فال روزانه | طالع بینی روزانه

فال روزانه با جزئیات کامل | طالع بینی متولدین ماه ها

فال روزانه سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ و فال روز تولد شش اردیبشهت و فال روزانه فردا ششم اردیبهشت و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه با جزئیات کامل | طالع بینی متولدین ماه ها

 

فال روزانه سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ و فال روز تولد شش اردیبشهت و فال روزانه فردا ششم اردیبهشت و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ را می خوانیم.

کلید موفقیت در دست توست. شرایط می‌تواند چیزهایی را به نفع یا ضرر تو تغییر دهد اما در عین حال برنده نهایی تو هستی چون اراده تو بر شرایط غالب است.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

اشتباهات عده‌ای برای تو مشکل مالی درست کرده و تو ناامید و دلسرد شده‌ای. به جای ناراحتی باید با صبر و حوصله آنها را متوجه خطاهایشان بکنی.

متولدین فروردین

رنگ شانس : قرمزملایم

اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه

همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شما گاهی ترجیح می دهید که سر خودتان را با ریزه کاری های به ظاهر بی اهمیت زندگی سرگرم کنید و چشمتان را به روی چالش های بزرگ و سختی های آن ببندید، اما اکنون زمان خوبی برای پرت کردن حواس خودتان نیست و باید با مشکلاتتان روبرو شوید؛ شاید لازم باشد در وضعیت حرفه ای خود تجدید نظر کرده و شغل جدیدی را برای خود انتخاب کنید. با وجود این که همه شما را به عنوان فردی خلاق می شناسند، در حال حاضر انگار چیزی جلویتان را گرفته است. شما انرژی کافی برای دنبال کردن برنامه هایتان را دارید ، ولی از این وحشت دارید که مبادا ایده هایتان به اندازه کافی خوب نباشند؛ کمی اعتماد به نفستان را بالا ببرید! این روزها متعلق به شماست به شرطی که با هوشیاری از فرصت به وجود آمده استفاده کنید. هر کتاب یک ایده است، از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. جواب سوالی که دنیالش هستید را جایی خواهید خواند. خرید برایتان خوب است اما مراقب جیبتان باشید. شخصی برای همراهی در جایی به سراغ شما خواهد آمد، او را همراهی کنید.

منفی‌بافی را کنار بگذارید و دستاوردهای خود در زندگی را نادیده نگیرید. یکی از عزیزان شما در بستر بیماری است و امروز اصلا حال‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای پرستاری از این عزیز انجام دهید و لحظه‌ای ایشان را تنها نگذارید. خرج غیرمنتظره‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید برای حل این مشکل از پس‌انداز‌تان کمک بگیرید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید.  انسان هنرمندی هستید اما تاکنون کسی به هنر شما پی‌نبرده است، امروز شرایط تغییر می‌کند و فرصتی پیدا می‌‌کنید تا هنر خود را به رخ دیگران بکشید. مردم‌دار باشید و بیشتر از همیشه به اطرافیان نیکی کنید. اهمیت زیادی به عشق‌زندگی‌تان می‌دهید و لحظه‌ای از محبت و عشق‌ورزی به ایشان غافل نمی‌شوید، امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که ایشان نیز علاقه بی‌پایانی به شما دارد و از بودن در کنار شما راضی و خوشنود است.

همیشه کارها بر یک روند نخواهند بود. به خصوص که تو در شرایط فعلی، بعضی از پشتوانه‌هایت را از دست داده‌ای. خود را برای تغییرات عاطفی جدید آماده کن که به زودی از راه می‌رسد.

کارهای روزمره، خسته کننده خواهد بود. هر از گاهی باید در آب راکد موجی انداخت تا حرکت تازه‌ای پیدا کند. به دیگران کمک تا در روزهای سخت تو را از یاد نبرند.

برنامه‌های مالی تو همچنان پیش می‌روند. جایی برای نگرانی نیست. برآورد هزینه‌هایت بهتر است با بررسی و تحقیق باشد تا بعدا مشکلی برایت پیش نیاید.

متولدین اردیبهشت

رنگ شانس : صورتی وآبی روشن

اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه

همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

تغییراتی دارند در زندگی شما به وجود می آیند و شما باید خودتان را برای آنها آماده کنید. خواه این تغییر در عقاید شما باشد و خواه اهدافی که برای زندگیتان دارید در حال تغییر باشند، باید خودتان را برای تحولاتی جدی آماده کنید. این تغییرات به احتمال زیاد ناشی از آزادی بیشتری هستند که در اختیار شما قرار گرفته و اجازه می دهند آنچه می خواهید را با خیال راحت دنبال کنید. شاید پیشرفت در وضعیت مالیتان به شما این اجازه را داده باشد و فرصت دنبال کردن خواسته هایتان را برای شما فراهم کرده باشد. فقط باید مواظب باشید مسیرتان را آگاهانه انتخاب کنید، چون بعدا دیگر فرصت بازگشت به گذشته را نخواهید داشت. صحبت با شخصی که بسیار دوستش دارید باعث می شود تا روز بسیار عالی را پشت سر بگذارید. یک پیشنهاد یا نکته جالب از طرف یکی از دوستانتان مطرح می شود. به زودی اطلاعات زیادی در زمینه ای که برایتان تازگی دارد کسب می کنید و ضمنا احساسات جدیدی را تجربه می کنید. منتظر نتیجه یک آزمایش هستید نگران نباشید اوضاع رو به راه است.

احساس می‌کنید که مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. پولی که با هزار و یک زحمت به دست‌ آورده‌اید را ولخرجی نکنید. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید. عادت‌های ناپسندی دارید و این عادت‌ها زمینه ناراحتی اعضای خانواده را فراهم کرده ‌است، از آنجایی که هیچ چیزی ارزش ناراحتی اهل منزل را ندارد، از امروز به فکر ترک این عادت‌های ناپسند باشید و برای کنار گذاشتن این عادت‌ها از اعضای خانواده کمک بگیرید. علاقه‌ زیادی به پیشرفت و موفقیت دارید، اما ضعف‌ها و برتری‌های خود را نمی‌شناسید و این وضعیت جلوی موفقیت‌های آینده شما را گرفته است، امروز مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و در حین حل این مشکل، با نقاط ضعف و قوت خود بیشتر آشنا می‌شوید. این تجربه‌ها را به کوله‌بار تجربه‌های‌تان اضافه کنید و شناخت بیشتری نسبت به ضعف‌ها و برتری‌های خود بدست بیاورید. به جای وقت‌گذرانی و اتلاف وقت با رفقای ناباب، کمی به فکر افزایش مهارت‌های خود باشید. برای اطرافیان اهمیت بیشتری قائل شوید و به آنها محبت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز چیزی برای شما کم نمی‌گذارد و روزی عاشقانه‌ و سرشار از لحظه‌های محبت‌آمیز را سپری خواهید کرد.

به کسی که نسبت به او شناخت کامل و دقیقی نداری نمی‌توان اعتماد کرد. باید دوستی‌ها و رفاقت‌ها را در عمل آزمود و سپس آنها را باور کرد. رفاقتی که از آزمون‌ها سالم عبور کرده باشد مثل چک تضمین شده است.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

مسائل پیچیده و مهمی در امور مالی پیش می‌آید که باید نسبت به آنها کاملا هشیار باشی. توانایی و هوش اقتصادی تو همیشه زبان‌زد همگان است پس باید در حد و اندازه‌ات ظاهر شوی.

متولدین خرداد

رنگ شانس : نارنجی

اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه

همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

شما بخش قابل توجهی از زمان و انرژی خود را صرف دیگران و خدمت رسانی به آنها می کنید و این کاملا طبیعی است که گاهی احساس خستگی کنید و توانی برایان باقی نماند. به جای این که سعی کنید خودتان را به بیخیالی بزنید و طوری رفتار کنید که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است به این نکته توجه داشته باشید که این خستگی نشانه ی آن است که یک جای کار می لنگد! مشکل کار اینجاست که زحمات و خدمات شما بیشتر اوقات نادیده گرفته می شوند و این اصلا برایتان خوشایند نیست و باعث می شود که خستگی در جانتان بماند. حالا دیگر وقت آن رسیده که رسیدگی به خودتان و نیازهایتان را نسبت به دیگران در اولویت قرار دهید. علاقمندی های جدید، جستجوهای منطقی و بهبود در روابط از جمله اتفاقاتی است که به زودی تجربه خواهید کرد، گرچه همچنان به نکته نظرات و خواسته های خود لجباز و یک دنده هستید اما هوش و ذکاوتتان شما را در پیش برد یک هدف باری خواهد کرد. کسی که چشم انتظارش هستید به زودی به شما می پیوندد. روزهای خوشی در راه است.

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای در کمین شما است. مشکلات مالی زیادی دارید و این وضعیت باعث شده تا تمرکزتان را از دست بدهید. یکی از دوستان یا آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای غیرمنتظره، شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد. خبر ناخوشایندی به دست شما می‌رسد و زمینه ناراحتی‌تان را فراهم می‌کند. تجربه‌های زیادی در زندگی دارید، این تجربه‌ها را از اطرافیان دریغ نکنید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای کمک به دیگران انجام دهید. کارها را با عجله انجام ندهید و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان آرامش و تمرکز می‌گذرد. احتمال زیادی وجود دارد که از یکی از حرف‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان برداشت نامناسبی داشته باشید. از این رفتار ناپسند چشم‌پوشی کنید و اجازه ندهید این شرایط زمینه دوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند.

همسر به تو احتیاج دارد. بخصوص پس از اتفاق اخیری که برای او افتاده احتیاج به محبت و توجه بیشتری دارد. بعضی مسائل کوچک را باید با گذشت نادیده گرفت و رد شد.

عوض کردن محل سکونت یا کار و ورود به یک خانه جدید می‌تواند نشانه ورود به یک مرحله تازه باشد. باید از گذشته‌ها به اندازه کافی درس آموخته و در آینده از آنها استفاده کرد.

سنگین می‌آیی و می‌روی. تحرک نداشتن بزرگترین نقطه ضعف توست. تن‌پروری و خوابیدن، روح آدمی را می‌کشد. چون اسب جنگی باید چابک و راهوار بود.

گام‌های درست و حساب شده مفید بوده و در پایان منافع زیادی خواهد داشت. جایی برای نگرانی وجود ندارد چون مشکلی نیست که از عهده حل آن برنیایی.

متولدین تیر

رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی

اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

شما در مقام قضاوت عملکرد فوق العاده ای از خود نشان می دهید و قادر هستید همه ی جوانب را به دقت در نظر بگیرید. این توانایی برای شما هم یک نعمت است و هم یک دردسر، چون می تواند تصمیم گیری را برایتان دشوار کند. امروز شما با چالشی دشوار روبرو هستید و باید تصمیمات گذشته ی خود را از نظر گذرانده و در مورد درست یا غلط بودن آنها به قضاوت بپردازید. شاید این کار برایتان دشوار و خسته کننده باشد، اما برای پیشرفتتان ضروری است. اگر با مخالفت مواجه شدید انرژی خود را برای قانع کردن دیگران و همراه کردن آنها با خودتان تلف نکنید و بگذارید خودشان به خواسته خود و هروقت که خودشان می خواهند به شما بپیوندند. متاسفانه حرفی را بدون تحقیق و بررسی در جمعی به زبان خواهید آورد، یادتان باشد شما قرا نیست همیشه برنده باشید اما در بیانتان باید دقت بیشتری بکنید. در مور معامله ای که به شما پیشنهاد شده بهتر است کمی احتیاط کنید، برخی واقعیت ها به شما گفته نشده. چشمتان به دیدن عزیزی که راه دور دارید روشن خواهد شد

روز بسیار پرکاری در پیش‌ رو دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به رغم حجم زیاد کارها، انرژی سرشاری دارید و از انجام کارهای امروز خسته نخواهید شد. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. به فکر شکار لحظه‌ها باشید و فرصت‌های امروز را به شرایطی برای افزایش درآمد تبدیل نمایید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناشایستی از دهان‌تان بیرون آید و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب حرف‌های‌تان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان را دلخور کند. خبری خوش از یکی از رفقای قدیمی به دست شما می‌رسد. تمرکز خود را از دست داده‌اید و احساس می‌‌کنید روز‌به‌روز از هدف‌های‌تان دور می‌شوید. ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت فکری به حال این شرایط بردارید و تمرکز بیشتری برای انجام کارهای مهم پیدا کنید. عازم سفری هستید، اما بهتر است که عطای سفر را به لقایش ببخشید چرا که در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به شما رسیدگی می‌کند. محبت ایشان را پاسخگو باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.

فرصتی به تو داده می‌شود تا بتوانی خطاهای گذشته‌ات را تصحیح کنی و دوباره دل او را بدست آوری. باید از خطاهای گذشته پند گرفت و به گونه‌ای عمل کرد که هرگز دیگر تکرار نشود.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

همیشه اگر به مشکلات کوچک مالی توجه نکنی تبدیل به غول بزرگی خواهد شد. برای جلوگیری و مقابله با این غول بزرگ باید حوصله به خرج داد و با تلاش و کوشش مسائل را حل کرد.

متولدین مرداد

رنگ شانس : زرد ، طلایی

اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه

همراهان مناسب : فروردین ، آذر

این که یک نفر با تصورات قبلی شما فرق دارد و به شکلی که انتظارش را نداشته اید از زندگی شما خارج شده است به این معنی نیست که همه ی مردم غیر قابل اعتماد هستند. آدم ها عوض می شوند و روابطشان با هم نیز تغییر می کند. شاید حضور این شخص در زندگی شما دیگر برایتان خوب نبوده و حتی اثراتی منفی روی شما می گذاشته و نبودنش برای شما بهتر از بودنش باشد. این وضعیت به شما خواهد آموخت تا انعطاف پذیری بیشتری داشته باشید و خودتان را بهتر با تغییرات تطبیق بدهید. این به نفع شما خواهد بود، چون تغییرات بیشتری، به ویژه در زمینه ی حرفه ای در پیش هستند و باید خودتان را برای آنها آماده کنید. در یک شرط بندی شرکت خواهید کرد که برنده خواهید شد. به زودی با فردی بسیار دوست داشتنی در ارتباط خواهید بود و با او همکاری خواهید داشت، این موضوع باعث افزایش مهارت های شما در مورد پروژه های جدید کاری می شود. همیشه به این فکر نکنید که تلاش های شما باید مورد توجه قرار بگیرد، به این فکر کنید که مفید واقع می شوید و دوستان خوبی هم پیدا می کنید.

عادت ناپسندی دارید و مدت‌های زیادی است که می‌خواهید این عادت ناپسند را کنار بگذارید، امروز فرصت مناسبی فراهم می‌شود تا این عادت ناپسند را یک‌ بار برای همیشه ترک کنید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید.  روز خوبی را برای کسب درآمد آغاز کرده‌اید و پول چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و وضعیت مالی خودتان را تقویت کنید. امروز متوجه خواهید شد کاری که به آن مشغول هستید دامنه پیشرفت زیادی دارد و با تلاش و کوشش می‌توانید به دستاوردهای بیشتری برسید. در نتیجه در اولین فرصت طرح و برنامه جدیدی برای پیشرفت و موفقیت در کارها بریزید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت‌های بیشتر ندارید. قرار است تا به همراه دوستان و رفقای قدیمی دور هم جمع شوید و لحظه‌های خوبی را تجربه کنید، این اتفاق را غنیمت بدانید و به دوستان خود ثابت کنید که بودن در کنار آنها مایه خوشی و نشاط شما را فراهم می‌کند. روحیه مسئولیت‌پذیری ندارید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان آن‌گونه که باید‌وشاید روی شما حساب باز نکنند. از امروز احساس مسئولیت بیشتری در تعامل با اطرافیان داشته باشید و به آنها ثابت کنید که فرد قابل‌اعتمادی هستید. اتفاقی ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق جلوی رسیدن شما به هدفهایتان را بگیرد. اهمیت بیشتری به زمان بدهید و قدر فرصت‌هایتان را بدانید. فرصتی پیدا می‌کنید تا با عشق زندگی‌تان از محبت و صفا صحبت کنید.

زمانی رسیده که می‌توانی یک نفس عمیق بکشی و مطمئن باشی که به زودی به خواسته و آرزویت می‌رسی.

موقعیت اقتصادی تو در حال حاضر خوب است پس سعی کن درست و به موقع خرج کنی. باید سعی کنی از موقعیت‌های کاری یا تحصیلی پیش رویت به خوبی استفاده کنی تا همیشه وضعیت مالی‌ات خوب و تضمین شده باشد.

متولدین شهریور

رنگ شانس : قهوه ای وکرم

اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه

همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

رها کردن عادات و عقاید قدیمی، حتی اگر مطمئن باشید که روش ها و تفکرات جدید بهتر هستند کار ساده ای نخواهد بود، اما حالا دیگر وقت آن رسیده که این کار را انجام دهید و خودتان را با تازه ها وفق بدهید و دست از گذشته بردارید. شاید صحبت کردن در رابطه با این موضوع با یک دوست صمیمی به شما کمک کند آرامش پیدا کرده و نگرانی هایتان را کنار بگذارید. بهتر است امروز پیش از پذیرفتن مسئولیتی بیش از حد تواناییتان همه جوانب را در نظر بگیرید و کمی احتیاط کنید. شما در حال حاضر به دلیل شرایط کیهانی شور و هیجانی در وجود خود احساس می کنید که باعث می شود مسئولیت های سنگینی که در توانتان نیستند را به عهده بگیرید. بهتر است این هفته دست به ریسک بزرگی نزنید. فردی در اطرافتان است که به شما توجه بسیاری دارد، برای آشنایی با او باید سریع تر اقدام کنید این آشنایی می تواند ادامه دار باشد. ممکن است شما درگیر بحث هایی شوید که احساساتتان برانگیخته شود، از مهارت خود در عوض کردن موضوع بحث استفاده کنید. مراقب باشید در تله نیافتید.

خطری در کمین شما نشسته. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید و روز را بدون مخاطره به پایان برسانید. قصد انجام تغییرات مهمی در زندگی را دارید، اما از این تغییرات می‌هراسید و نگران هستید. جایی برای نگرانی وجود ندارد و تصمیم خود را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که برای انجام این تغییر شما را یاری دهد. عزم و اراده‌ راسخ خود را به اطرافیان ثابت کنید و به الگویی از موفقیت و خودساختگی برای دیگران تبدیل شوید. دوست جدیدی پیدا می‌کنید. این دوستی را به رفاقتی دیرینه تبدیل کنید. احتمال زیادی وجود دارد که کنترل زمان از دست شما خارج شود و وقت گران‌بهای خود را بی‌دلیل هدر دهید.  امروز حرفی به‌ غیر از عشق و دوستی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان نگویید.

مهم این است که از یک خطا عبور کرده و آن را جبران کنی. هیچ کس نیست که در زندگی خود دچار اشتباهات کوچک یا بزرگ نشده باشد. پشیمانی تنها کافی نخواهد بود.

برای تغییر اوضاع مالی باید دست به ریسک بزنی. گاهی اوقات تمایل داری دست به تجربه‌هایی بزنی اما همیشه وسوسه‌ها و تردیدها مانع می‌شود. باید این وسوسه‌ها را از خود دور کنی و با جرات و جسارت و البته با فکر وارد کار شوی.

متولدین مهر

رنگ شانس : بنفش وقهوه ای

اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه

همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شما همیشه به این که این همه فشار کاری آخر شما را دیوانه می کند فکر کرده اید، اما هرگز به این که ممکن است شما را مریض هم کند فکر نکرده بودید! شما خودتان را بیش از اندازه خسته کرده اید و این همه فشار و استرس کاری واقعا دارد شما را بیمار می کند. آیا واقعا آنچه در مقابل به دست می آورید ارزش این همه سختی که متحمل می شوید را دارد؟! شاید بد نباشد به فکر پیدا کردن کار دیگری باشید که این همه فشار و سختی برایتان به همراه نداشته باشد و به اندازه ی کافی به آن علاقمند باشید. بالاخره تغییراتی در زندگی شما پیش خواهند آمد که نمی توانید جلویشان را بگیرید، پس چرا خودتان آغازگر این تغییرات نباشید. اتفاقاتی خواهد افتاد که شما را در مواجه با افراد جدیدی قرار می دهد، این افراد می توانند موقعیت های بسیار خوبی جلوی پای شما بگذارند و شما را بیش از پیش خوشحال کنند. حواستان باشد در بیان نظراتتان روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کنید تا بعدا پشیمان نشوید وگرنه حرف هایی خواهید زد که از گفتنشان پشیمان می شوید.

انسان توانمندی هستید، اما همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید و این وضعیت سرخوردگی شما را به دنبال داشته است. ادامه این رویکرد اصلاً به نفع شما نیست و در اولین فرصت از دست سرزنش خودتان بردارید و توانمندی‌هایتان را به رخ اطرافیان بکشید. شرایط  برای معامله و تجارت مساعد نیست. به صلاح‌ شما است که هرگونه کار مالی را به آینده موکول کنید.  روحیه مهربان و ساده‌دلی دارید و حرف ‌دلتان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید، این روحیه امروز کار دست‌تان می‌دهد و فردی از صحبت‌های بی‌پرده شما ناراحت خواهد شد. این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار صداقت، حرف‌های خود را بی‌پرده و رک مطرح نکنید تا کسی از لحن گفتار شما ناراحت نشود. مطمئن باشید که وفاداری و مسئولیت‌پذیری شما در نزد اطرافیان بدون مزد و پاداش باقی نمی‌ماند. روز خوبی را برای معاشرت با مردم آغاز نکرده‌اید. در این شرایط بهتر است بیشتر به اعصاب خود مسلط باشید و حرفی نزنید که بعداً‌ زمینه پیشمانی شما را فراهم کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا به جای وقت‌گذرانی با اطرافیان، با خودتان خلوت کنید. یکی از اطرافیان رفتار ناخوشایندی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. در اولین فرصت دلخوری خود را با این فرد در میان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که در آینده چنین رفتاری با شما نداشته باشد.

تا حدود ۹ روز دیگر در بهترین روزهای عشق و عاطفه بسر می‌بری. چنانچه در این ایام تغییری ایجاد شود بسیار تاثیرگذار خواهد بود. به اطرافیان خود به خوبی بنگر. احساس می‌کنی که بیش از پیش مورد توجه واقع می‌شوی.

گوش کردن به موزیک، بهترین راه وقت گذرانی پیشنهادی ما برای امروز توست.

شاید بهتر باشد کمی سرخ‌کردنی و پختنی را از برنامه‌ی غذایی روزانه‌ات حذف کنی و با خام‌خواری یا خوردن میوه و سبزیجات سلامتی‌ات را تضمین کنی. این فقط یک پیشنهاد است.

اگر به فکر پیشنهاد برای اضافه کردن حقوق یا تغییر شغل هستی روز بسیار مناسبی است.

متولدین آبان

رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه

اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه

همراهان مناسب : تیر و اسفند

چقدر از آخرین باری که بدون عذاب وجدان از انجام کارهایی که دوست دارید لذت برده اید می گذرد؟ امروز وقت آن رسیده که باری دیگر به کودک درونتان اجازه بدهید کنترل اوضاع را در دست گرفته و هر کاری که دلش می خواهد را انجام دهد. هر چقدر که دلتان می خواهد شکلات بخورید، با صدای بلند به جوک هایی که برایتان فرستاده شده اند بخندید و یا روی جدول خیابان راه بروید، نگران این که دیگران چه فکری در مورد شما می کنند هم نباشید. شما این اواخر زندگی را بیش از اندازه جدی گرفته اید و از آن لذت نبرده اید. حتی بزرگترها هم حق دارند گاهی بیخیال همه چیز شده و هر کاری که دلشان می خواهد را انجام دهند. در نتیجه راهنمایی که به شخصی کرده اید، او حالا در جایگاهی است که می تواند به شما در پیش برد اهدافتان کمک بسیاری بکند. از فشار های عصبی و امور مالی ولو برای زمانی کوتاه فاصله بگیرید تا روحتان به آرامش برسد. برای نیتی که دارید با دل خود مشورت کنید. فرصت به وجود آمده باید به نفع شما تمام بشود.

کمی از کار فاصله بگیرید و با استراحت، نیروی تحلیل‌رفته‌تان را جبران کنید. دزدی در کمین مال شما نشسته و امروز اگر چشم چپ کنید، اموالتان به سرقت می‌رود. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان و آشنایان دور هم جمع شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز اصلا حوصله ندارد و کارها را با بی‌دقتی انجام می‌دهد، در چنین شرایطی به کمک عشق‌زندگی‌تان بشتابید و به ایشان ثابت کنید که در سختی‌‌ها و شادی‌های زندگی همیشه کنارش هستید. فکری ناب در سر دارید، اما این فکر را با کسی در میان نگذاشته‌اید و از شکست ایده‌های‌تان هراس دارید. امروز زمان مناسبی است که به ایده خود جامه عمل بپوشانید. عازم سفر هستید، اما بهتر است که از این سفر صرف‌نظر کنید.

با فردی آشنا می‌شوی که برای تو شانس خواهد آورد. البته معنای این خبر این نیست که از این پس باید چشم و گوش بسته مطیع و تابع او باشی. بلکه می‌توان با کمک او به اهداف خوبی رسید.

ناامید و مایوس نباش. به زودی خبری خوشحال کننده می‌رسد و درمی‌یابی که نمی‌توان با ناامیدی به هیچ موفقیتی دست یافت. پس یاس و افسردگی رو از پنجره بنداز بیرون!!!

مصرف دخانیات یا قهوه و کافئین به میزان زیاد آسیب‌های زیادی را به همراه خواهد داشت. بهتر است با ورزش و فعالیت‌های جسمی، بدنی سالم و تندرست داشته باشی. جوانی و شادابی خود را تقویت کن تا در کارها موفق گردی.

وضعیت مالی تو خوب است و جایی برای نگرانی نیست. باید از اسراف و تبذیر جلوگیری کرد و همچنان میانه‌رو بود. وقتی درآمد تو دو برابر شد آنوقت می‌توان حساب تازه‌ای باز کرد.

متولدین آذر

رنگ شانس : آبی وسفید

اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

آیا در زندگی شخصی و یا حرفه ای خود با مشکلاتی مواجه هستید که فکر می کنید توان رویارویی با آنها را ندارید و باید رهایشان کنید؟! بدون شک هیچ محدودیتی برای توانایی های شما وجود ندارد، اما گاهی بهتر است بعضی چیزها را به حال خودشان رها کنیم و دست از اصرار و پافشاری برای هدایت آنها در جهتی که خودمان می خواهیم برداریم. اگر قرار باشد که کارها آن طوری که شما می خواهید پیش بروند، با این همه تلاشی که شما از خود نشان می دهید این اتفاق حتما خواهد افتاد. تحمل تردید ها و عدم قدرت تصمیم گیری در طرف مقابلتان برای شما بسیار دشوار شده است، ولی به او هم حق بدهید که نگران آینده اش باشد. یک مشاور انتخاب کنید و با او صحبت کنید، نه تنها سبک می شوید بلکه در انتخاب درست هم به شما کمک می شود. از هر فرصتی استفاده کنید تا از زیبایی های زندگی لذت ببرید. به سلامتی تان بیشتر اهمیت بدهید. شما این روزها شدیدا نیاز به استراحت دارید. کسی که برای عذرخواهی پیش شما آمده از در خانه تان نرانید.

وعده و وعید‌های پوشالی را کنار بگذارید و به اطرافیان ثابت نمایید که سر قول‌های‌تان می‌مانید. روز خوبی برای خرید انتخاب کرده‌اید و خرید کالایی که به فکر آن هستید را امروز قطعی  کنید. این خرید نه‌ تنها زمینه سرخوشی شما را فراهم می‌کند،‌ بلکه در درازمدت سودی نیز عاید شما می‌شود. خبری شاد و مسرت‌بخش از یکی از اعضای خانواده به دست‌تان خواهد رسید. انسان حساس و زودرنجی هستید و از رفتار و گفتار اطرافیان بی‌دلیل ناراحت می‌شوید. ادامه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل می‌کند که کسی علاقه‌ای به رابطه با شما ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که این رفتار را کنار بگذارید و به راحتی از برخورد اطرافیان آزرده‌خاطر نشوید. شرایطی پیدا می‌کنید تا با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید. خانواده برای شما از هر چیز دیگری در این دنیا ارزش بیشتری دارد و همیشه به دنبال فرصتی برای بودن در کنار اهل منزل هستید، امروز بخت با شما یار است چرا که این فرصت فراهم می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و گل‌ بگویید و گل بشنوید. میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان اختلافی ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان بیاندازد و در اولین فرصت این اختلاف را از بین ببرید.

بعضی عشق‌ها آتشین اما کم‌عمق و سطحی هستند. گردبادی برپا می‌کنند و زود هم سرد می‌شوند. اما بعضی عشق‌ها عمیق است و ملایم. باید به خودت زمان بدهی تا متوجه شوی متعلق به کدام گروه است.

ستاره بخت و اقبال تو به زودی شروع به درخشیدن خواهد کرد. با شنیدن خبر و یا موضوعی یک نگرانی بزرگ را فراموش می‌کنی.

خوردن مقدار کمی شکلات در هفته به تو شادی و نشاط می‌دهد و همین می‌تواند در سلامتی‌ات نیز موثر باشد چون زمانی که روح بانشاط باشد، جسم نیز سالم خواهد بود.

امروز موقعیت اجتماعی دلخواهی خواهی داشت. بعضی برنامه‌های کاری یا درسی‌ات تغییر می‌کند و به پایگاه‌های مطمئنی دست خواهی یافت.

متولدین دی

رنگ شانس : سفید و قهوه ای

اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه

همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

چیزها و افراد مختلف همیشه دقیقا همان شکلی که در نگاه اول به نظر می رسند نیستند. افرادی که زمانی فکر می کرده اید آنها را به خوبی می شناسید و یا شرایطی که گمان می کرده اید برایتان شناخته شده هستند امروز به طور کلی برایتان غریبه به نظر می رسند و اصلا نمی توانید آنها را درک کنید. آیا دنیا اینقدر عوض شده است یا شما تغییر کرده اید؟! نگاهی به درون خود بیندازید تا ببینید شما هم برای تغییرات آماده اید. اگر رویایی در سر دارید به جای این که منتظر تحقق یافتن آن بنشینید خودتان آن را به واقعیت بدل کنید و به دیگران وابسته نباشید. کاری برای خودتان بکنید که در آینده از خودتان بابت انجام آن سپاسگزار باشید. تماسی که از طرف یک دوست، همکار یا هم کلاسی خود دریافت می کنید باعث می شود تا برای بهبود شرایط زندگی خود دست به کار تازه ای بزنید، این موضوع روحیه تان را از این رو به آن رو می کند. شما در حرف زدن مهارت بسیاری دارید و با حرف زدن می توانید بسیاری از مشکلات را برطرف کنید؛ آنچه باید بگویید همین امروز بگویید.

جادوی خنده را دست‌کم نگیرید و روز را با خوشحالی و لبخند به پایان برسانید. به لحاظ مالی پولی به دستتان خواهد رسید، اما بیشترِ این پول را باید خرج زندگی کنید و چیزی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. فردی از اطرافیان در بستر بیماری است، این فرد را از محبت‌های خود بی‌نصیب نگذارید. دیری نخواهد پایید که بیماری این فرد برطرف می‌شود و لطف شما را جبران می‌کند. قدرت عشق را در زندگی دست‌کم نگیرید و تا می‌توانید به اطرافیان عشق بورزید. سردرگم‌ هستید و احساس می‌کنید خلاقیت خود را از دست داده‌اید، اما به خودتان سخت‌ نگیرید و با کمی استراحت، روحیه بهتری پیدا کنید. امروز اگر مواظب نباشید، کارها سرموقع انجام نمی‌شود و از کارهایتان حسابی عقب می‌افتید.

یکی از بدی‌های تو این است که زبانت زودتر از عقل و فکرت دست به کار می‌شود و بند را آب می‌دهد باید کمی خوددار باشی تا در زمان مناسبی کارها روبه‌راه شود.

خبر و یا نامه‌ای خوشحالت می‌کند. تغییر و تحولاتی در امور روزانه‌ات پیش خواهد آمد که ثمره‌اش شادی و نشاط توست. برای کار تازه‌ای به تو پیشنهادهای جدیدی خواهد شد.

اگر بتوانی صبح کمی زودتر بیدار شوی و چند دقیقه ورزش کنی، مطمئنا روحیه بهتر و شادابتری خواهی داشت. در مواد غذایی مصرفیت هم دقت کن و برنامه‌ریزی داشته باش.

یک دوره کلافه کننده در پیش داری. در برخورد با آن به جای اینکه به آشفتگی دامن بزنی، سعی کن افکارت و یا کارهایت را منظم و به ترتیب اهمیت پشت سرهم قرار دهی. بعضی نقطه نظرهایت در محیط کاری یا جمع دوستان مورد پذیرش قرار می‌گیرد. برای پیشرفت کارت ناچار می‌شوی بر معلومات و اطلاعات خود در زمینه موردنظر بیفزائی.

متولدین بهمن

رنگ شانس : آبی تیره

اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه

همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شاید برایتان سخت باشد که با تمام کارهای نیمه تمامی که در انتظارتان هستند روبرو شوید، اما این را به یاد داشته باشید که با تکمیل این کارها فرصت آن را خواهید داشت که پروژه ای که ذهنتان را به خود مشغول کرده است را آغاز کنید. امروز سر و کله ی افرادی از گذشته تان دوباره در زندگی شما پیدا خواهد شد که ممکن است برای تسویه حساب و یا پرداخت بدهی خود به شما به سراغتان آمده باشند. اعتماد به نفس شما دارد به شدت افزایش پیدا می کند و روز به روز اعتقاداتتان قوت و قدرت بیشتری پیدا می کنند. ولی بهتر است به جای این که این وضعیت باعث شود با شتاب به سوی هدفی گام بردارید، چند هفته آینده را به خودتان وقت بدهید. در مورد اتفاقی که افتاده مهم نیست دیگران چه فکری می کنند، مهم این است که شما بدهکار خودتان نباشید و بتوانید شب سرتان را راحت روی بالش بگذارید. نذرتان را ادا کنید. شخصی که از حد و مرزهایتان عبور کرده برای همیشه از زندگی تان بیرون کنید وگرنه بدهکار هم خواهید شد. باید حال کسی را بپرسید، این تماس را به تاخیر نیندازید.

امروز ممکن است زود عصبانی شوید و از کوره در بروید. در چنین شرایطی به نفع شماست که بیش از حد با اطرافیان جروبحث نکنید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که اصلا انتظارش را نداشتید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این موقعیت را به فال نیک بگیرید و به لطف پولی که به دست‌تان رسیده، روزی سرشار از خوشی را ادامه دهید. بیشتر از همیشه انرژی دارید و روحیه‌ای خستگی ناپذیر پیدا کرده‌اید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدتها انجام آن را به تعویق انداخته‌اید را امروز به پایان برسانید.  انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاش‌های شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزی‌تان را می‌دانند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شما است.

یک توفان احساسی داری. بهتره هیچ تصمیمی نگیری تا اوضاع مساعد شود. همین روزها بدون هیچ دلیل خاصی با مخالفتهای یکی از اعضای خانواده یا یک دوست نزدیک مواجه می‌شوی. مقداری اوقات تلخی و بگومگو با یکی از دوستان داری. آشنایی تازه، فکر و خیالهایی برایت دارد.

یک اتفاق شیرین تا مدتی فکرت را مشغول کرده و خاطره‌انگیز خواهد شد. یک دوست یا فامیل عزیز را مدتی است فراموش کردی، اما او به تو فکر می‌کند.

اگر مبتلا به بیماری‌های ریوی یا قلبی هستی و یا چند وقتیه که احساس سنگینی روی سینه و شش‌هات می‌کنی، بهتره حدالمقدور بیرون نری، اما اگر مجبوری از ماسک استفاده کن.

به زودی با مقداری تغییرات در کار یا تحصیلت مواجه می‌شوی. فکر تغییراتی در محل زندگی یا شغل، تو را آزار می‌دهد. باید تردید را کنار بگذاری و تصمیم قطعی‌ات را بگیری.

متولدین اسفند

رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن

اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز برخی اتفاقات مربوط به گذشته دوباره در ذهنتان زنده می شوند و شما را در عالم فکر و خیال فرو می برند. این سفر به گذشته ممکن است مکاشفات جدیدی را برای شما به همراه داشته باشد و باعث شود که نگرش جدیدی نسبت به اتفاقات گذشته پیدا کرده و از آنها درس بگیرید. از این دانش و آگاهی جدیدی که به دست آورده اید برای ایجاد تغییر در وضعیت فعلی خود استفاده کنید. شاید امروز مجبور باشید با یکی از همکاران و یا شرکای عصبانی خود دست و پنجه نرم کنید. ولی اگر احساسات خود را در مقابله با احساسات منفی یک نفر دیگر تنها برای حفظ آرامش و راحتی بیان نکنید تنها باعث پیچیده تر شدن مشکلات خواهید شد. برای اشتباهی که کرده اید عذرخواهی بکنید و این کار را عقب و پشت گوش نیندازید وگرنه مجبور می شوید بهای بیشتری برایش بپردازید. این روزها با شرایطی روبرو شده اید که نمی دانید واقعاً باید چه بکنید. تحت تاثیر هیچ چیز و هیچ کس قرار نگیرید و از هوشتان بیش از پیش استفاده کنید. به زودی خبری خوشی شنیده یا هدیه ای دریافت خواهید کرد.

با خوردن خوراکی‌های ناسالم سلامتی خود را به خطر نیاندازید. بدهی عقب‌مانده‌ای دارید و قبل از اینکه این بدهی برای‌تان دردسر درست کند، فکری به حال پرداخت آن بردارید.  قصد دارید یکی از دوستان‌تان را شگفت‌زده کنید و با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید، این کار را در اولین فرصت انجام دهید و رابطه دوستی خود با این فرد را تقویت کنید. امروز یکی از همکاران در محل کار یا همسایه‌ها در منزل که تاکنون رابطه خوبی با ایشان نداشته‌اید، از در دوستی با شما وارد می‌شود. به سینه این فرد دست رد نزنید و رابطه‌ای دوستانه با ایشان آغاز نمایید. کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدت‌ها است انجام آن را به تعویق انداخته‌‌اید، امروز انجام دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از در محبت و صفا با شما وارد می‌شود و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه خواهید کرد

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار