محمدرضا گلزار | محمدرضا گلزار اینستاگرام

سورپرایز خواننده معروف برای محمدرضا گلزار | محمدرضا گلزار به همراه خواننده معروف در مهمان خصوصی

محمدرضا گلزار مجرد است و هنوز خبری در رابطه با ازدوج این بازیگر مطرح نشده است. در استوری اخیر این بازیگر عکسی از خود در کنار دوستانش در باشگاه منتشر کرده که با هم مشاهده می کنیم.

سورپرایز خواننده معروف برای محمدرضا گلزار | محمدرضا گلزار به همراه خواننده معروف در مهمان خصوصی

محمدرضا گلزار از سرشناس ترین بازیگران کشور است. این هنرمند محبوب علاوه بر شعل بازیگری؛ در چندین صنف دیگر نیز فعالیت دارد، محمدرضا گلزار علاوه بر بازیگری، خوانندگی نیز می کند؛ همچنین به تازگی برند شخصی خودش را رو نمایی نموده است. ثروت عظیم محمدرضا گلزار را می توانیم از بازیگری بدانیم؛ چرا که جزو گران ترین بازیگران مرد می باشد. محمدرضا گلزار اصلتا ترک است. محمدرضا گلزار مجرد است و هنوز خبری در رابطه با ازدوج این بازیگر مطرح نشده است. در استوری اخیر این بازیگر عکسی از خود در کنار دوستانش در باشگاه منتشر کرده که با هم مشاهده می کنیم.

محمدرضا گلزار

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۶) بازیگر و خوانندهٔ ایرانی است. او در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران بود و یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است. گلزار در چند فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی (۱۳۹۴)، آینه بغل (۱۳۹۶)، رحمان ۱۴۰۰ (۱۳۹۷) و ما همه با هم هستیم (۱۳۹۸) حضور داشته‌است. او غیر از فعالیت سینمایی در چند پروژهٔ تلویزیونی از جمله عاشقانه (۱۳۹۵–۱۳۹۶) ساخت ایران ۲ (۱۳۹۷) و گیسو (۱۳۹۹–۱۴۰۰) ایفای نقش کرده‌است.

گلزار فعالیت خود را در سال ۱۳۷۷ به‌عنوان نوازنده گیتار در گروه موسیقی آریان آغاز کرد. او مدتی بعد فعالیت در زمینهٔ بازیگری را برای اولین بار در فیلم سام و نرگس (۱۳۷۹) ساختهٔ ایرج قادری تجربه کرد.

خانواده و اصالت محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در شهر تهران از پدری مهندس و اهل تبریز و مادری خانه دارد و تهرانی به دنیا دارد و می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری است.

دو برادر بنام علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

محمدرضا گلزار در سام و نرگس

محمدرضا گلزار

با اینکه چند باری تا آستانهٔ بازی در فیلم های کارگردانانی چون بهرام بیضایی برای فیلم لبه پرتگاه، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت پیش رفت اما هیچ کدام به نتیجه نرسید. در فیلم مهمان مامان علاوه بر آمادگی و تمرین برای بازی در این فیلم پارسا پیروز فر نقش او را بازی کرد.

فیلمنامه شیش و بش توسط گلزار در سال 1386 در بانک فیلمنامه ثبت شده بود. شیش و بش فیلمی به کارگردانی بهمن گودرزی، تهیه کنندگی مرتضی شایسته و نویسندگی محمدرضا گلزار ساخته سال 1389 است،[1] این فیلم همزمان با عید فطر 1391 اکران شد.

نظر محمدرضا گلزار در مورد ازدواج 

محمدرضا گلزار

گلزار در مصاحبه ای گفت: من همیشه به ازدواج فکر می کنم ولی به نظرم ازدواج یک قسمت است. وی در ادامه گفت :مادرم بیش از هر کسی علاقه‌مند است که ازدواج کنم، خود من نیز فکر می‌کنم تا حدودی دیر شده، اما موضوعی نیست که بتوانم دنبال آن بگردم و حقیقتاً سخت است. باید قبول کرد برای من سخت‌تر از یک آدم عادی است، به این خاطر باید مورد مناسبی پیدا شود.

فعالیت موسیقی محمدرضا گلزار

او فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد. وی همچنین قصد داشت که با گروه دارکوب کار کند که به دلایلی این همکاری پیش از آن که آغاز شود، پایان یافت.

جشنواره ها و جوایز محمدرضا گلزار

برای فیلم شیش و بش در سومین جشنواره فیلم های ایرانی در تورنتو در سال 1391 از وی تقدیر شد.

به عنوان خوش پوش ترین بازیگر سینمای ایران در نظرسنجی مجله زندگی ایرانی در سال 1391 برگزیده شد.

در بخش تجلیل و نکوداشت دومین جشنواره فیلم های ایرانی در تورنتو در سال 1389، از 11 سال بازیگری محمد رضا گلزار به عنوان تک ستاره سینمای ایران تجلیل و جایزهٔ این بخش به وی اهدا شد.

انتخاب محمدرضا گلزار به عنوان "مرد شایسته ایران" در نظرسنجی مجله "پوشش" در سال 1389.

کاندیدای بازیگر نقش اول مرد برای فیلم بوتیک در جشن "دنیای تصویر" در سال 1384.

کاندیدای لوح زرین انتخاب ویژه سال برای فیلم بوتیک در دوره 5 منتخب سایت ایران اکتور (بهترین های سال) در سال 1384.

اعتقادات مذهبی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

گلزار در یک لایو در صفحه اینستاگرام خود مردم را به ذکر گفتن و دعا کردن برای آرامش دعوت کرد. او ادعا کرد هیچکس تا به حال به اندازه او ذکر نگفته است! شما می‌توانید این لایو جنجالی محمدرضا گلزار در اینستاگرام را در ستاره مشاهده کنید. 

جالب است بدانید گلزار در کنکور، درس عربی و معارف را ۱۰۰ در صد زده است، در زمان دانشگاه درس معارف و دینی را تدریس می‌کرده و بنا بر گفته خود به شدت آدمی مذهبی است.

فعالیت ورزشی محمدرضا گلزار در والیبال و اسکی

گلزار در برهه ای از زندگی خود در رشته والیبال فعالیت داشته و سابقه حضور در تیم های استانی تهران، باشگاه پارس خودرو، شیشه و گاز، باشگاه پاس و دیهیم را در کارنامه خود دارد و رشته اسکی

را بطور حرفه ای دنبال کرده.

محمدرضا گلزار پول‌ سازترین بازیگر سینمای ایران

سالیان اسـت هرگاه در ایران واژه سوپراستار بـه گوش میخورد، اولین نامی کـه ناخودآگاه بـه ذهن می آید محمدرضا گلزار اسـت. محمدرضا گلزار بازیگر، خواننده، نوازنده و مدل موفق ایرانی اسـت. تیپ و استایل خاصش طرفداران زیادی دارد. او پرطرفدارترین بازیگر ایرانی در فضاهای مجازی ازجمله اینستاگرام اسـت. 

برخی وی را گران‌ ترین بازیگر ایرانی میدانند. اما چـه کسی اسـت کـه نداند این بازیگر گران‌ قیمت، نزدیک بـه دو دهه پول‌ سازترین بازیگر سینمای کشور ایران هم بوده اسـت. گلزار در بین بازیگران مرد درکنار امین حیایی و در بین آرتیست‌های خانم بیشتر از همه ی با الناز شاکر دوست و مهناز افشار همبازی بوده و زوج‌ های آشنایی را تشکیل داده اسـت.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار