رکود سنگین در بازار خودرو | افت قیمت پژو 206 و شاهین | پژو پارس درجا زد | قیمت امروز 21 آبان محصولات ایران خودرو و سایپا

بازار خودرو امروز بار دیگر زیر سایه سنگین رکود قرار گرفت.

رکود سنگین در بازار خودرو | افت قیمت پژو 206 و شاهین | پژو پارس درجا زد | قیمت امروز 21 آبان محصولات ایران خودرو و سایپا

زندگی رنگی به نقل از تجارت نیوز| قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه، 21 آبان 1402، تغییرات جزئی را تجربه می‌کند. بازار خودرو همانند هفته گذشته، در رکود کامل به سر می‌برد و هر روزی که افت قیمت مشاهده می‌شود، فردای همان روز، قیمت‌ها افزایشی گزارش می‌شود.

نرخ دلار همانند روزهای گذشته، تغییر چندانی نداشته و به همین دلیل، توانایی تأثیرگذاری روی بازار خودرو را ندارد و همین عامل، باعث ثبات قیمت خودرو شده است.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه ، قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت اکثر خودروهای داخلی از آغاز روند معاملات امروز، باثبات است.

کوییک دنده‌ای R از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که از روز گذشته هیچ تغییری نداشت؛ اما امروز با افزایش دو میلیونی، روی نرخ 462 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G که خودروی رده بالای تولیدی شرکت سایپا محسوب می‌شود، پس از افزایش پنج میلیون تومانی در هفته گذشته، تغییری نداشته و امروز نیز بدون تغییر و با همان قیمت 585 میلیون تومانی معامله می‌شود.

پژو 206 تیپ 2 با مدل 1401ارزان‌ترین هاچ‌بک ایران خودرو است که سال گذشته توقف تولید خورد. این خودرو نیز از ماه‌های گذشته، تغییر چندانی نداشته و در محدوده 480 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود؛ اما امروز با صعود پنج میلیونی به نرخ 485 میلیون تومان رسید.

دنا پلاس 6 دنده توربوشارژ که پرقدرت‌ترین سدان تولیدی شرکت ایران خودرو به شمار می‌رود، امروز با افت دو میلیونی، با قیمت 740 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

 

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای داخلی، امروز غالباً ثابت است و تغییر چندانی ندارد.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری یکی از ارزان‌ترین محصولات مونتاژی بازار محسوب می‌شود که امروز حدود پنج میلیون تومان افزایش قیمتی دارد و با نرخ 715 میلیون تومان معامله می‌شود.

جک S5 اتوماتیک با مدل 1400 که از کراس‌اوورهای محبوب و مونتاژی بازار به شمار می‌رود، از آغاز امروز حدود 10 میلیون تومان ارزان‌تر شده و به نرخ یک میلیارد و 220 میلیون تومان رسید.

لاماری ایما کراس‌اوور مونتاژی شرکت لاماری که یکی از خودروهای محبوب بازار نیز به شمار می‌رود، نسبت به روز گذشته حدود 6 میلیون تومان ارزان‌تر شده و به نرخ یک میلیارد و 630 میلیون تومان رسید.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار