فرزندی به نام "برسام" شده است. پسر این بازیگر روز اول مهرماه به دنیا آمد.

​سام درخشانی در صفحه اینستاگرامش نوشت: "توی این قحطی خبر خوب، بالاخره یه اتفاق خوب برام افتاد"

1

بیوگرافی همسر سام درخشانی

عسل امیرپور زاده سال 62 در شهر تهران است و ورزشکار است. او مدرک کارشناسی رشته نقاشی دارد. او یک ورزشکار حرفه ای است و به عنوان مربی بدنسازی مشغول به کار است.

سام درخشانی در سال 94 با عسل امیرپور ازدواج کرد. سام درخشان و همسرش دوست مشترک خانوادگی داشتند که هر دو را به یک میهمانی دعوت کرده بود و در آن مهمانی سام درخشانی با همسرش عسل آشنا می شود و این آشنایی ادامه پیدا می کند و بعد از مدتی باعث رفت و آمد خانوادگی آنها می شود و سام و عسل شناخت بهتری نسبت به هم پیدا می کنند که در نهایت به ازدواج آنها ختم شد.

همسر سام اصلا فکرش را نمی کرد که این آشنایی با سام به مرحله ازدواج برسد ولی رفته رفته این حس در آنها به وجود آمد.

333

شوخی سام درخشانی با محمدرضا گلزار

شوخی سام درخشانی با محمدرضا گلزار در فضای مجازی فراگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، ماجرا از این قرار است که گلزار نوشتاری مفهومی را دراستوری خود به اشتراک گذاشت و سام درخشانی  استوری او را بازنشر کرد و زیر استوری خود به طنز نوشت: سام استوری شعبه دیگری ندارد.

گفته می شود سام درخشانی مطالب طنز را در استوری خود به اشتراک می گذارد و  بعضی  نظرشان بر این است که او فضای کمدی را در استوری خود به وجود می آورد و از این طریق هم فضای کمدی به وجود می آورد و هم نظر کاربران فضای مجازی را به خود جلب می‌کند.

1

پایان زوج طلایی سام درخشانی و پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی درباره کارهای مشترک خود با سام درخشانی گفت: هم‌اکنون خوب بد جلف در سینمای ایران برند شناخته‌شده‌‌ای است. ما سری دوم این فیلم را ناتمام گذاشتیم و سینما تعطیل شد. پیمان قاسمخانی خیلی معذب این داستان بود که فیلم تکمیل شود. می‌گفت مخاطب را نباید با فیلم ناتمام رها کرد، از این‌رو ساخت سریال خوب بد جلف۳ مطرح شد که در ۱۲ قسمت فیلمبرداری شد.

او افزود: نخستین بار است که این جمله را می‌گویم؛ شاید این جزو آخرین کارهای من و سام درخشانی باشد زیرا با توجه به اینکه هر کدام گرفتاری‌های خودمان را داریم و همینطور شرایط کرونا که همه‌‌چیز را پیچیده کرده، شاید من و سام مدت‌ها فرصت بازی کنار هم را نداشته باشیم و سریال خوب بد جلف آخرین کار من و سام حداقل تا چند سال آینده باشد. ولی خب، همیشه خاطرات خیلی خوبی با سام دارم. خیلی باهم راحتیم. خیلی دوستش دارم مثل یک برادر بزرگ‌تر برای من است.

جمشیدی ادامه داد: در برند خوب بد جلف با توجه به اینکه محسن چگینی و پیمان و مهراب قاسمخانی، من و سام دوستان خیلی خوب برای هم بودیم و بیشتر برادرانه و رفاقتی کار می‌کردیم، رفقای خوبی برای هم هستیم و همین موجب شده سختی‌های کار را به جان بخریم.

آیا زوج پژمان جمشیدی و سام درخشانی به آخر خط رسیده‌اند؟

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار