تاسف قالیباف در جمع دختران/ چرا وزیر زن نداریم؟

رئیس مجلس شورای اسلامی از پاسخ به سوالی که می‌پرسند چند وزیر و نماینده خانم دارید؟ اظهار تاسف کرد چون فقط 16 نماینده زن در مجلس هستند.

تاسف قالیباف در جمع دختران/ چرا وزیر زن نداریم؟

محمدباقر قالیباف در جمع دختران تشکل‌های بسیج دانشجویی سراسر کشور اظهار داشت: من در جریان حوادث اخیر سال گذشته در دانشگاه‌ها بودم و با تمام وجود درک می‌کنم که شما چگونه از اسلام و انقلاب دفاع کرده و کسانی که آگاهانه و ناآگاهانه به‌دنبال براندازی بودند را ناامید کرده و آن‌ها را با شکست مواجه کردید.

وی ادامه داد: اوج این موضوع آنجا بود که کشورهای غربی و اتحادیه اروپا بعد از شکست در این پروژه، بسیج دانشجویی را تحریم کرد و این نشان از عملکرد صحیح و دقیق شما دارد. چنانکه امام(ره) نیز فرمودند ببینید دشمن کجا را هدف گرفته است. بنده نیز بعد از این تحریم، در یکی از نطق‌های خود در صحن علنی مجلس از بسیج دانشجویی کشور برای اقداماتی که در این مدت کردند تشکر کردم.

قالیباف افزود: پیشرفت زنان از افتخارات انقلاب اسلامی است. ببینید قبل و بعد از انقلاب سهم تحصیلات زنان چقدر تفاوت کرده است. پس از انقلاب زنان توانمند شده‌اند، اما مشکل ما آنجاست که از این ظرفیت و توانایی بهره نمی‌بریم.

وی گفت: مایۀ تأسف است که از ما می‌پرسند چند وزیر و نماینده‌تان خانم هستند و ما می‌گوییم وزیر زن که نداریم، و فقط ۱۶ نمایندۀ زن داریم.

 

منبع: ایسنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار