پریناز ایزدیار | پریناز ایزدیار اینستا

افشاگری پریناز ایزدیار از پشت صحنه جیران | در پشت صحنه جیران چه می گذرد؟

پریناز ایزدیار بیش ترین شهرت خود را بعد از بازی در سریال پنج کیلو متر تا بهشت به دست آورد، در حال حاضر این بازیگر در سریال جریال ایفای نقش می کند؛ در پست اخیر او در صفحه اینستاگرامش فیلیمی از اسب سواری خود در پشت صحنه منتشر کرده که می توانید این کلیپ را در ادامه مشاهده نمایید.

افشاگری پریناز ایزدیار از پشت صحنه جیران | در پشت صحنه جیران چه می گذرد؟

پریناز ایزدیار را می توانیم از بازیگران زن خوش نام و محبوب و دوست داشتنی در سینما و تلویزیون بدانیم. پریناز ایزدیار به دلیل این که کم حاشیه است و زندگی آرامی دارد طرفداران خاص خود را دارد. پریناز ایزدیار نه تنها یک بازیگر موفق بلکه صدا پیشه ای موفق نیز می باشد. پریناز ایزدیار روحیه ای هنری دارد؛ رشته تحصیلی او رشته گرافیک است که تا مقطع لیسانس تحصیلاتش را ادامه داده است. پریناز ایزدیار بیش ترین شهرت خود را بعد از بازی در سریال پنج کیلو متر تا بهشت به دست آورد، در حال حاضر این بازیگر در سریال جریال ایفای نقش می کند؛ در پست اخیر او در صفحه اینستاگرامش فیلیمی از اسب سواری خود در پشت صحنه منتشر کرده که می توانید این کلیپ را در ادامه مشاهده نمایید.

بیوگرافی کوتاه از پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و صداپیشه، فارغ التحصیل رشته گرافیک است. اولین تجربه بازیگری را با فیلم سینمایی یک مرد یک شهر در سال 1386 آغاز کرد. سپس با حضور در تله فیلم ماه در سایه وارد قاب تلویزیون شد.بازی چشمگیرش در سریال چند کیلومتر تا بهشت موفقیت های بسیاری را برایش به ارمغان آورد. بعد از بازی در سریال زمانه ساختهٔ حسن فتحی به شهرت رسید. او تجربه همکاری با کارگردان های بسیاری همچون فرزاد مؤتمن، مسعود آب پرور و علیرضا امینی را دارد. در سال 1394 سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش بیشتر بخوانید.

تحصیلات پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

وی دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می‌باشد. در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله‌فیلم «ماه در سایه» (۱۳۸۸) به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، قدم به عرصه‌ی تلویزیون گذاشت. ایزدیار در تله فیلمهای زیادی بازی کرد و با کارگردان‌هایی همچون فرزاد موتمن، مسعود آب‌پرور و علیرضا امینی کار کرد. پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد. وی در این سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او همچنین در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت به بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد. 

شروع فعالیت هنری پریناز ایزدیار

او با بازی در فیلم «یک مرد، یک شهر»(۱۳۸۶) بازیگری را آغاز کرده و با ایفای نقش در تله‌فیلم «ماه در سایه» (۱۳۸۸) به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، قدم به عرصه تلویزیون گذاشت. او پس از بازی در سریال «زمانه» ساخته حسن فتحی به شهرت رسید و برای بازی در فیلم «ابد و یک روز» (۱۳۹۴) موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. پری ناز ایزدیار نقش‌های سخت، چند بعدی و پیچیده را آن قدر ساده ایفا می‌ کند که یادمان، می‌ رود او چه بازیگر خوبی است. نگاه‌های ایزدیار و چشمانی که نمی‌ خواهند. درونیاتش را لو دهند و همزمان آمیزه‌ای از چند حس متناقض هستند، ما را درگیر می‌ کنند. ایزدیار بدون هیچ تردیدی یکی از بهترین بازیگر- ستاره‌ها دهه ۹۰ سینمای ایران است.

دلیل ازدواج نکردن پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار درباره ازدواج نکردنش گفته بود : حقیقت اینست که به ازدواج و بچه دار شدن فکر می کنم اما در حال حاضر تصمیم خاصی برای ازدواج ندارم و نمی توانم بگویم مثلا چند سال دیگر قرار است ازدواج کنم.اینطور مسائل به نظر من باید وقت مناسبش برسد و قابل برنامه ریزی کردن نیستند. این را هم بگویم که به زندگی بدون بازیگری نمی توانم فکر کنم. اهل حساب و کتاب نیستم ولی در آینده مطمئنم اتفاق های خوبی برایم رقم خواهد خورد.

نقش های ماندگار پریناز ایزدیار در فیلم هایش

1. پریناز ایزدیار با بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت و بعد از آن زمانه در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد و بازی موفقش در تلویزیون راه را برای ورودش به دنیای سینما هموار کرد.

2. اگرچه پریناز ایزدیار قبل از بازی در تلویزیون بازیگر سینما بود اما با بازی در سریال های تلویزیونی شناخته شد و در واقع تلویزیون سکوی پرتابی برای این بازیگر جوان بود که بعدها در سینما به یکی از پرکارترین ها تبدیل شد.

3. نقش شیرین دختر بزرگ آقا در سریال شهرزاد یکی از ماندگارترین نقش ها در کارنامه هنری پریناز ایزدیار است که با بازی در کنار استاد علی نصیریان ، شهاب حسینی ، ترانه علیدوستی ، مهدی سلطانی و دیگر بزرگان دنیای بازیگری درخشان تر شد. 

4. اگر بخواهیم یکی از بهترین فیلم های پریناز ایزدیار در سینما را نام ببریم باید نامی از ابد و یک روز و نقش سمیه در این فیلم ببریم . ماندگاری نقش سمیه در جامعه هنری و مردم به قدری زیاد بود که بعد از گذشت سالها هنوز هم کسی سمیه ابد و یک روز را فراموش نکرده است.

5. خانم خیری در ویلایی های منیر قیدی یکی دیگر از نقش های ماندگار پریناز ایزدیار در فیلم هایش است که نقش زنی قوی و شجاع را در دوران جنگ به تصویر میکشد. این نقش پریناز ایزدیار را میتوان یکی از متفاوت ترین نقش های کارنامه هنری اش قلمداد کرد که در کنار بانوی پیشکسوت دنیای هنر ثریا قاسمی رقم زد.

جوایز و افتخارات پریناز ایزدیار 

پریناز ایزدیار

  • برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر برای بازی در فیلم سینمایی ابد و یک روز (۱۳۹۴)
  • نامزد بهترین بازیگر زن درام در شانزدهمین جشن حافظ برای بازی در سریال نمایش خانگی شهرزاد (۱۳۹۵)
  • برنده بهترین بازیگر زن سینما در شانزدهمین جشن حافظ برای بازی در فیلم سینمایی ابد و یک روز (۱۳۹۵)
  • کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن در انجمن منتقدان سینما برای بازی در فیلم ابد و یک روز (۱۳۹۵)
  • نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم تابستان داغ (۱۳۹۵)
  • برنده بهترین بازیگر نقش اول زن در شانزدهمین فستیوال بین المللی داکا برای بازی در فیلم تابستان داغ (۱۳۹۶)
  • نامزد بهترین بازیگر زن درام در هجدهمین جشن حافظ برای بازی در سریال نمایش خانگی شهرزاد (۱۳۹۷)
  • برنده بهترین بازیگر نقش اول زن در هجدهمین جشن حافظ برای بازی در فیلم ویلایی ها (۱۳۹۷)
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار