هادی چوپان

عکسی از همسر هادی چوپان منتشر شد؟ | چهره بامزه بچه‌های هادی چوپان در این عکس

عکسی از هادی چوپان در کنار یک خانوم منتشر شده است که برخی ها این خانم را همسر هادی چوپان معرفی کرده اند. در صورتی که این عکس همسر هادی چوپان نیست.

عکسی از همسر هادی چوپان منتشر شد؟ | چهره بامزه بچه‌های هادی چوپان در این عکس

به گزرش شما‌نیوز؛ عکسی از هادی چوپان در کنار یک خانوم منتشر شده است که برخی ها این خانم را همسر هادی چوپان معرفی کرده اند. در صورتی که این عکس همسر هادی چوپان نیست و هادی چوپان تا کنون عکسی از همسر خود منتشر نکرده است. اما در ادامه عکسی از فرزندان هادی چوپان مشاهده می کنید:

هادی چوپان

هادی چوپان از ۱۳ سالگی بدنسازی را شروع کرده است و در سال های گذشته موفق شده به قله های جهانی این ورزش دست پیدا کند. هادی چوپان عضو با سابقه ی تیم ملی ایران است و با این تیم افتخار آفرینی های بزرگ و چشمگیری داشته است. هادی هم چنان ساکن شیراز است و در حال حاضر یک باشگاه مجهز بدنسازی را در این شهر مدیریت میکند.

هادی چوپان

ازدواج هادی چوپان

او چند سال پیش ازدواج کرده و دارای دو فرزند به نام های محمد حافظ و نادیا میباشد .هادی چوپان 18 سال مستمر در رشته ی بدنسازی فعالیت داشته است. وی در این سالها با شکست ها و پیروزی های بسیاری رو به رو شده؛ ولی همیشه به یک اصل در زندگی اش اعتقاد داشته است:« هرگز دست از تلاش برندار!» هادی پر تلاش پس از گذشت سه سال از شروع فعالیت حرفه ای خویش به مقام سوم کشور و همچنین قهرمانی استان فارس دست پیدا کرد.

وی با 100 کیلوگرم وزن و 167 سانتیمتر قامت؛ زنگ خطر را برای حریفان نامدار خویش در این رشته به صدا در آورده است. وی خویش را گرگ ایرانی نامیده؛ و اعتقاد دارد هیچوقت دربرابر زندگی و مشکلات آن رام نخواهد گردید. هادی چوپان در سال های گذشته امید اول ایران برای قهرمانی در مسابقات مستر المپیای آمریکا است. امیدی که جامعه بدنسازی تا قبل از آن به مرحوم بیت اله عباس پور داشت. هادی در مورد ابعاد بدنش جمله جالبی دارد که بارها آنرا تکرار نموده است .« من متر به تنم نمی زنم».

هادی چوپان

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار