الهام حمیدی | عکس الهام حمیدی

الهام حمیدی با قیافه جالب و رنگی رنگی پیداش شد | الهام حمیدی را ببینی نمیشناسی

جدیدترین عکس از الهام حمیدی را در ادامه مشاهده می کنید.

الهام حمیدی با قیافه جالب و رنگی رنگی پیداش شد | الهام حمیدی را ببینی نمیشناسی

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون است. الهام حمیدی با سریال مسافری از هند مشهور شد. الهام حمیدی در دانشگاه آزاد درس خوانده است. رشته دانشگاهیالهام حمیدی حسابداری است. الهام حمیدی قبل از مشهور شدنش تجربه یک زندگی مشترک ناموفق داشته است. الهام حمیدی برای بار دوم ازدواج کرده است . دو فرزند دارد.  

الهام حمیدی

ازدواج الهام حمیدی

الهام حمیدی  بازیگر جذاب و خوش چهره ی کشورمون که بسیار کم حاشیه است صحبت های جنجالی در مورد خودش کرده است در ادامه می توانید از طلاق تا ازدواج مجدد  الهام حمیدی  به گفته ی خودش را اینجا بخوانید. در گفتگویی در مورد ازدواج سابقش در سن پایین چنین بیان کرد.

وی گفت: من یکبار حدود ۱۰ سال پیش در سن پایین ازدواج کردم و بعد از مدتی از یک دیگر طلاق گرفتیم و سرانجام نگرفت.

بیوگرافی الهام حمیدی:

الهام حمیدی  متولد ۸ آذر ۱۳۵۶ و هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است. او تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته‌است. الهام حمیدی یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته‌است و همان کلاسها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شد.

ماجرای ازدواج و طلاق الهام حمیدی

 در ضیافت افطار رییس جمهور، وزیر ارشاد این بازیگر را بعنوان ایفاگر نقش‌های ارزشی و ماندگار معرفی کرده است.الهام حمیدی در واکنش به این رخداد، این متن را منتشر کرده است.

همینطور دراین خبرگزاری صحبت‌های حمیدی درمورد ازدواج، در برنامه دورهمی، اینگونه نقل شده است: «حمیدی با بیان این که هر شخصی با شغل ما کنار نمیآید، از دلایل مجرد بودنش گفت: تا همین حالا قسمت نشده ازدواج کنم ودر حیطه کاری ما انتخاب بسیار سخت است و هر شخصی با این شغل کنار نمی‌آید.ولی اگر بخواهم روزی ازدواج کنم، انتخابم به دور از عرصه بازیگری، تلویزیون، سینما و این فضا است.»

از همان ابتدا الهام حمیدی پس از درود و احوالپرسی با تماشاگران و همینطور بینندگان پای تلویزیون درمورد مظلومیت خودش که مهران مدیری اشاره کرده بود، گفت: من اصلا ستمدیده نیستم و شما ازآن طرف ماجرا خبر ندارید.شاید این مظلومیت به خاطر نقش‌هایی است که من بازی کردم.متاسفانه همیشه نقش های مثبت و جدی به من داده میشود و هربار که خودم آمدم و ساختار شکنی کنم، نگذاشتند و گفتند که این نقش مال شما نیست.

وی افزود: من خودم به شخصه عاشق کارهای خنده دار هستم و خیلی دوست دارم کاری خنده دار بازیکنم و حتی مطمئن هستم که شاید بهتر از نقش های جدی آنرا بازی کنم.مهران مدیری در راستای صحبتهای حمیدی بیان کرد: مشکل سینمای ماست که فکر میکند برای سهولت کار خودش بازیگرهایی را انتخاب کند کهبرای همان مدل بازی آماده هستند و از قبل زمینه اش را دارند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار