مدیتیشن خواب عمیق

مدیتیشن خواب عمیق | خواب راحت و باکیفیت در شب با مدیتیشن صوتی خواب

یک عزیزی گفت: خواب مهمتر از بیداریه! این حرف نه درسته، نه غلط! هم خواب و هم بیداری به یک اندازه مهم هستند اما تا زمانی که خوب نخوابیم، بیداری باکیفیتی نخواهیم داشت!

مدیتیشن خواب عمیق |  خواب راحت و باکیفیت در شب با مدیتیشن صوتی خواب

خوابیدن روی زمان بیداری ما تاثیر خیلی زیادی داره و در اینکه خواب ارزش خیلی بالایی داره هیچ شکی وجود نداره. اما چی میشه که خیلی از افراد نمیتونن شب‌ها بخوابن؟

افراد بین سن ۱۵ تا ۲۰ سال عموما مشکل خواب کمتری دارن و با بالا رفتن سن، افزایش فعالیت‌های روانی و ذهنی، داشتن خواب باکیفیت برای ما دشوارتر میشه. مدیتیشن صوتی خواب عمیق که براتون اماده کردیم چه نقشی در خواب عمیق و آروم شما ایفا میکنه؟ در ادامه تاثیرات مدیتیشن قبل از خواب رو کامل براتون توضیح میدم.

معمولا استرس، اضطراب، ترس و هیجانات موجب میشن که ما دیرتر خوابمون ببره! شاید برای شما هم پیش اومده زمانی که شب میخوای بخوابی و فردا یه قرار مهم داری یا یه امتحان مهم، مغزت سریع وارد تحلیل و تفسیر اتفاقات و قضاوت‌های مربوط به فردا میشه و همین باعث میشه که خوابتون نبره!

گاهی هم افرادی وجود دارند که مدت طولانی در استرس و ناراحتی و نا آرامی بودن و همین باعث شده که دیگه هیچ شبی رو نتونن خوب بخوابن و خواب با کیفیتی رو تجربه کنن.

نکات مهم برای استفاده از مدیتیشن صوتی خواب:

در زمان نشستن حتما کمر و پشتتون رو صاف نگه دارید و اگه پشتتون خسته شد میتونید مدیتیشن رو بصورت درازکش انجام بدید.

در صورتی که در هنگام مدیتیشن به گذشته یا آینده فکر کردید، دوباره توجهتون رو به مدیتیشن و ریتم دم و بازدمتون برگردونید.

بعد از انجام مدیتیشن نظرتون رو در قسمت نظرات حتماً برامون بنویسید.

فایل صوتی مدیتیشن 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار