آزاده نامداری | حواشی آزاده نامداری

پدر آزاده نامداری فوت کرد | پدر آزاده نامداری تاب دوری از فرزندش را نداشت

پدر آزاده نامداری لحظاتی پیش بر اثر ایست قلبی درگذشت.

پدر آزاده نامداری فوت کرد | پدر آزاده نامداری تاب دوری از فرزندش را نداشت

پدر آزاده نامداری لحظاتی پیش بر اثر ایست قلبی درگذشت.آزاده نامداری مجری صدا و سیما بوده است. آزاده نامداری  متولد آذر 1363 بوده است. آزاده نامداری در کرمانشاه به دنیا امده بود. آزاده نامداری کارشناسی مدیریت صنعتی داشته است. همسر اول مرحومه آزاده نامداری ، فرزاد حسنی بوده. آزاده نامداری برای بار دوم با سجاد عبادی ازدواج کرد و یک دختر به اسم گندم دارند. در 7 فروردین سال 1400 پیکر بی جان آزاده نامداری 37 ساله در منطقه سعد آباد تهران در منزلش کشف شد.

 

مطالبی جالب از آزاده نامداری 

نامداری کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس به تهران آمد و در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد. او مجری برنامه غیرمنتظره شد که روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می شد، وی با این برنامه به شهرت زیادی رسید.

او سال 1391 را در حالی با برنامه سال تحویل در کنار احسان علیخانی آغاز کرد که در همان تعطیلات نوروزی، اجراء هر شب برنامه جنجالی خانمی که شما باشی را بر عهده داشت ولی به ناگاه خبری مبنی بر منع فعالیت وی، در کنار فرزاد حسنی و احسان علیخانی پخش شد.

 

با آغاز سال 1392 نامداری سری دوم برنامه خانمی که شما باشی را نویسندگی، مجری گری و تهیه کنندگی کرد. تا کنون پنج سری از برنامه خانمی که شما باشی از شبکه دوم سیما پخش گردیده است. در تاریخ 25 مهر ماه در حالی که زمزمه ممنوع التصویری وی شایعه شده بود با حضور در در برنامه شب آدینه، رکورد آمار پیامکی صدا و سیمای مرکز استان همدان را شکست.

 

این مجری جوان در حالی از حضور خود در سال 94 با ششمین سری از برنامه مستند خود با عنوان خانمی که شما باشی، در تلویزیون، خبر داده بود که یکبار دیگر برنامه اش توقیف شد در حالی که تیزرهای این برنامه از شبکه دو پخش شده بود.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار