جشنواره ملی فن آفرینی شیخ‌بهایی؛

با هوش مصنوعی5 میلیون نفر از ناباروری پیشگیری می‌شوند

با کمک هوش مصنوعی، هزینه‌های سلامت و درمان با تشخیص زودهنگام و پیشگیری از ناباروری 5 میلیون، کاهش یافت.

  با هوش مصنوعی5 میلیون نفر از ناباروری پیشگیری می‌شوند

حسین واثقی در خصوص جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی اظهار کرد: برای یک استارتاپ رشد و توسعه به وسیله حضور در رویدادهای مختلف و اخذ تاییده از آنها ایجاد می‌شود. شبکه‌سازی‌ها که در این رویدادها ایجاد می‌شود نیز می‌تواند کمک شایانی برای این  شرکت‌ها باشد.

وی افزود: جشنواره شیخ بهایی بار علمی بالایی در بخش داوری و شرکت‌ها دارد و به همین واسطه یکی از جشنوراه‌های مهم در سطح کشور محسوب می‌شود. این جشنواره تنها جشنواره تخصصی حوزه نوآوری و فناوری در کشور است و به ما کمک می‌کند علاوه بر توسعه شبکه ارتباطی، در جوانان برای نگاه به آینده ایجاد انگیزه کند.

بنیان‌گذار این کسب‌وکار نوپا در خصوص حوزه فعالیت این شرکت گفت: زمینه فعالیت این کسب‌وکار بر زوج‌های نابارور که مسئله 5 میلیون نفر در کشور را تشکیل می‌دهد، تمرکز کرده است. طرح فناورانه ما، تشخیص زودهنگام و پیشگیری از ناباروری به کمک هوش مصنوعی است که در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه ناباروری در آقایان کمتر مورد بررسی و توجه واقع می‌شود، افزود: این طرح یک گجت برای بررسی ناباروری آقایان در خانه است. بسیاری از آقایان تمایلی برای رفتن به کلینیک‌های پزشکی را ندارند بنابراین وقتی یک گجت در خانه فعال باشد، بسیاری از هزینه‌های نظام سلامت و درمان به وسیله تشخیص زودهنگام مرتفع می‌شود.

لازم به ذکر است، هفدهمین دوره جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری توسط شهرک علمی و تحقیقاتی در مهمانسرای تاریخی عباسی اصفهان برگزار می‌شود.

منبع: صندوق نوآوری
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار