توسط خیرین رخ داد؛

واردات هزار دستگاه آمبولانس از عوارض گمرک معاف می‌شوند

بنا بر اعلام رییس سازمان اورژانس کشور، مجوز واردات هزار دستگاه آمبولانس توسط خیرین، از دولت گرفته شد.

واردات هزار دستگاه آمبولانس از عوارض گمرک معاف می‌شوند

دکتر جعفر میعاد فر ۲۸ اردیبهشت در آیین کلنگ زنی فازم دوم پایگاه اورژانس هوایی شهید منصور وطن پور شهر اراک اظهار کرد: خوشبختانه هماهنگی و یکپارچگی بسیار خوبی را در استان مرکزی شاهد هستیم و این هماهنگی برای مردم انتفاع دارد.

وی تصریح کرد: فعالیت مجمع خیرین اورژانس استان مرکزی اتفاق مثبتی بوده است و در واقع در حال الگو برداری از این مجمع هستیم و هفته گذشته اولین جلسه مجمع در کشور تشکیل شد و هیات امنای آن در حال تشکیل است.

وی با اشاره به کمبودهای جدی در بحث آمبولانس، پایگاه، نیروی انسانی و ... گفت: امسال مجلس و دولت اعتبار ۳.۵ همتی را تعیین کرده است و با وجود نامناسب بودن وضعیت ارز در کشور مناقصات خرید آمبولانس را برگزار کردیم و مجوز خرید و واردات هزار دستگاه توسط خیرین اخذ شده است که از عوارض گمرک معاف خواهند بود.

میعادفر اضافه کرد: امید است که اولین خرید هلیکوپتر توسط خیرین در استان مرکزی انجام گیرد و قطعا برای خرید و واردات آن مساعدت خواهیم کرد و قطعا مدیریت این امور را به سمن ها و مردم می سپاریم.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به مشکلات دولت در حوزه تحریم و اقتصاد گفت: قطعا خیرین می توانند در تامین تجهیزات و امکانات کمک مجموعه دولت باشند، آنها در ساخت پایگاه های اورژانس توانمندی و دغدغه مندی خود را در ساخت نشان داده اند.

 

منبع: ایسنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار