روشن کردن مو | روشن کردن مو در خانه

به این روشی میگم خیلی راحت تو خونه موهاتو روشن کن | روش های خانگی برای روشن کردن مو

اگر شماهم دوستن دارید از مواد شیمیایی برای روشن کردن موهایتان استفاده کنید تا پایان مقاله همرا ما بمانید.

به این روشی میگم خیلی راحت تو خونه موهاتو روشن کن | روش های خانگی برای روشن کردن مو

به گزارش شمانیوز : برای شما هم پیش آمده که دوست دارید موهایتان را روشن کنید. برای روشن کردن مو خیلی از افراد از دکلره استفاده می کنند. روشن کردن مو بدون دکلره امکان پذیر است. روش های متفاوتی برای روشن کرن مو در خانه وجود دارد اگر شماهم دوست ندارد از دکلره برای روشن کردن موهایتان استفاده کنید تا پایان مقاله همراه ما بمانید. 

روشن کردن مو با استفاده از چای بابونه

جهت روشن نمودن رنگ موهای خود می‌توانید کمی چای بابونه را دم کرده و بر روی موهای تمیز برای ۸ الی ۹ ساعت قرار دهید. به این گونه به روشن شدن موهای خود کمک می‌کنید.

روشن کردن مو با استفاده از قهوه

اگر به دنبال رنگ گرم برای موهای خود هستید و قصد دارید جهت حفظ سلامت موها این کار را به کمک مواد کاملا طبیعی انجام دهید، پیشنهاد ما استفاده از قهوه است. رنگ دانه‌های طبیعی موجود قهوه، تناژ گرم قهوه‌ای، قرمز تیره و شکلاتی را روی موهای شما ایجاد می‌کند؛ اما لازم است تا بدانید اگر پایه موهای شما روشن‌تر باشد رنگ دانه‌های قهوه اثربخشی بسیاری روی موها خواهد داشت. برای روشن کردن رنگ مو با قهوه باید از دانه‌های آسیاب شده قهوه  یا پودر قهوه استفاده کنید.

  1. ۵ قاشق غذاخوری از پودر قهوه را در ۲ لیوان آب ریخته و این ترکیبات را روی شعله قرار دهید تا کاملا بجوشد.
  2. سپس اجازه دهید ترکیب رنگ شما خنک شود و بعد سر خود را در سینک روشویی خم کرده و به آرامی قهوه را روی موها بریزید و در ناحیه ساقه و ریشه موهای خود ماساژ دهید.
  3. در ادامه موها را شانه کرده و اجازه دهید قهوه حدودا ۳۰ دقیقه روی سر شما بماند و سپس با یک نرم‌کننده و آب موهای خود را بشویید.
  4. با تکرار کردن این رنگ طبیعی می‌توانید نتیجه دلخواه خود را ببینید.

روشن کردن مو

روشن کردن مو با استفاده از آبلیمو

برای این کار دو قاشق غذاخوری آبلیمو تازه را به همراه ۱ لیوان آب گرم ترکیب کرده و بر روی موهای خود بمالید و سپس باید زیر نور آفتاب قرار بگیرید.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار